Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sämpylä sanoi:Joo Jalmari ostaa Ilveksen ja kun Tampereen halli on valmis Ilves menee KHL:ään.
Miksi?Asylum sanoi:sämpylä sanoi:Joo Jalmari ostaa Ilveksen ja kun Tampereen halli on valmis Ilves menee KHL:ään.
Parempi se KHL:äkin ois, kun konkka ja joku kutos-divari.
BEAT!! sanoi:Miksi?Asylum sanoi:sämpylä sanoi:Joo Jalmari ostaa Ilveksen ja kun Tampereen halli on valmis Ilves menee KHL:ään.
Etkö itse ennemmin seuraisi maailman toiseksi kovinta sarjaa, kuin kutosdivaria?BEAT!! sanoi:Miksi?Asylum sanoi:sämpylä sanoi:Joo Jalmari ostaa Ilveksen ja kun Tampereen halli on valmis Ilves menee KHL:ään.
Futislogiikkaa: Ylimmän sarjatason lätkää ei ole niin mukavaa seurata kuin alemman sarjatason futista, koska alasarjassa tulee komeampia voittoja.Ilves sanoi:Etkö itse ennemmin seuraisi maailman toiseksi kovinta sarjaa, kuin kutosdivaria?BEAT!! sanoi:Miksi?Asylum sanoi:sämpylä sanoi:Joo Jalmari ostaa Ilveksen ja kun Tampereen halli on valmis Ilves menee KHL:ään.
Maddy sanoi:Megamatka bussilla vanhalta kirkolta Siperiaan. :![]()
En koe itsenäni niinkään sarjauskolliseksi.Ilves sanoi:Etkö itse ennemmin seuraisi maailman toiseksi kovinta sarjaa, kuin kutosdivaria?BEAT!! sanoi:Miksi?Asylum sanoi:sämpylä sanoi:Joo Jalmari ostaa Ilveksen ja kun Tampereen halli on valmis Ilves menee KHL:ään.
Nyt huolestuttaa ja kovaa. Ei oo helppoo saada uutta ostajaa, ku myyminen näyttää olevan niin pirun vaikeeta ja halituskin on aivan järkyttävä. Ny lähtee sitten Keräset ja monet muut ens kaudeks muualle. Saas nähä, koska tulee lappu luukulle.Koikkaaja sanoi:Miika Arponen @MiikaArponen
Vincent Manngardin neuvottelut Marko Sjöblomin kanssa on käyty, eikä sopuun päästy. Hallitus jatkaa ostajan etsimistä muualta. #Ilves
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Ny lähtee sitten Keräset ja monet muut ens kaudeks muualle.
Koikkaaja sanoi:Miika Arponen @MiikaArponen
Vincent Manngardin neuvottelut Marko Sjöblomin kanssa on käyty, eikä sopuun päästy. Hallitus jatkaa ostajan etsimistä muualta. #Ilves