Raipelle kenkää. Tuokkola korvaajaksi.

Simma

Luottopelaaja
Vs: Raipelle kenkää. Tuokkola korvaajaksi.

Voi kun tämä valmentajavaihdos olisi tehty jo joulukuussa. ;)

El Bastardo

Viirejä odotellessa

Simma sanoi:
Voi kun tämä valmentajavaihdos olisi tehty jo joulukuussa. ;)

Itse huutelin Raimolle potkuja 1.11.2012

minzu85

Guest

^ Huh hu en voi muuta sanoa mut kyllä hävettää eräiden puolesta.

VP

Luottopelaaja

Ei Raipea olisi pitänyt päävalmentajaksi edes valita. Too much, too soon.

El Bastardo

Viirejä odotellessa

minzu85 sanoi:

On palstan johtava paskan jauhaja muistanut tarkistaa oman viestihistorian?

minzu85

Guest

El Bastardo sanoi:
minzu85 sanoi:

Kyllä Sihvonen vaan puhuu asiaa ja kuin olisi puhunut samalla Ilveksen faneistakin ja puhuikin....
Millaisia..... joo en edes jaksa.

merkkari

Guest

minzu85 sanoi:
El Bastardo sanoi:
minzu85 sanoi:

Kyllä Sihvonen vaan puhuu asiaa ja kuin olisi puhunut samalla Ilveksen faneistakin ja puhuikin....
Millaisia..... joo en edes jaksa.

Mee sinne Kuopioon ny jo.

minzu85

Guest

Ottaako niin jo otsaan minun osuvat kommentit....
Ensi kerralla kun Ilves häviää niin olette taas potkimassa Tuokkolaa pois! Ihmettelen syvästi missä ne kaikki Ilvesläiset pelikirja arvostelijat ja tietäjät on?

Nixu

Vakiokokoonpanossa

Kuka täällä nyt on potkimassa Tuokkolaa pois? Eiköhän sen kaikki näe että miehen saapumisen jälkeen peliin on tullut selkeästi joku idea ja kiekollinen peli on parantunut suuria harppauksia.

Eiköhän se ole tuo sinun kirjoitustyylisi yms. kaiken tietäminen mikä täällä ihmisiä *ituttaa.

Satunnainen

Luottopelaaja

minzu85 sanoi:
Ottaako niin jo otsaan minun osuvat kommentit....
Ensi kerralla kun Ilves häviää niin olette taas potkimassa Tuokkolaa pois! Ihmettelen syvästi missä ne kaikki Ilvesläiset öelikirja arvostelijat ja tietäjät on?

Ihan selvyyden vuoksi, oletko sitä mieltä, että Helminen olisi ollut Tuokkolaa parempi valmentaja? Minä olen eri mieltä, ja suoraan sanottuna Ilveksen viime aikoina esittämä peli on tuottanut minulle paljon iloa. Myöskään Tuokkolan ajan tappiot eivät ole lainkaan saaneet toivomaan potkuja, vaan päinvastoin valaneet uskoa parempaan tuloksista huolimatta. Sillä jopa kaltaiseni puusilmäkannattaja on helposti havainnut, että pelitapaa on muutettu, ja juuri siihen suuntaan, jonka tyyppisestä jääkiekosta minä pidän.

minzu85

Guest

Nixu sanoi:
Kuka täällä nyt on potkimassa Tuokkolaa pois? Eiköhän sen kaikki näe että miehen saapumisen jälkeen peliin on tullut selkeästi joku idea ja kiekollinen peli on parantunut suuria harppauksia.

Eiköhän se ole tuo sinun kirjoitustyylisi yms. kaiken tietäminen mikä täällä ihmisiä *ituttaa.

Ai ketkä heti toisen pelin jälkeen itkivät jo, ettei muutosta näy vaikka kuka valmentaisi ja eikös sen hutmoksen pitänyt alkaa valmentajan vaihdosta ja mitähän kaikkea paskaa sieltä tuli tuutin täydeltä.

Minkä mä mahdan jos tiedän pelaajista ja pelaajatyypeistä paljon... Ja olen sen todistanut lukemattomia kertoja ja se teitä vituttaa.
Jos mun kirjoituksessa on jotain vikaa niin so what?

Pääasia on et tiedän olevani oikeassa! And I love it a lot :)

Torski

Tähtipelaaja

minzu85 sanoi:
Ai ketkä heti toisen pelin jälkeen itkivät jo, ettei muutosta näy vaikka kuka valmentaisi ja eikös sen hutmoksen pitänyt alkaa valmentajan vaihdosta ja mitähän kaikkea paskaa sieltä tuli tuutin täydeltä.

