Vs: Roope Hintz
Turha tästä on vängätä. Mun mielestä Hintz oli noissa pätkissä hiton hyvin esillä. Oli parempi kuin liigakaukalossa.
Huippuskoutit osaavat nähdä numeroiden taakse. Näin tulee käymään Hintzinkin tapauksessa.
Taverney sanoi:Iso? jooHeGe41 sanoi:Taverney sanoi:Niinkö? Jos tuon pätkän perusteella pitäisi arvioida pelaajaa niin mielestäni kyseessä on huono jääkiekkoilija. Sen verran olen viihtynyt hallilla että tiedän mikä totuus on. Kovan luokan pelimanni.HeGe41 sanoi:Taverney sanoi:https://www.youtube.com/watch?v=Lqu9NPPwW2I
Siinä Highlights kooste Roopen mm-turnauksesta. Lähes neljän minuutin videolla nähdään kaksi taklausta, yksi maali jossa Hintz on toinen syöttäjä ja lukuisia tuhlattuja maalipaikkoja herkutellaan 3 hidastuspätkän kera. Tämä video on varmaan jonkun mielestä hyvä läppä.
Tuosta pätkästä näkee ainakin sen, että kyseessä on hyvä jääkiekkoilija. Nopea, iso ja hyvän pelikäsityksen omaava.
Eikö Hintz ole tuossa pätkässä iso, nopea ja jaa hyviä syöttöjä?
Nopea? ihan juu
Jakaa hyviä syöttöjä? Joo oli tossa alussa ihan hyvä syöttö, vähän vaan pomppiva niin ei saanu Ikonen sisään. Tossa kohdassa 1:25 antaa kans ihan hyvän syötön. Lähes neljän minuutin videosta löytyy siis kaks hyvää syöttöö eli olet oikeassa antaa hyviä syöttöjä. Voidaan puhua monikossa. Muuten video on noita logoon osuneita ripuliranteita ja kahden metrin syöttöjä.
Turha tästä on vängätä. Mun mielestä Hintz oli noissa pätkissä hiton hyvin esillä. Oli parempi kuin liigakaukalossa.
Huippuskoutit osaavat nähdä numeroiden taakse. Näin tulee käymään Hintzinkin tapauksessa.