Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
933
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Pakkohan sieltä on myydä jätkiä, jos uusia tulee sisään. Olkoon ne myytävät sitten tuhnuista isoimmilla palkoilla operoivat.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Toivottavasti ei pidä paikkaansa.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 610
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Meskanen on loistava pelaaja, en haluaisi luopua.
Toisaalta .. jos pelaaja jonka isoin anti on maalintekovoima ei saa aikaiseksi maaleja, niin turhaa mukanakaan roikottaa. Kos pörrää saman ja halvemmalla.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 089
Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.

Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Näin Mese höpötteli kun Ilvekseen tuli takaisin. Voihan se olla, että on nyt mieli muuttunut.

Matkasta puuttui yksi olennainen juttu ja sen mukana kaiken ydin.
”Parikymppisenä sitä miettii paljon omaa peliaikaansa ja pisteitänsä, mutta tilanne muuttuu iän karttuessa. En ole voittanut miehissä vielä mitään. Haluan menestystä kiihkeästi – ja siksi olen täällä.”

Meskasella on nyt ikää 27 vuotta ja näin terveenä pysyessään hyviä kausia runsaasti jäljellä.
”Olen valmis tiputtamaan peliaikaani reippaasti, mikäli menestys edellyttää sitä. Jos voitamme, ei ole ongelma vetää vaikka alle kymmenen minuuttia.”
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 910

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
Et halua että Mese vaihdetaan parempaan? Oletus että huhu pitää paikkaansa.
Haluan myös jatkuvuutta, haluan että joukkueessa on Ilveksiä eikä pelkkiä muukalaisia. Haluan tottakai myös voittaa, se että onko Meskanen ensimmäinen ulostettava on vaikea asia.
 

Viiri 5 vuoteen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
227
Seppälä pelannut vain noin 10min per peli ilman tehopisteitä joten pitöisin häntä todennäköisimpänä lähtijänä tosta listasta. Tuskin kuitenkaan lisää puolustajia ainakaan meille on tulossa enkä mouhoihinkaan uskoisi menevän
Juolevin kohdalla huhuttu että ei pystyis enää ollenkaan pelaavan, silloin Seppälä mahdollinen
 

Kaalasen Timo

Rivipelaaja
Viestejä
63
Tervetuloa Ilvekseen, Anton.

IMG_3570.jpeg
 
Ylös