Minkä mä mahdan jos tiedän pelaajista ja pelaajatyypeistä paljon... Ja olen sen todistanut lukemattomia kertoja ja se teitä vituttaa.
Jos mun kirjoituksessa on jotain vikaa niin so what?

Pääasia on et tiedän olevani oikeassa! And I love it a lot :)

Tai siis luulet tietäväsi. Ja luulet olevasi oikeassa. Asia on usein toisinpäin eikä sulla ole ikinä heittää mitään perusteluja mihinkään väittämään. Se kertookin "tietämyksestäsi". Suurin osa täältä ei ole ollut vaatimassa mitään potkuja jotka edes vähän tietävät jääkiekosta jotain.

Jeek

Vakiokokoonpanossa

Mitä Minzu ees edelleen tekee täällä? Eikö ole melko selvää jo, että Ilves on karsinnoissa..

El Bastardo

Viirejä odotellessa

Eli riittää että esität meille yhden todisteen, että kuka palstalla on vaatinut tosissaan Tumpille kenkää? Ja toiseksi saat kertoa mihin perustat väitteesi, että tiedät paljon pelaajista ja pelaajatyypeistä? Ean änärit ei käy vastaukseksi.

Voi tuottaa trollille pään vaivaa. Yleensä palsta trollit on tapettu modejen toimesta.

Ps. Säähän se taisit olla vanhalla palstalla joka väitti nähneensä P.Kaletan peleistä puolet, tuolloin n.150 peliä kolmesta sadasta.

minzu85

Guest

El Bastardo sanoi:
Eli riittää että esität meille yhden todisteen, että kuka palstalla on vaatinut tosissaan Tumpille kenkää? Ja toiseksi saat kertoa mihin perustat väitteesi, että tiedät paljon pelaajista ja pelaajatyypeistä? Ean änärit ei käy vastaukseksi.

Voi tuottaa trollille pään vaivaa. Yleensä palsta trollit on tapettu modejen toimesta.

Ps. Säähän se taisit olla vanhalla palstalla joka väitti nähneensä P.Kaletan peleistä puolet(voi olla et enemmänkin), tuolloin n.150 peliä kolmesta sadasta.

Selaa ketjua alkuun päin niin näet. :)

Voi poika tää on ihan väärä ketju tällaiselle. En voi kuin nauraa tuollaista lapsellisuutta mut näkeehän sen jo nimimerkistäkin, ettei kannata edes vaivautua :)

minzu85

Guest

Jeek sanoi:
Mitä Minzu ees edelleen tekee täällä? Eikö ole melko selvää jo, että Ilves on karsinnoissa..

En mä täältä lähde nyt minnekkään! Teidän pyynnöistä jään tänne :)

Kyllähän joukkue kunnon fanin tarvitsee, eikä vaan voittopelin jälkeisiä faneja...

Sorry offtopic.

El Bastardo

Viirejä odotellessa

minzu85 sanoi:
El Bastardo sanoi:

Ps. Säähän se taisit olla vanhalla palstalla joka väitti nähneensä P.Kaletan peleistä puolet(voi olla et enemmänkin), tuolloin n.150 peliä kolmesta sadasta.

Selaa ketjua alkuun päin niin näet. :)

Voi poika tää on ihan väärä ketju tällaiselle. En voi kuin nauraa tuollaista lapsellisuutta mut näkeehän sen jo nimimerkistäkin, ettei kannata edes vaivautua :)

Eli olet pelkkä trolli tai sitten pelkkää orava joka ei pysty perustelemaan mitään.

Ilves

Luottopelaaja

minzu85 sanoi:
Jeek sanoi:

Kyllähän joukkue kunnon fanin tarvitsee, eikä vaan voittopelin jälkeisiä faneja...

Sorry offtopic.
Anteeksi mutta etkö mesonnut, että vaihdat voittavaan jengiin, vai olenko missannut jotain olennaista?

dorsku

Vakiokokoonpanossa

minzu85 sanoi:

Sorry offtopic.

minzu85 sanoi:
Kyllä tämä on aika lähellä tässä.... Nyt tuli laitettua UrhoTotal jäihin, eli loppuu Ilveksen seuraaminen tältä kaudelta.

nestikka

Vakiokokoonpanossa

dorsku sanoi:
minzu85 sanoi:

Sorry offtopic.

minzu85 sanoi:
Kyllä tämä on aika lähellä tässä.... Nyt tuli laitettua UrhoTotal jäihin, eli loppuu Ilveksen seuraaminen tältä kaudelta.

Toivottavasti loppuu myös tää nimimerkki minzu85: Ala-aste tasoinen, meidän isi on parempi, kuin teidän isi väittely. Ei Ihme, että vanha palsta suljettiin.