Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Meklari

Luottopelaaja
Vähän sääli ettei mitään oikeita huhuja edes neuvotteluista vaikuta olevan. Naapurillakin kyllä aika samanlainen odottava tunnelma. Ilvekselle näkisin hankinnan olevan paras nyt mahdollisimman nopeasti. Jos tästä kitkutellaan niin kuukauden päästä niitä ukkoja tulee takaisin ja liekö silloin niin palavaa tarvetta olla.

Toutain

Luottopelaaja
Vähän sääli ettei mitään oikeita huhuja edes neuvotteluista vaikuta olevan. Naapurillakin kyllä aika samanlainen odottava tunnelma. Ilvekselle näkisin hankinnan olevan paras nyt mahdollisimman nopeasti. Jos tästä kitkutellaan niin kuukauden päästä niitä ukkoja tulee takaisin ja liekö silloin niin palavaa tarvetta olla.

Kyllä se vähän niin on, ettei jääkiekkojoukkueita yleisesti ottaen rakennetta kesken kauden joidenkin kuukauden puolentoista mittaisten poisjääntien pohjalta. Se on aika lyhytkantoista toimintaa ja tavallaan itsekin jo tuossa alleviivasit sitä: voi olla, ettei kuukauden päästä enää tarvetta ole :) Totta kai poisjäännit vaikuttavat pisteodottamaan tältä ajanjaksolta, mutta on hyvä muistaa, että kuukauden päästä meillä on todennäköisesti uudet poisjäännit ja siten aukot jossain muualla kuin juuri nyt.

Totta kai jos rosteri on tietyiltä osin kapea, niin se voi pakottaa reagoimaan, mutta lähtökohtaisesti hankinnat suunnataan isomman kuvan ongelmakohtiin, eikä pyritä paikkaamaan kuukauden vajetta.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Taitaa olla tilanne hieman odottava.. kaudet kaikkialla liian alussa ja Pohjois-Amerikan leirit vielä leiriytymättä. Oikein mikään seura missään ei siis vielä ole pelaajistaan luopumassa, moni vapaalla oleva odottaa vielä rauhassa kaikkia tarjouksia,...
Kuukausi tästä niin alkaa liikehdintä.

Totta kai jos rosteri on tietyiltä osin kapea, niin se voi pakottaa reagoimaan, mutta lähtökohtaisesti hankinnat suunnataan isomman kuvan ongelmakohtiin, eikä pyritä paikkaamaan kuukauden vajetta.
No tämä sohvamanageri on ainakin sitä mieltä, että tarvetta olisi koko kautta silmällä pitäen. Loukkeja tulee olemaan päällä koko ajan. Ja sitten meidän 4. ketju on mun mielestä iso kysymysmerkki kevättä ajatellen.

Olen mielelläni tässäkin asiassa väärässä.

Toutain

Luottopelaaja
No tämä sohvamanageri on ainakin sitä mieltä, että tarvetta olisi koko kautta silmällä pitäen. Loukkeja tulee olemaan päällä koko ajan. Ja sitten meidän 4. ketju on mun mielestä iso kysymysmerkki kevättä ajatellen.

Olen mielelläni tässäkin asiassa väärässä.

Juu, tämä on tosiaan eri asia, enkä mä ole muuta mieltä tästä.

Tarkoitinkin juuri sitä, että pitää reagoida selkeisiin heikkoihin kohtiin, eikä paikata poissaoloja (etenkään tässä vaiheessa kautta).

Aloitustaitoinen, perusvarma sentteri, joka ei muutenkaan ole ihan lapanen, olis aika kova sana nyt.

IhanJuniori

Junioripelaaja

Pok

Tähtipelaaja
Palkkapyyntö varmasti edelleen vanhoilla meriiteillä kovaa luokkaa ja mies on aina ollut pelaaja joka osaa tehdä maaleja ja koukkia. Nyt uran ehtoopuolella näistä se maalintekotaito on ehtynyt, niin ei kyllä mitään tarvetta olisi Ilveksessä.

Jakpot

Luottopelaaja

Pok

Tähtipelaaja
Muistuu mieleen kun Toni Mäkiaho aivan totaalisena hasbeeninä ruikutti Iltapäivälehdissä kuinka hieno ympyrän sulkeutuminen olisi, jos hän pääsisi Ilvekseen. Taisi pelata Kiekko-Vantaassa, kun Liigassa ei kukaan enää huolinut.

Tai kaksi maalia edelliskaudella tehnyt Toni Dahlman sai Hesarin kutsumaan itseään otsikossa "työtä etsiväksi motivoituneeksi maalintekijäksi". Mikäpä muukaan kuin Hifkihän siihen halpaan meni ja sieltä potkut saatuaan vielä KalPa ja lopulta tehtaili tuolla kaudella 4 maalia. Siihen se liigaura loppuikin.

Viimeksi muokattu:

Puujalka

Luottopelaaja
Oleelliset kohdat on ikä 35 ja viime kausi 13 pistettä. Ei kiitos, ei tuo lisäarvoa. Kaupan päälle vielä viihty Tapparassa.
Mulle ehkä tässä merkkaa enemmän se loppukautensa saldo SHL:ssä.
13 peliä, 6+2.
Eipä tuo kovin pahalta ainakaan vaikuta, Timrå siis viimeisin seura viime loppukaudelta.

Ei sillä että itse haaveilisin, mutta olihan se alkukauden HIFK aika koominen.

• Tykkää
Reactions: 000

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Mulle ehkä tässä merkkaa enemmän se loppukautensa saldo SHL:ssä.
13 peliä, 6+2.
Eipä tuo kovin pahalta ainakaan vaikuta, Timrå siis viimeisin seura viime loppukaudelta.

Ei sillä että itse haaveilisin, mutta olihan se alkukauden HIFK aika koominen.
Niin ja nimenomaan koko hifk joukkueena oli aivan kuutamolla, ei ollut oikeen ketään joka olis noussut positiivisesti esille (alkukausi)

• Tykkää
Reactions: 000