kötöstys
Vakiokokoonpanossa
Pitikö pönkkä?Aikanaan heittämäni keihäs 97,8 ennätys oli tuulitulos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitikö pönkkä?Aikanaan heittämäni keihäs 97,8 ennätys oli tuulitulos.
Hyvin piti.Pitikö pönkkä?
Eemeli Suomi, kovat odotukset itsellä, ja kun ei lyönyt läpi ekalla eikä tokalla kaudella, totesin että päästäisivät hänet muualle kyntämään.. no hänestä sitten tulikin jotain..
Tiesin tän jätkän kyvyt, mutta ajattelin että jättää ne lunastamatta, ei jättänyt, heh.Täytyy kyllä myöntää, että itsekin toisen kauden jälkeen ajattelin että taitaa poika jäädä liigatasolla tuollaiseksi alaketjujen työhevoseksi.
Noh, seuraavalla kaudella löi 40 pistettä tauluun ja toissa kaudella oli koko sarjan pistepörssin kakkonen.
Olen huono ihminen. Eemeli on äijä!
Onkos muut teistä dumannu koko joukkueen ja sitten joutunut huomaamaan että hyvin ne vetää
Odotukset jostain syystä seuraavalle kaudelle 11-12 oli, että taistellaan taas tosissaan kun vesku tuli tampereelle yms.. noh sekin kausi meni miten meni ja onneks sentään Sportti hoideltiin.2010-11 kauden Ilves oli kyllä sellainen, josta revittiin ihan maksimit irti. Edelliskauden jumbojoukkue oli vielä selkeästi heikentynyt, enkä olisi ikinä uskonut, että edes viimeistä sijaa voi välttää, mutta niin vain repi runkosarjassa sinne 10. sijalle ja playoffeissa vielä jatkoon. Siinä tuli ihan oikeasti se materiaaliin nähden mestaruus hankittua. Harmi vaan, että se materiaali oli niin surkea, että tosiaan se 10. sija perussarjassa oli jo itsessään ihme. Seuraavalla kahdella kaudella palattiinkin sitten sarjajumboksi.
Samanlainen suoritus materiaaliin nähden tällä kaudella niin ollaan finaalissa.
Jos sopii kysyä, niin missä vaiheessa huomasit?
Pitikö pönkkä?
Tähän pakko sanoo sen verran, että itse näin ns kannattajien läpi, oli sillä hyviäkin torjuntoja, paransi siitä paskasta mitä muuten oli, mutta kevään 2017 menestys oli pitkälti joukkueen huiman parannuksen ansioita. Nyt jälkeenpäin olen katsellut vitutuksissa niitä huippuhetkiä puolivälieristä Tapparaa vastaan, aika moni maali todella oli torjuttavissa, toki hyvin piti muuten 1-2 maalissa Tapparaa, mutta sitten kun meni, meni helposti. No joo ettei karata aiheesta niin ei tästä enempää.Pitää vielä mainita Antti Lehtonen
Nopea nousu kannattajien suosikiksi, mutta eipä saatu uutta Raskia.
Seison korjattuna! Myönnän, että en tunne termejä joita käytetään tamperelaisissa keihäänheitto piireissä.Olemme Tampereella..
Kalle Päätalon hahmoa lainaten...
"Se ei ole mikään pönkä, vaan reeva!"
Itse näin Julius Valtosessa jotakin potentiaalia....
Ai sulla oli tieto, ite olin sen verran varma siitä, että tulee olemaan helvetin kova hyökkääjä tähän sarjaan, en toki nähnyt edellisen kauden divaripelejä, joten tilastojen perusteella mentiin... Ei siitä sitten oikeen mitään tullut, pettymys mun odotuksiin.90-luvulla myös Ilveksen miehenä tiesin, että Igor Vjazmikin ei tule onnistumaan. 1996-1997 oli sitten osoitus siitä että ei se nyt mikään sysipaska ollut, mutta ei ykkösmieskään. Laiska venäläinen valitettavasti, jos olisi yrittänyt täysillä olisi tehnyt divarissa järjettömästi pisteitä mutta puolivaloilla homma kulki mahtavasti silti. Liigassa ei riittänyt enää laiskuus ja puolittainen pelaaminen.
Tomas Kurkasta odotti seuraavaa Petr Tenkrattia mutta mutta..