rakitic
Luottopelaaja
Mennään me kahville, nautin kun saa höpötellä Ilveksestä.Mikä tarve sulla on haastaa tälleen riitaa? Menkää mielummin vaikka kahville ja paiskatkaa kättä.
Mennään me kahville, nautin kun saa höpötellä Ilveksestä.Mikä tarve sulla on haastaa tälleen riitaa? Menkää mielummin vaikka kahville ja paiskatkaa kättä.
Paineet poisTai vääntäkää kättä, jos tiedätte mitä tarkoitan.
Jatka vaan. Hyviä läppiä jatkuvasti.Joku ironia siinä voi olla, mutta sehän ei sinun nenään haise.
Mulla on kyllä muutakin tekemistä, kiitos vaan.Mennään me kahville, nautin kun saa höpötellä Ilveksestä.
Kalja, ei tappelu.Lopeta se uhoaminen täällä. Eikai tämä nyt niin vakavaa ole, että pitää tappelu kutsuja laittaa
Kalja, ei tappelu.
Ja kuule siitä naljailua läpi vuodenIlves Hockey - Jokainen vitutus koetaan vain kerran. Tunne vitutus tänään, muista vitutus huomenna.
Nahdaan kaljalla.huutista tälle; oon varmaan jaksanu lukee sun viestejä tosi tarkkaan ja tulkita missä oot
Nähdään banneilla, koska jos tästä suorituksesta niitä ei saa, niin olen hyvin yllättynyt.Nahdaan kaljalla.
Sopii. Pistä yksityisviestiä, niin mennään höpötteleen.Äijällä on niin kovat myyntipuheet, että tulisin mielelläni kaljalle kanssasi. Jätän oman lihavan emäntäni kotiin, niin voidaan rauhassa vääntää kättä vaikka aamuun asti rauhassa.
@Cigaro teki kovaa työtä kipinäketjun pääjehuna, tarjoothan sille sit yhden ainakin.Sopii. Pistä yksityisviestiä, niin mennään höpötteleen.
Olis aika iso menetys meille. Analyyttista raporttia tulee pelitavoista jatkuvasti. Lisäksi on yksi parhaita pelaajien arvostelijoita ja peliotteista osaa kertoa enemmän kun Ika Lehkonen.Nähdään banneilla, koska jos tästä suorituksesta niitä ei saa, niin olen hyvin yllättynyt.
Arvostan todellakin järkeviä keskusteluja tästä seurasta. Sen takia tarjoan kaksi. Luulisi jokaisen ymmärtävän, että tämäkin keskustelupalsta on tasoa ylilauta. Täällä voi perseillä.@Cigaro teki kovaa työtä kipinäketjun pääjehuna, tarjoothan sille sit yhden ainakin.
Eihän tossa vielä mitään ollut, olis nyt kirjottanut edes "Nähdään snägärijonossa"Nähdään banneilla, koska jos tästä suorituksesta niitä ei saa, niin olen hyvin yllättynyt.
Toivottavasti näin. Mitä myös itse ajattelen positiivisena jos nyt tämä sarja hävitään, niin ens kaudella alkaa "uusi aika". Onpahan taas kesän ajan uutta mitä odottaa ja toivoa parempaa kuin aikoihin.Positiivista on se,että ens kaudelle saadaan koutsi joka ei sula pleijareissa!