Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Oon varma = Calle ja mese.

Forrest Gump ja äiti-aforismi = Mesen äiti-viittaukset pelisilmästä ja siskonmakkarakeitosta. Fasten your seatbelt = Mese oli Ilveksen hockey drivers kaudella ratissa.

Callen piti mennä Tapp*raan sen ruotsalaisen hovitoimittajan mukaan ja täälläkin on ollut huhua, että muutama joukkue tarjonnut Callesta mottipäisiä tarjouksia = Tillun rosvosektori.

Mites nuo muut vihjeet?

Edit. Gumpilla oli ongelmia jalkojen kanssa = Mese. Aamulehdessä Mesen haastis huomenna?

Miika Lundin

Luottopelaaja
Saatan kuulostaa vähään tyytyväiseltä, mutta tyyliin jo se, että Kling Kong saataisiin tekeen vaikka 1+1 jatkot meille on kyllä jonkun tason "ryöstö" jo.

Perheellisen työläisen stressit ja kiireet taas aamusta tasoittaa sopivasti uutisodotusta... Jos taas aamusta selvitään, niin Ipa on pelkkää pehmoposia sen päälle :)

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Nyt ollaan jännän äärellä. Mikä loppujen lopuksi uutisoi edes että Supi lähtee? Se voi viitata ryöstöön. Ryöstö voisi myös olla se, että "ryöstettiin" Calle mouhoilta tai se että melkeenpä varmasti Mese siirtyy Ruotsiin. Mutta yks asia on varma ja se on se että tänä yönä ei unta tuu. Mutta mitä jos se on Calle ja Hölö?

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Mutta tossa puhuttiin että Hannalta pois kaikki pisteet, mihin se vois viitata? Supon äidin nimi on Hanna ja on jo varannut Ruattista asunnon ja sitten jääkin jätkä vielä tänne

M22

Luottopelaaja
Mulla ei ole oikein ikinä mitään sisäpiirin tietoa, eikä nytkään, mutta sattumoisin Jyväskylässä Jyp-Ilves pelissä pupelsin lihapiirakkaa niin, että kuulin viereisen pöydän keskustelun. Henkilöt ja keskustelun sisältö oli sellainen, että itse olen varma, että Supi ei tämän kauden jälkeen hetkeen Ilveksessä pelaa.

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Mulla ei ole oikein ikinä mitään sisäpiirin tietoa, eikä nytkään, mutta sattumoisin Jyväskylässä Jyp-Ilves pelissä pupelsin lihapiirakkaa niin, että kuulin viereisen pöydän keskustelun. Henkilöt ja keskustelun sisältö oli sellainen, että itse olen varma, että Supi ei tämän kauden jälkeen hetkeen Ilveksessä pelaa.
Voihan se olla, että soppari on purettu esim. Jos Suomi olisi liian kallis pelaaja tai jotain laatuun verrattuna ja joukkue tarvitsee jotain muuta. Hyvin epätodennäköistä mutta mahdollista

yellowgreen

Luottopelaaja
Jäin miettii tota toukokuuta. Että miksi se on siihen otettu.
Toukokuussa 25 julkastiin Borgi, Toni Utunen, Hölö, Juho Rautanen ja Näde.

Arvaan siis, että toinen nimi Callen lisäksi on Näde tai Hölö.

M22

Luottopelaaja
Voihan se olla, että soppari on purettu esim. Jos Suomi olisi liian kallis pelaaja tai jotain laatuun verrattuna ja joukkue tarvitsee jotain muuta. Hyvin epätodennäköistä mutta mahdollista
Kai se olis niin. Ja silloin se tilanne olisi muuttunut tuo Jyväskylän pelin jälkeen.

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Jäin miettii tota toukokuuta. Että miksi se on siihen otettu.
Toukokuussa 25 julkastiin Borgi, Toni Utunen, Hölö, Juho Rautanen ja Näde.

Arvaan siis, että toinen nimi Callen lisäksi on Näde tai Hölö.
Hyvä haku. Myös Räty, Tikka, Marek, Nikke, Lööf julkaistu Toukokuussa