Tsekit yhteen. Sitä odottelen edelleen. Ei se huonommin voi mennä kuin nykyisillä komboilla.Pitäiskö kokeilla joku peli rohkeasti Baun kanssa ja Mesekö sitten toiseen laitaan? Ei nyt ainakaan 1-4-tappiota Kerholle pahempaa voi olla luvassa.
Ja Ratisella on paljon parempi asenne.Noin 80% peleistä on käytännössä kiekolliset ratkaisut täysin identtisiä Ratisen kanssa, joka saa helvetisti kuraa tilanteiden tunnistamisestaan, mutta sitten jossain pelissä saattaakin natsata kaikki ja sitten unohdetaan kiimoissamme kaikki aikaisempi hiihtely.
Näinhän se on. Stransky olisi erinomainen pelaaja jos A. Syöttäisi nopeammin B. Yrittäisi joskus laukoa itsekin. C. Peli omiin kiinnostaisi edes joskus.Minä voisin kyllä kanssa tulla tässä omaa häntää nostelemaan ja toteamaan, että kesästä asti olen ollut sitä mieltä, että ei ole tarpeeksi tasainen kikkailuidensa kanssa, vaikka ne ainekset olisikin olemassa. Tuota se vaan on se hänen peli, ei se siitä suoraviivaisemmaksi muutu, vaikka joka pelin jälkeen se todettaisiin, että jos ja jos.
Kolmoseen sijoittelin omissa fantasioissani. Noin 80% peleistä on käytännössä kiekolliset ratkaisut täysin identtisiä Ratisen kanssa, joka saa helvetisti kuraa tilanteiden tunnistamisestaan, mutta sitten jossain pelissä saattaakin natsata kaikki ja sitten unohdetaan kiimoissamme kaikki aikaisempi hiihtely.
Tämän kirjoittamisen jälkeen on pelannut pelkästään vasemmassa laidassa, kunnes tänään ylivoimalla pääsi nousemaan oikeasta laidasta rystyllä suojaten tehden ottelun voittomaalin....Stransky on mielestäni parempi oikeassa laidassa, jossa pääsee luontaisemmin rystypuolella suojaamaan kiekkoa tehdessään kaarroksia maalin taa... -6.10.2024
Ottiko sinuunkin Ilves yhteyttä?Tämän kirjoittamisen jälkeen on pelannut pelkästään vasemmassa laidassa, kunnes tänään ylivoimalla pääsi nousemaan oikeasta laidasta rystyllä suojaten tehden ottelun voittomaalin.
Erittäin hyvin tiedetty, kuka lieneekään alkuperäisen tekstin kirjoittanut.
Ai, sehän olinkin minä.
No jopas!
Tässähän ihan punastuu...
En mä kyllä tästä tiedä vaikka tuo onnekas syöttö menikin maaliin. Mitä itse pelannut niin kyllä leftinä on paljon helpompi suojata kiekkoa nimenomaan vasemmassa laidassa, saa kropan eteen. Ei mailalla varsinaisesti hirveästi suojella.Tämän kirjoittamisen jälkeen on pelannut pelkästään vasemmassa laidassa, kunnes tänään ylivoimalla pääsi nousemaan oikeasta laidasta rystyllä suojaten tehden ottelun voittomaalin.
Erittäin hyvin tiedetty, kuka lieneekään alkuperäisen tekstin kirjoittanut.
Ai, sehän olinkin minä.
No jopas!
Tässähän ihan punastuu...
Joo laitoin Merikiven korvanappiin tietoa, että siellä lukkopakin oikeassa jalassa tilaa. Hän välitti tiedon Stranskylle, ja loppu on historiaa.Ottiko sinuunkin Ilves yhteyttä?
Ratinen ja Borg ei oikein toiminut, vaikka ei he huonosti pelanneet, niin Ratisen ja Stranskyn kiekonpidot ja viimeiset ratkaisut aika heikkoja ja Borg nyt tuskin koskaan tulee olemaan mikään maalisylkijä...
Tämä pitää paikkaansa, mutta Stransky tuntuu olevan niin erikoistapaus, ettei normaalit jääkiekon lainalaisuudet tunnu häneen pätevän. Syötötkin tuntuu menevän häneltä perille aina, kun aikaa ja tilaa on vähän, ja ylivoimalla taasen aniharvoin.Mitä itse pelannut niin kyllä leftinä on paljon helpompi suojata kiekkoa nimenomaan vasemmassa laidassa, saa kropan eteen. Ei mailalla varsinaisesti hirveästi suojella.
Oikeassa helpompi vetää suoraa syötöstä, mutta on ”haavoittuvaisempi”. Yleensä vaan Nymanin kaltaiset snaipperit pelaa leftinä oikeaa.
Tarkoitit kai että antaa Stranskyn kokeilla Näden ja Baun kanssa.Joo laitoin Merikiven korvanappiin tietoa, että siellä lukkopakin oikeassa jalassa tilaa. Hän välitti tiedon Stranskylle, ja loppu on historiaa.
Stranskylle on tosiaan hankala löytää hyviä pareja, kun pitäisi pystyä paikkaamaan puolustuspäänheikkouksia, oltava tehokas viimeistelemään Stranskyn tarjoamista paikoista, mutta samalla ei saisi olla itse kiekosta elävä pelaaja.
Tämän päivän perusteella antaisin Baun ja Nättisen yrittää hänen kanssaan seuraavassa pelissä.
Tämä pitää paikkaansa, mutta Stransky tuntuu olevan niin erikoistapaus, ettei normaalit jääkiekon lainalaisuudet tunnu häneen pätevän. Syötötkin tuntuu menevän häneltä perille aina, kun aikaa ja tilaa on vähän, ja ylivoimalla taasen aniharvoin.
Toisaalta tämä Stranskyn enigmaattisuus jääkiekkoilijana tekee hänestä minun lempipelaajia tämän kauden joukkueessa.
Haluttomalta ennemminkinStranan meno näyttää raskaalta