Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Tarkoitin tällä sitä, että jos pelaaja kokee ansaitsevansa paikan kärkikentässä ja taso ei siihen riitä, niin jos pelaaja kokee olonsa epämukavaksi em.syystä, niin se on se vaikea asia.Ei kyllä ole. Toki jos valmennus haluaa Mesestä eroon, niin sitten varmasti mennään niin. Nykyisessä laiturikalustossa olisi kyllä ennemmin muita jonossa ulospistettäväksi. Sinänsä tämä huhu on jopa uskottava, että Mese on alusta asti ollut Niemelän hierkarkkiassa pohjilla.
Näinhän se menee. Silti olen sitä mieltä, että joku muu mieluummin ulos kuin Mese. Mutta sillä mennään mitä valmennus päättää.Tarkoitin tällä sitä, että jos pelaaja kokee ansaitsevansa paikan kärkikentässä ja taso ei siihen riitä, niin jos pelaaja kokee olonsa epämukavaksi em.syystä, niin se on se vaikea asia.
Uskon kyllä että Mese voi itse haluta lähteäMä en näe mitään kiirettä vielä ketään kenkiä minnekään. Rosterihan on kapea vielä. Monen pelin viikkoja tulossa ja loukkeja. Laurell on sivussa kuinka kauan? Ei siellä oo ku Bau ja Kos rotaatiossa. Molemmat varmasti halpoja junnuja. Lähtisin siitä, että kautta eteenpäin kun mennään, mahtuisi siellä pitää näitä rotaatiopalasia 1-2 lisää.
Aivan eri asia jos Mese haluaa lähteä.
Juuri näin.Mä en näe mitään kiirettä vielä ketään kenkiä minnekään.
Aivan eri asia jos Mese haluaa lähteä.
Sehän tuossa onkin hauskaa kun ei näytä näytöt vaikuttavan siihen ketkä pelaa ja kuinka paljon.Varmasti ihan viisas päätös. Halulla ei olla kokoonpanossa vaan näytöillä. En sano, että Meskanen ainoa alisuorittaja olisi mutta jos itse haluaa peliaikaa lisää niin tsemppiä tulevaan.
Jos mutuillaan, niin itse en usko, ellei kulisseissa oo Niemelältä tullut viestiä Meselle, että rooli on jatkossaki varma eli pieni/rotaatio aina. Hassua olis, kun Hölö puhuu aina peliajan ansaitsemisen puolesta. Ja Mese on ollut nousujohteinen.Uskon kyllä että Mese voi itse haluta lähteä
Mä taas mietin tässä sitä, että melko pieni vauva kotona ja vauva-arkea eläneet vaimon kanssa, että noinko oikeasti ovat ensi tilassa haluamassa muutoksia jotka vaikuttavat merkittävästi heidän arkeensa?Uskon kyllä että Mese voi itse haluta lähteä
Kysytkö useinkin pelaajilta, että meinaatko lähteä pois?Ei ollu Mese lähtökuopissa pari päivää sitten ainakaan. Eikä ole ollut huonoin hyökkääjistä viime peleissä.
Eksää just mulle mesonu, et lähde ei voi olla 100varma ja sellasta ei pitäs huudella? ;DEi ollu Mese lähtökuopissa pari päivää sitten ainakaan. Lähde100 varma. Eikä ole ollut huonoin hyökkääjistä viime peleissä ja ansaitsisi enemmän peliaikaa. Siel on heikommin suorittaneita hyökkääjiä. Väisäsen kohdalla varmasti vaikuttaa NHL lainasopimus. Tuntuu et hänen luistelu nyt huonompaa ku ennen NHL leiriä.
Otteiden puolesta Meskasen ei pitäisi olla ekana lähdössä. Toki kuten aiemmin puhuttua ei tähän rooliin varmasti hankittu. Ymmärrän täysin jos itse haluaa lähteä. Olisi otteiden perusteella ansainnut isompaakin ruutua tai ei ainakaan aina ensimmäinen kokeneempi pelaaja rotaatiossa.Olen kuullut Meskasen olevan mahdollisesti lähdössä. Haluaisi pelata säännöllisesti.
Jos tulee vielä lisää pelaajia niin joku myös lähtenee.
Sinun takia lisäsin tuon kohdan.Eksää just mulle mesonu, et lähde ei voi olla 100varma ja sellasta ei pitäs huudella? ;D
Ihan höpöhöpöä. Olkoot kuinka luottohyökkääjä, mutta 0.38 ppg ei riitä tähän hätään.katso liitettä 10486
Kävinpä lukemassa kun tuo Tappara-huhu kiinnosti.
Kyllähän Jukurit konttaa aika pahasti, mutta silti jaaaaa sanoisin. Ei tuo minussa ainakaan tunteita herättäis.
Siellä Doug93 huudellut että Niemelä haluaa luottohyökkääjänsä takaisin. Luottoluokitusta en tiedä, ja taisi kommentti tulla mun viestin jälkeen. En tarkastanut.
Pakko tähän huomioida, että Haatanen on 2000 luvulla syntynyt kaveri joka ottanut kyllä steppejä eteenpäin. Tämä ja viime kausi 64 peliä ja 36 pistettä. Se on jo jonkun verrankin yli puoli pistettä per peli.Ihan höpöhöpöä. Olkoot kuinka luottohyökkääjä, mutta 0.38 ppg ei riitä tähän hätään.