RanskanIlves
Luottopelaaja
Piti vaan tarkistaa minkälaiset luuserien kokoontumisajot täällä on käynnissä.
Tsemiä kaikille.
Kiitos, hyvä on meininki.
Piti vaan tarkistaa minkälaiset luuserien kokoontumisajot täällä on käynnissä.
Tsemiä kaikille.
Voi siihen lomaan olla vielä syytäkin. Eihän Ilveksen edellinenkään pytty tullut lyhimmällä kaavalla.Helvetin helvetti, otin koko huhtikuun kesälomaa kun nyt on se the kevät.
Tämä on se huolestuttavin piirre juuri nyt. Joku aina kardinaalimunanderoi ratkaisevalla hetkellä.Molemmat vielä tilanteissa, missä ollaan oltu jollain tapaa niskan päällä jatkoajan alku, mutta munataan karkealla henkilökohtaisella virheellä (joko ottelun lopussa tai jatkoajalla tai sekä että).
Ai menikö se napsahdus sulta ohi sillon ku pupellettiin se ekan pelin johto? Se on poikki jo.Kuulen jo sen selkärangan napsahtamisen seuraavassa pelissä kun Kalpa menee 1-0 johtoon.
Väärä öljy koneessa ja ahtimet, männät ja kk laakerit leikannu kiinni, kone sano poks ja vittuunnutaan jälleen kerran, uskomatonta, mitä kurapaskaa Ilves tarjoaa näissä playoffeissa.Jaahas. Tullaanpa astialle sitten voittopelin jälkeen maanantai-iltana. Ilveksen kone käy viikonloppuna korjaamolla ja Limp-mode vaihtuu tupla-turboon.
Atletico Tampere Maple Leafs
Pelataan vain. P*skahousu.Pelataan ny ensin
Hahahah oot kyllä mainio, kerro ny enemmän? Ihme lässyttämistä.Pelataan vain. P*skahousu.
"Näissä" sanan kohdalle saa lisätä AINAVäärä öljy koneessa ja ahtimet, männät ja kk laakerit leikannu kiinni, kone sano poks ja vittuunnutaan jälleen kerran, uskomatonta, mitä kurapaskaa Ilves tarjoaa näissä playoffeissa.
Onko kokemusta ensimmäisestä? Otan isosti osaa, jos on.Olen tämän aiemminkin sanonut, mutta Ilveksen kannattaminen on kuin väkivaltaisessa parisuhteessa elämistä. Mustelmien hävittyä aina kuvittelee että nyt kaikki lopulta muuttuu eikä se enää lyö, mutta aina se päivä vaan tulee että se lyö taas. Joka ikinen kerta.
Lässytä sinä. Kerroin, että ei ihan nyt riitä meillä loppuun asti. Ja sinä sössötit ihan omias. Kausi loppuu ja sä voit poistua täältä tai tulla kaljalle mun kanssa.Hahahah oot kyllä mainio, kerro ny enemmän? Ihme lässyttämistä.
Onko kovakin känni päällä?Lässytä sinö. Kerroin, että ei ihan nyt riitä meillä loppuun asti. Ja sinä sössötit ihan omias. Kausi loppuu ja sä voit poistua täältä tai tulla kaljalle mun kanssa.