Sinun takia lisäsin tuon kohdan.
Väännän rautalangasta.
Lähde voi olla 100% varma vaikka jokin asia ei tapahtuisikaan. 100% varma lähde on esim. Hölö, Tinke, Tillu, pelaaja itse, pelaajan puoliso, Jalo, ehkä Malhoset yms. Jos joku heistä sanoo, että esim. Gazda on ensi viikolla pelikuntoinen, silloin lähde on 100% varma. Pelaamatta voi jäädä vaikka mistä syystä sitten, mutta ko. vamma ei vaikuta ensi viikolla enää, jos tämän tason lähde näin sanoo.
Lähde on 80-90% varma/luotettava, kun on lähipiiriä pelaajalle tai joukkueelle tai ison luokan kumppani jne.
Lähde voi olla hyvinkin luotettava tai varma lähde, mutta asiat saattaa silti mennä pieleen. Turhaa toi sun tietopelleily ja toisille naureskelu on, jos tänne kertoo että 100varmasta lähteestä tieto, että pelaaja on kunnossa kun se lähde on saakeli pelaaja itse. Saat mutuilla Mesen lähtöhaluilla minkä haluat, mutta jos Daniel Gazda itse sanoo olevansa ensi viikolla mukana, niin on se ny helvetti sua varmempi lähde.
Täällä jauhettiin eturistisidepelkoja ja minä kerroin, että 100% varmasta lähteestä on tieto, että ei ole mitään sellasta.