Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kumpaan päähän? Lada käski kysyyn...Nillo22 sanoi:Steeffani tekee pari häkkiä tänää.
VP sanoi:Kumpaan päähän? Lada käski kysyyn...Nillo22 sanoi:Steeffani tekee pari häkkiä tänää.
VP sanoi:Espe myynnissä:
https://www.aamulehti.fi/urheilu/ilves-pomo-hieroo-sopimusta-nhl-lupauksen-kanssa-pahasti-flopanneelle-puolustajalle-haetaan-pelipaikkaa-muualta-200554060/
Prophet sanoi:VP sanoi:Espe myynnissä:
https://www.aamulehti.fi/urheilu/ilves-pomo-hieroo-sopimusta-nhl-lupauksen-kanssa-pahasti-flopanneelle-puolustajalle-haetaan-pelipaikkaa-muualta-200554060/
Ja koska Aamulehtikin on lähtenyt klikkienkeräyslinjalle, niin kerrottakoon, että linkin takaa avautuva juttu ei sisällä mitään mullistavaa. Espelandille haetaan uutta seuraa, minkä jokainen varmaan arvasikin ja Koivulasta halutaan pitää kiinni, minkä jokainen varmaan arvasikin. Otsikossa oleva maininta "hieroo sopimusta NHL-lupauksen kanssa" ei siis tarkoita sitä, että tälle kaudelle oltaisiin naaraamassa NHL-lupausta jostakin. Jutussa kyllä sanotaan, että hyökkääjää haetaan ja yhteen hankintaan olisi rahaa, mutta apajilla on noin 100 seuraa.
VP sanoi:No itse en kyllä laskisi kyseistä Aamulehden juttua ihan pelkäksi klikkien huoraamiseksi. Otsikko on toki hieman raflaava, mutta on tuossa sentään haastateltu Heikkilää ja tehty ihan oikea juttu tämänhetkisestä tilanteesta. Pahinta sontaa ovat ne "toimittajien" muutaman rivin mielipidekirjoitukset, jotka on naamioitu uutisen muotoon. Terveisiä vaan Solmulle ja Santulle!
Niin ja minä sanoin ettei ole ihan pelkkää klikkien huoraamista, vaan huoraamisen takaa löytyy ihan oikea juttukin. Opettele lukemaan.kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Tuolla otsikolla ei kahta sanaa:Klikkihuoraamista
VP sanoi:Niin ja minä sanoin ettei ole ihan pelkkää klikkien huoraamista, vaan huoraamisen takaa löytyy ihan oikea juttukin. Opettele lukemaan.kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Tuolla otsikolla ei kahta sanaa:Klikkihuoraamista
Niin sanoit sen jo kertaalleen ja olin samaa mieltä - tuosta päättelin että luetun ymmärtämisessä on jotain vialla. Sitä paitsi tottahan tuo otsikkokin sinällään on - kyllä minä lasken Koivulan edelleen NHL-lupaukseksi, vaikka tämä kausi onkin mennyt penkin alle. Sopimus -sana olisi pitänyt toki korvata "jatkosopimuksella".kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Osaan toki lukea. Miten nyt noin tunteisiin meni? Tollasella otsikolla se on silti klikkihuoraamista, vaikka järkijuttuakin olisi.
Orsi sanoi:Vähä jäi ihmetyttämään Espen kohtalo. Hankittiin hyökkäysosaamisen takia, mutta lyötiin kylmästi muutamien pelien jälkeen sivuun ylivoimapelistä. Turha miestä silti roikottaa mukana nykyisessä roolissaan.