Raipe79
Luottopelaaja
Ei nyt ihan noinkaan. Korona katkaisi tuon putken.
No joo nää paikalliset tietty oma lukunsa
Ei nyt ihan noinkaan. Korona katkaisi tuon putken.
Joo luulin, että tarkoitit nimenomaan niitä, koska paikallinenhan se areenan avausmatsikin on.No joo nää paikalliset tietty oma lukunsa
Sorry oli mulla huonosti argumentoitu, mut saa nähdä kuinka sit vaikuttaa edellisen päivän tapparapeli lippujen myyntiin.. toki pelkillä ilvesfaneilla luulisi 9-10 tuhatta menevän, jos vain uskaltavat jo halliin tulla vaikka koronan riesa taas nostaakin päätä :/Joo luulin, että tarkoitit nimenomaan niitä, koska paikallinenhan se areenan avausmatsikin on.
Itseasiassa koko Pirkanmaa on Ilves/Tappara aluetta. Itsekin olen Ylöjärveltä.Itse on vaikea uskoa että tuota uutta areenaa ainakaan tässä SMliigan tilanteessa saataisiin ikinä loppuunmyytyjä (avausviikonloppu saattaa olla eri asia) liigapeliin. 13000 on kuitenkin todella, todella paljon. Silloin se voi olla loppuunmyyty jos Ilves ja Tappara pelaa finaaleissa. Muussa tapauksessa olisi vaikea kuvitella että lähes 6% tämän kaupungin väkiluvusta änkeäsi halliin.
No se on toki totta mutta Tampereelta ja naapurikunnista tulee varmastikin suurin osa peleihin tulijoista sillä vaikea se olisi nähdä että vaikkapa edes sellainen 1000 ihmistä köröttelisi junalla vaikkapa Sastamalasta tai bussilla Mäntästä vaikka paikallispeliinkään. 13 000 on silti mielestäni liikaa volyymiä täytettäväksi 6 kertaa kauteen.Itseasiassa koko Pirkanmaa on Ilves/Tappara aluetta. Itsekin olen Ylöjärveltä.
Joo epäilen kanssa. Varmaan alle 9000 tulee olemaan paikallisissa alkuhuuman jälkeen.No se on toki totta mutta Tampereelta ja naapurikunnista tulee varmastikin suurin osa peleihin tulijoista sillä vaikea se olisi nähdä että vaikkapa edes sellainen 1000 ihmistä köröttelisi junalla vaikkapa Sastamalasta tai bussilla Mäntästä vaikka paikallispeliinkään. 13 000 on silti mielestäni liikaa volyymiä täytettäväksi 6 kertaa kauteen.
Pitää kai sitten itsekin ostaa liput, sillä tämä on harvoja hetkiä, kun saadaan NHL-tyylinen täysi halli koettua Tampereella.Joo epäilen kanssa. Varmaan alle 9000 tulee olemaan paikallisissa alkuhuuman jälkeen.
Liigan sivuilla on listattuOnko näitä yleisömäärien keskiarvoja tilastoitu mihinkään valmiiksi, vai pitääkö kaivaa laskutikku esiin?
Onko ne piilotettuna johonkin kun en löydä kuin ottelukohtaiset yleisömäärät?Liigan sivuilla on listattu
Ainoa ero, että tässä meidän täydessä hallissa myös kannustetaan.Pitää kai sitten itsekin ostaa liput, sillä tämä on harvoja hetkiä, kun saadaan NHL-tyylinen täysi halli koettua Tampereella.
Tilastot ja siitä joukkuetilastotOnko ne piilotettuna johonkin kun en löydä kuin ottelukohtaiset yleisömäärät?
Kun rautalangasta vääntää niin minäkin ymmärrän, löytyi. Kiitos!Tilastot ja siitä joukkuetilastot
Onko näitä yleisömäärien keskiarvoja tilastoitu mihinkään valmiiksi, vai pitääkö kaivaa laskutikku esiin?
Olisi kyllä kieltämättä kiva tietää. Voi olla että menee halliennätykset uusiksMikähän mahtaa muuten olla yhden ottelun yleisöennätys Liigassa, jos hallissa pelattuja matseja katsoo`? Ulkomatseista aika selkeästi tuo ensimmäinen Helsingin Talviklassikko.