Mutta niinhän me täällä foorumilla toimimme kaikki. Jos joku kirjoitus ei miellytä, niin haukutaan kirjoittajaa.
Erikoista!
Palstan luulisi olevan samanmielisten Ilveskannattajien foorumi.
Otan opiksi, kun tarkoitus onkin näemmä Ilveskannatuksen sijaan arvostella muita palstalaisia.
Enpä muista milloin tappion jälkeen ei olisi ottanut ns. päähän.
Nyt ei ottanut. Tapani Salo Aamuhdessä Daavid vs Goljat asetelmaa jopa hehkutti, että ehkä mikä muu hyvänsä joukkue olisi Ilvekselle hävinnyt. Aika hieno tunnustus.
Aamulehdessä oli tänään Salon pelaajakohtaiset kouluarvosanat.
Monelle olisin itse antanut pinnan enempi. Harmi, että esim Ahopeltoa ei arvostellut eikä Henttosta. ”Nostomiehinä” täyttivät paikkansa hyvin, kun vakiporukkaa oli eri syistä ”saikulla”.
Jos nyt joku vähän harmittaa, niin 2 jatkoaikatappiota. Ekassa Rautsi ei laittanut johtoasemassa lättyä siniviivan yli, vaikka paikka oli ja peliä jäljellä alle minuutti. Varma voitto häämötti.
Viimeisen pelin jatkoerässä Leppi pääsi vapaasti läpi.
Kun on vielä hyvät kädet niin kummasti jäätyi. Kiekko logoon. Ei mene mahan läpi kiekko maaliin. Puput kai housuun, mutta kokemus auttaa.
Jos nuo olisi voitettu, niin ties miten olisi käynyt.
Tosi hyvä haasto nuorelta joukkueelta. Yleensä täällä kirjoitellaan, että kesä on Ilveskannattajan parasta aikaa.
Itse nyt vahvasti uskon, että se paras aika onkin tuleva kausi.
Poikkeuksellisesti en moiti tuomareita, vaikka osin aihetta olisikin ja etenkin yhden pelin yliarvostettua kaksikkoa Levonen&Boman.
Ripaa on täällä jotkut arvostelleet.
Minä en.
Paremmin hoiti asiat staffinsa kanssa kuin edeltälät moniin moniin vuosiin ja hyvä tuloskin kaudesta tiemmä.
Rahaa siis on vahvistaa joukkuetta kunhan osinkoina ei kaikkea jaeta.
Huhujen mukaan hyviä vahvistuksiakin on jo nyt tulossa, vaikka lipsautettuja huhuja onkin ollut poikkeuksellisen vähän.
Hyvä sekin minusta.
Ripa lupasi ensi viikolla tietoja ekoista vahvistuksista.
Jännityksellä odotan ja joillekin ”palstaveljille” toivotan kesän aikana tulevan hiukan rakentavampaa otetta.
Ensi kaudella voitetaan vaikka Kärpät!