Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 999
Haluan myös jatkuvuutta, haluan että joukkueessa on Ilveksiä eikä pelkkiä muukalaisia. Haluan tottakai myös voittaa, se että onko Meskanen ensimmäinen ulostettava on vaikea asia.
Ei kyllä ole. Toki jos valmennus haluaa Mesestä eroon, niin sitten varmasti mennään niin. Nykyisessä laiturikalustossa olisi kyllä ennemmin muita jonossa ulospistettäväksi. Sinänsä tämä huhu on jopa uskottava, että Mese on alusta asti ollut Niemelän hierkarkkiassa pohjilla.
 

KopKop

Rivipelaaja
Viestejä
86
1000026000.jpg
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 109
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.

Varmasti ihan viisas päätös. Halulla ei olla kokoonpanossa vaan näytöillä. En sano, että Meskanen ainoa alisuorittaja olisi mutta jos itse haluaa peliaikaa lisää niin tsemppiä tulevaan.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Ei kyllä ole. Toki jos valmennus haluaa Mesestä eroon, niin sitten varmasti mennään niin. Nykyisessä laiturikalustossa olisi kyllä ennemmin muita jonossa ulospistettäväksi. Sinänsä tämä huhu on jopa uskottava, että Mese on alusta asti ollut Niemelän hierkarkkiassa pohjilla.
Tarkoitin tällä sitä, että jos pelaaja kokee ansaitsevansa paikan kärkikentässä ja taso ei siihen riitä, niin jos pelaaja kokee olonsa epämukavaksi em.syystä, niin se on se vaikea asia.
 

Kaalasen Timo

Rivipelaaja
Viestejä
63
Onhan se surullista jos Mese lähtee, kyllähän sitä aina toivois että oma poika onnistuu. Toisaalta sitten taas joskus näitä kipeitä ratkaisuja pitää pystyä tekemään, ja tällainen ratkaisu tässä tilanteessa kyllä kävisi järkeen. Tuskin on seura tai mies itsekään tyytyväinen tällä hetkellä…
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 938
Mä en näe mitään kiirettä vielä ketään kenkiä minnekään. Rosterihan on kapea vielä. Monen pelin viikkoja tulossa ja loukkeja. Laurell on sivussa kuinka kauan? Ei siellä oo ku Bau ja Kos rotaatiossa. Molemmat varmasti halpoja junnuja. Lähtisin siitä, että kautta eteenpäin kun mennään, mahtuisi siellä pitää näitä rotaatiopalasia 1-2 lisää.

Aivan eri asia jos Mese haluaa lähteä.
 

Viiri 5 vuoteen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Mä en näe mitään kiirettä vielä ketään kenkiä minnekään. Rosterihan on kapea vielä. Monen pelin viikkoja tulossa ja loukkeja. Laurell on sivussa kuinka kauan? Ei siellä oo ku Bau ja Kos rotaatiossa. Molemmat varmasti halpoja junnuja. Lähtisin siitä, että kautta eteenpäin kun mennään, mahtuisi siellä pitää näitä rotaatiopalasia 1-2 lisää.

Aivan eri asia jos Mese haluaa lähteä.
Uskon kyllä että Mese voi itse haluta lähteä
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 089
Varmasti ihan viisas päätös. Halulla ei olla kokoonpanossa vaan näytöillä. En sano, että Meskanen ainoa alisuorittaja olisi mutta jos itse haluaa peliaikaa lisää niin tsemppiä tulevaan.
Sehän tuossa onkin hauskaa kun ei näytä näytöt vaikuttavan siihen ketkä pelaa ja kuinka paljon.

Osalla rosteriin vapaalippu.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 581
Nykynäytöillä, jos ei uskota jatkuvaan kehittymiseen, niin Meskanen on ollut parempi nykyroolissaan, kuin NHL-sopimus Väisänen.

Siksi tuntuisi oudolta päästää Meskasesta irti, joka sanonut haluavansa olla voittamassa, vaikka oman peliajan kustannuksella. Toki mieli voi muuttua, kun se on tällä hetkellä se tilanne.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Uskon kyllä että Mese voi itse haluta lähteä
Mä taas mietin tässä sitä, että melko pieni vauva kotona ja vauva-arkea eläneet vaimon kanssa, että noinko oikeasti ovat ensi tilassa haluamassa muutoksia jotka vaikuttavat merkittävästi heidän arkeensa?
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 808
Ei ollu Mese lähtökuopissa pari päivää sitten ainakaan. Lähde100 varma. Mikäli peliaikaa ei tule ni Mesekään tuskin jaksaa poppareille ikuisesti olla. Eikä ole ollut huonoin hyökkääjistä viime peleissä ja ansaitsisi enemmän peliaikaa. Siel on heikommin suorittaneita hyökkääjiä. Väisäsen kohdalla varmasti vaikuttaa NHL lainasopimus. Tuntuu et hänen luistelu nyt huonompaa ku ennen NHL leiriä.
 
Viimeksi muokattu:

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 938
Ei ollu Mese lähtökuopissa pari päivää sitten ainakaan. Lähde100 varma. Eikä ole ollut huonoin hyökkääjistä viime peleissä ja ansaitsisi enemmän peliaikaa. Siel on heikommin suorittaneita hyökkääjiä. Väisäsen kohdalla varmasti vaikuttaa NHL lainasopimus. Tuntuu et hänen luistelu nyt huonompaa ku ennen NHL leiriä.
Eksää just mulle mesonu, et lähde ei voi olla 100varma ja sellasta ei pitäs huudella? ;D
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 652
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Otteiden puolesta Meskasen ei pitäisi olla ekana lähdössä. Toki kuten aiemmin puhuttua ei tähän rooliin varmasti hankittu. Ymmärrän täysin jos itse haluaa lähteä. Olisi otteiden perusteella ansainnut isompaakin ruutua tai ei ainakaan aina ensimmäinen kokeneempi pelaaja rotaatiossa.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 938
Screenshot_20241013_211458_Samsung Internet.jpg

Kävinpä lukemassa kun tuo Tappara-huhu kiinnosti.

Kyllähän Jukurit konttaa aika pahasti, mutta silti jaaaaa sanoisin. Ei tuo minussa ainakaan tunteita herättäis.

Siellä Doug93 huudellut että Niemelä haluaa luottohyökkääjänsä takaisin. Luottoluokitusta en tiedä, ja taisi kommentti tulla mun viestin jälkeen. En tarkastanut.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 089
katso liitettä 10486
Kävinpä lukemassa kun tuo Tappara-huhu kiinnosti.

Kyllähän Jukurit konttaa aika pahasti, mutta silti jaaaaa sanoisin. Ei tuo minussa ainakaan tunteita herättäis.

Siellä Doug93 huudellut että Niemelä haluaa luottohyökkääjänsä takaisin. Luottoluokitusta en tiedä, ja taisi kommentti tulla mun viestin jälkeen. En tarkastanut.
Ihan höpöhöpöä. Olkoot kuinka luottohyökkääjä, mutta 0.38 ppg ei riitä tähän hätään.
 
Ylös