Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Luikaus

Luottopelaaja

JAKEJOKKE

Vakiokokoonpanossa
Ruotsalaisia on vino pino. Nythän olisi hyvä hetki hankkia joku toinenkin ruotsalainen, kun ei tuota Göteborgilais savottaa kukaan viitsi stalkata lävitse. Ei tulisi ainakaan niin herkästi spoilattua. :D
Näköjään oli paljon :D Bengtsson niminen vanhempi nainen seuraa, (varmaan Carlin takia) Eikös näitä Bengtsson nimisiä muutama hyökkääjä ole :D Siitä Timo!

El Reino

Tähtipelaaja
Näköjään oli paljon :D Bengtsson niminen vanhempi nainen seuraa, (varmaan Carlin takia) Eikös näitä Bengtsson nimisiä muutama hyökkääjä ole :D Siitä Timo!

Siellähän on selvästi Röglen kapteeni ja Ruotsin maajoukkuesentteri Anton Bengtsson jäänyt verkkoon kiinni.

Myös IK Oskarshamnin kapteeni ja pakki Rasmus Bengtsson on tunkemassa samalle SAS:n lennolle.

;)

Asylum

Luottopelaaja
Naapurin forkalla tuodaan Krannilaa Tampereelle ensi kaudelle, mutta kopista ei ole tietoa.

Liitteet

• IMG_5382.jpeg
    IMG_5382.jpeg
    182,5 KB · kertaa luettu: 239

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
En nyt tiedä, kuinka oleellinen vertailu, kun toinen on sentteri ja toinen laituri. Otetaan sitten vaikka molemmat, mutta Krannila olisi kyllä todella kova haku keskustaan.
En minä heitä sinänsä vertaile, itse olen vaan useamman vuoden halunnut nähdä Sebun Ilveksessä.

Suomen korvaajan pitää olla tuota luokkaa ”S. Repo”.

Toutain

Luottopelaaja
En minä heitä sinänsä vertaile, itse olen vaan useamman vuoden halunnut nähdä Sebun Ilveksessä.

Suomen korvaajan pitää olla tuota luokkaa ”S. Repo”.

Juu, kunhan heitin, kun kuitenkin Krannilaa koskevassa keskustelussa vastasit. Eihän tosiaan se, että ovat molemmat Lukossa, sulje millään tavalla pois toisiaan, niin sikäli tätä valintaa ei tarvitse spekuloida. Jos Krannila on Tampereelle liikkumassa, niin toivotaan meille. Senttereitä tullaan tarvitsemaan joka tapauksessa ja Lukossa tällä kaudella loistava sellainen olisi aika kovaa valuuttaa.

OTP

Luottopelaaja
Joko sentteri tulossa? Männyn jälkeen surkuhupaisa tilanne.

Suomi - Mänty - Lööke
Klingberg - XXX - Svejkovsky