Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Se Aamulehden tunteikas kirjoitus on Klingbergistä. Täytyi heti päivän vaihduttua väijyä näköislehdestä juttu. Lyhyesti muutama pominta jutusta: "Toivottavasti saan kantaa keltävihreää paitaa myös ensi kaudella." ja "Tiedän, että Ilves haluaa pitää minut. Sopimusta ei ole allekirjoitettu vielä, mutta minun puolestani asia on täysin selvä.".

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Se Aamulehden tunteikas kirjoitus on Klingbergistä. Täytyi heti päivän vaihduttua väijyä näköislehdestä juttu. Lyhyesti muutama pominta jutusta: "Toivottavasti saan kantaa keltävihreää paitaa myös ensi kaudella." ja "Tiedän, että Ilves haluaa pitää minut. Sopimusta ei ole allekirjoitettu vielä, mutta minun puolestani asia on täysin selvä.".
Juu itekkin tässä just tuota juttua luen.

1741647564155.png

Tilluu.

Tuosta vielä pieni lainaus milloin optio pitää viimeistään käyttää.

1741647719917.png

Toutain

Luottopelaaja
Calle on tosiaan selvä. Olen myös käytännössä varma, että vuosi on 2027.

Toinen on sitten Mese tai Hölö.

Suomesta turha haaveilla.

Toutain

Luottopelaaja
Juu itekkin tässä just tuota juttua luen.

katso liitettä 13021

Tilluu.

Tuosta vielä pieni lainaus milloin optio pitää viimeistään käyttää.

katso liitettä 13022

Miettikää nyt jumalauta, että tämä göteborgilaistoimittaja Johan Rylander kinasi syyskaudella loppuun saakka kaikkia vastaan, että Callella on sopimus Tapparaan, ja nyt sama uuvatti on väittänyt, että ensi kaudella Calle pelaa Skellefteåssa. Huomenna, kun tuo jatko(2v :) ) julkaistaan, niin käykää kaikki tykittämässä äijän seinälle julkistusta. Niin ja muistuttakaa, että eikö sulle sitten kerta yössä riittänyt saman pelaajan kohdalla...