Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äläh nyt, polki se jossain videos kuntopyörääKling Klong näytti reissaavan ja golffaavan koko kesän Instagrammin perusteella, 1+1=?
Ilves oli todella kovassa kunnossa eilenkin.. vauhtia oli liikaakin ja järki ei pysynyt mukana. Ei siellä Läski Salosia näkynyt. Yritettiin vaan pakottaa tulosta koska ollaan ajauduttu tähän tilanteeseen. Tänään vieraissa menee taas paremmin.
Puolustuspään pelaaminen on kuin pikkujunnuista.. ei se kunnosta kiinni ole. Kaikki säntäilee ja kukaan ei tiedä missä pitäisi olla ja miksi.
Anteeksi.. meni ohi aiheen.
Joo taisi olla kuukauden päivät Pohjois-AmerikassaKling Klong näytti reissaavan ja golffaavan koko kesän Instagrammin perusteella, 1+1=?
Vaadin Jalolta koko loppuvuoden katsomo-tilauksen hänen piikkiinsäSamalla voisi Jalo voisi toimistolta kirjoittaa minulle henkilökohtaista sähköpostia, jossa pahoitellaan hukkaan heitettyä aikaa pelien katsomisessa ja tarjoudutaan hyvittämään 40e katsomo+ tilauksesta.
Niin että helpommin uiskentelee se ”kala” sieltä verkosta pihalle?Sen mitä itse juuri kuullut, niin isosilmäinen verkko on vesillä.
Sen mitä itse juuri kuullut, niin isosilmäinen verkko on vesillä.
Pikkukalat saakin uiskennella läpi.Niin että helpommin uiskentelee se ”kala” sieltä verkosta pihalle?
Kannattaa sinne pyyntireissulle ehkä varata kuitenkin myös tarpeeksi iso tainnutusväline, ettei pomppaa saalis veneestä takaisin veden vapauteen.Isosilmäisellä verkolla kalastetaan vain haluttuja suurkaloja, pienemmät sintit pääsevät läpi. Tämä on juuri sitä kohdennettua suurkalapyyntiä, jolloin töppöset ja möttöset deletoidaan suoraan pyyntikohteina. Hyvä toimisto!
Juu. Sen vuoksi ei voitu polvea operoida keväällä. Piti vaan vetää toivotaan toivotaan parasta linjalla. Ei nää yleensä valo hoidolla parane vaikka valo tulisi auringosta Havaijilla ja jossain muualla Amerikoissa.Kling Klong näytti reissaavan ja golffaavan koko kesän Instagrammin perusteella, 1+1=?
vai Teemu Pulkkinen, supisuomalainen kiekko-vantaan ykköstykkiTuleeko "hermonen" vai "henman"...
Jos tämä oli kerran jo keväällä tiedossa, niin herää kysymys, että miksi asiaan ei reagoitu hommaamalla korvaavaa kaveria tilalle kun aikaa oli? Tai ylipäätänsä laitettu suoraan leikkuriin, vaan peluutettiin väkisin. Jatkosoppari toivottavasti rustattiin ennen kun polvi meni, muuten olisi aika puuhastelua.Juu. Sen vuoksi ei voitu polvea operoida keväällä. Piti vaan vetää toivotaan toivotaan parasta linjalla. Ei nää yleensä valo hoidolla parane vaikka valo tulisi auringosta Havaijilla ja jossain muualla Amerikoissa.
Kyllä Leipurin tieto on totta valitettavast..Vähän nyt paistaa mätäkuultä, nämä teikäläisen tekstit. Ensinnäkin yksittäisen pelaajan testitulosten tietäminen syineen on jotain, mikä ihan heti uppoa. Melkein terveystietoihin verrattavaa dataa, mikä on vain pelaajan omassa ja valmennuksen tiedossa.
Ellet sitten ole Tommi Niemelä itse niin tuo on ihan täyttä paskaa koko teksti. Eikä nuo muutkaan jutut pahemmin vakuuta.
Kunnon kaloja veneeseen eikä mitään Kerkkäsiä..