Jos olisin Pennanen, niin selittäisin, kuinka kotona on ollut helpompi pelata ilman paineita kun Osasto on ollut futisjoukkueen matkassa samaan aikaan.Eiks Se, joka pasko housuun Osasto41:n kannatuksesta, muuttanut Vierumäelle. Tai ainakin vaikutusalueelle?
Nyt olis paikka Ilves-kaupan Speedo julkistuksille.Meillä saattaa olla realistista mennä kaksi kertaa suihkulähteeseen noin 6kk aikana.
Ei kai me nyt sitä kengitä…Janssoni ulos!
Kaikki paikalle kannustamaan! Ketä sitten haluaa kannustaa, se on oma valintaMuistakaa, että huomenna tamutappara pelaa nousukarsintaa. Mahdollisuus nousta Suomen kolmanneksi korkeimmalle sarjatasolle. Kiimaa!
Muistetaan myös Johtavan omat statistiikat 'Kaudella 2003–2004 hän valmensi Pelicansia 41:ssä ottelussa, joissa joukkue saavutti kuusi voittoa, kolme tasapeliä ja 32 tappiota jääden sarjassa viimeiseksi.'Kiuas-podia silloin tällöin kuunnelleena tosiaan yhä enemmän ymmärrän Sihvosen juttuja. Johtavahan sanoi suurinpiirtein, että "kyllä sen pelin saa kuntoon melkolailla ihan hetkessä, kun on koutsi joka osaa valmentaa". 5/5
Pannaan tänne vielä tämä muistoksi. Huonompi laatu kuvassa, mutta kaikki mukana ku edellisestä puuttuu veskarit, Borg ja Gazda ainakin. Kaikki samalla sivulla.En tiedä mitä EFM näki, mutta mää näen tässä kuvassa JOUKKUEEN! Hymy on aikas herkässä jätkillä ja sehän se vasta passaa!
katso liitettä 10356
Muistakaa, että huomenna tamutappara pelaa nousukarsintaa. Mahdollisuus nousta Suomen kolmanneksi korkeimmalle sarjatasolle. Kiimaa!
Joskus jotkut ihmiset näkevät mitä haluavat tai kenties toivovat, kuka kenenkäki tarkotusperiä tietää. Jopa surullista luettavaa joskus hänen näkemykset. Toki kannatan laajaa sananvapautta, mutta omaa uskottavuutta vie täys moraalittomuus. Meiän tilaisuus naattia ni naatitaan.En tiedä mitä EFM näki, mutta mää näen tässä kuvassa JOUKKUEEN! Hymy on aikas herkässä jätkillä ja sehän se vasta passaa!
katso liitettä 10356
Joskus jotkut ihmiset näkevät mitä haluavat tai kenties toivovat, kuka kenenkäki tarkotusperiä tietää. Jopa surullista luettavaa joskus hänen näkemykset. Toki kannatan laajaa sananvapautta, mutta omaa uskottavuutta vie täys moraalittomuus. Meiän tilaisuus naattia ni naatitaan.
Hieno kirjoitus EFM:ltä!On hienoa nähdä hymyä pelaajien kasvoilla ja esim just toi somessa ollut aamiaisjuttu, niin ihan mahtavaa. Mä uskon että joukkueessa on hyvä meininki ja henki. Pelaajat tykkää pelata Ilveksessä ja se jos mikä on tärkeää. Meillä kannattajilla on ollut hieno kauden aloitus ja on nautittu ihan saakelisti enemmän kuin kärsitty. Ja kyllä siihen urheiluun kuuluu ne hajoamisen tunteet yhtälailla. Tunteita laidasta laitaan, niin kauan kun Ilves herättää äärimmäisiä tunteita niin ollaan hyvällä tiellä vielä.
Silti palaan esim viimekauteen/kausiin jossa en myöskään sillon saanut ylistyssanoja kun mainitsin joukkueen huonosta hengestä ja valmentajan ankeuttamisesta. Vasta jälkikäteen tuli ilmi että ne kotiotteluiden koomat yms olivat juuri sitä. Ei kaikki mun heitot ole mitään mainitsemaasi mun jotain omaa toivetta tilanteesta. Mä nostan esille asioita jotka ovat ajoittain niitä unpopular opinion asioita, itse en suhtaudu niihin nostoihin niin kiihkeästi kuin täällä niihin reagoidaan.
Joskus menee yli ja tulee/tuli myös kirjoitettua paskaa. En silti ikinä rehellisesti hae mitään tahallista provoa. Joskus haen kirjoituksilla keskustelua, mutta historian takia tähän harva pystyy suhtautumaan neutraalisti.
Mä toivon Tampereen Ilvekselle mestaruutta jäällä ja nurmella. Mä toivon myös nimen omaan, että kannattajilla vauvoista vaareihin on hienoja urheiluelämyksiä tämän kauden aikana Ilveksen toimesta. Mun sydän sykkii ilman mitään agendaa keltavihreille.
Hymy on aikas herkässä jätkillä ja sehän se vasta passaa!