Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Eikö Saarelan kohdalla melko suoraan sanottu heti; että realistiset mahdollisuudet on sijainnin puolesta vain Tepsillä, Ässillä ja Lukolla hänet saada. Tukikohtana pysyy Rauma, Tampereelle on aika pitkä matka ja intissäkin pitäisi käydä. Olisihan muuten kaikki jengit olleet hänen perässä.
No, tiedä näistä. Kaikenlaista usein sanotaan. Vähissä ovat ne sanojat, joihin voi edes suht varmasti luottaa. Omaan silmään/korvaan ei sattunut Saarelan itse antamaa tuollaista lausuntoa.

Inttihommat saa varmasti järkättyä niin, että alokasajan jälkeen palvelus suoritetaan missä päin Suomea vain. Toki, jos peluri itse on ilmoitusluontoisesti kertonut pelaavansa vain ja ainoastaan keskellä, niin sitten on turha spekuloida. Ilveksellä on kärkisentterin tontit kiinni.

• Tykkää
Reactions: Pok
Olisi jotenkin helpompaa nauttia kesästä jos Tillu olisi sanonut että Enberg/Kos/Rati kolmikosta löytyy tulevan kauden ykkösen vasuri. Ja sanottaisiin että luotto on kova että vastaavat isoon rooliin. Mulle olis oikeasti jopa tosi fine jos liekitettäisiin jotenkin esim Kossia/Enbergiä tms, että ensi kaudella pamahtaa ja lujaa. Nyt kaikki vähän mietii odottaakko jotain isoa kalaa vai eikö odottaa.
Johtuuko pelaajan signaamisen puute siitä että Tillu tarjoaa verkkareita, vai siitä että näillä oikeastikin lähdetään ja ketään isoa varmaa korttia ei edes haeta.

Nyt vain pelkää enemmän ja enemmän että julkaistaan joku Junttila tai mr. Beginning siihen Suomen jättämälle paikalle ja otsaan kasvaa kunnon leirikyr...
Mielummin sitten näillä, mutta sanokaa se perkele selvästi ulos ja että täytettä tulossa alemmas vaikka.

Kesä ei ollut Ilvesfanin parasta aikaa. kuivin Ilveskesä(jääkiekko) aikoihin, nolla kiinnostuksen nostatus jota some "mitä laitat makkaran päälle" kysymyksillä entisestään jopa laimentaa. Vähän jopa kateellisena katsoi HPKn Vesa Laine liekitystä.

Takaisin