Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Liigapelinumero 2500 Ilvekselle ja se päättyi näin. Harmittaa, mutta ei harmita onneks.

IlvesHeartForever

Vakiokokoonpanossa
Kyllä se niin vaan on, että niin kauan kuin Köntsä ja Kappe tuossa rosterissa pelaavat, ei hyvä heilu. Mutta ei tänään siihen kaaduttu. Ykkönen ei ollut tasollaan.

Soho

Tähtipelaaja
Itse toivoisin rankkareihin yleisesti sitä pelisilmää valintoihin pelin tapahtumien perusteella ja niitä kenellä lapa on kuumana sinne ampumaan.
Jep. Tänään aika selkeät olisi ollut omat valinnat noihin. Gazda, Meskanen ja Mäntykivi.

Mutta eiköhän valmennuskin opi näistä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Jep. Tänään aika selkeät olisi ollut omat valinnat noihin. Gazda, Meskanen ja Mäntykivi.

Mutta eiköhän valmennuskin opi näistä.
En mä Meskasta rankkarille laittas. Lööke, Gazda, Mänty, Klingberg. Siitä olisin alottavan kolmikon arponu.

Soho

Tähtipelaaja
En mä Meskasta rankkarille laittas. Lööke, Gazda, Mänty, Klingberg. Siitä olisin alottavan kolmikon arponu.
Mese on putkipelaaja. Nyt kun sai tehtyä pelissä maalin, niin aika isot prosentit olisi voinut laittaa rankkarimaalillekin.

Näitä pitäisi valmennuksen pystyä haistelemaan paremmin. Todella harvoin onnistuu nämä joilla on muutenkin vaikeaa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mese on putkipelaaja. Nyt kun sai tehtyä pelissä maalin, niin aika isot prosentit olisi voinut laittaa rankkarimaalillekin.

Näitä pitäisi valmennuksen pystyä haistelemaan paremmin. Todella harvoin onnistuu nämä joilla on muutenkin vaikeaa.
En kiistä. En vaan muista, milloin Mese ois laittanut rankkarin sisään.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen

Könösellä oli ihan hyvä yritys rankkarissa enkä häntä siitä syytä, että hävittiin, mutta aikaisemmassa pelissä laitettiin 3v3 tilanteeseen ja hukkasi oman miehen ja hups pisteet lähti kaverille.

Edelleen mua ärsyttää se, että ymmärrän miksi kaverille halutaan onnistumisia ja niitä nyt kaikki varmaan toivoisi, mutta kun ei se ole nyt kohta kahteen kauteen vaan lähtenyt missään vaiheessa. Se ei ole pelkästään Könösen syy, vaan en vaan keksi tulosurheilussa syytä sille, että miksi pelaajaa, jolla on vaikeaa, laitetaan pelin ratkaisuhetkille jäälle sillä uhalla, että menetetään pisteitä?

Runkosarja on erittäin tasainen ollut ja jopa ne yhdet pisteet voi olla merkittäviä. En vaan haluaisi aina jossitella sitä sitten runkosarjan päätteeksi, vaan toivoisin, että prosessiin kuuluu myös ratkaisuhetkien oikeat ratkaisut valmennukselta.

Ja painotan: en nyt pelkästään puhu tämän päivän rankkarista, vaan yleisesti valmennuksen ratkaisuista.