Forzarossoneri
Vakiokokoonpanossa
Taas tuli turpaan. Vaikka oli kaksi eteen.
Hyvä syy pahalle ololle?
Hyvä syy pahalle ololle?
Jep. Tänään aika selkeät olisi ollut omat valinnat noihin. Gazda, Meskanen ja Mäntykivi.Itse toivoisin rankkareihin yleisesti sitä pelisilmää valintoihin pelin tapahtumien perusteella ja niitä kenellä lapa on kuumana sinne ampumaan.
En mä Meskasta rankkarille laittas. Lööke, Gazda, Mänty, Klingberg. Siitä olisin alottavan kolmikon arponu.Jep. Tänään aika selkeät olisi ollut omat valinnat noihin. Gazda, Meskanen ja Mäntykivi.
Mutta eiköhän valmennuskin opi näistä.
Mese on putkipelaaja. Nyt kun sai tehtyä pelissä maalin, niin aika isot prosentit olisi voinut laittaa rankkarimaalillekin.En mä Meskasta rankkarille laittas. Lööke, Gazda, Mänty, Klingberg. Siitä olisin alottavan kolmikon arponu.
En kiistä. En vaan muista, milloin Mese ois laittanut rankkarin sisään.Mese on putkipelaaja. Nyt kun sai tehtyä pelissä maalin, niin aika isot prosentit olisi voinut laittaa rankkarimaalillekin.
Näitä pitäisi valmennuksen pystyä haistelemaan paremmin. Todella harvoin onnistuu nämä joilla on muutenkin vaikeaa.
Viime kaudella. Eipä noita rankkarikisoja montaa ole tällä kaudella.En kiistä. En vaan muista, milloin Mese ois laittanut rankkarin sisään.
Könösellä oli ihan hyvä yritys rankkarissa enkä häntä siitä syytä, että hävittiin, mutta aikaisemmassa pelissä laitettiin 3v3 tilanteeseen ja hukkasi oman miehen ja hups pisteet lähti kaverille.Mese on putkipelaaja. Nyt kun sai tehtyä pelissä maalin, niin aika isot prosentit olisi voinut laittaa rankkarimaalillekin.
Näitä pitäisi valmennuksen pystyä haistelemaan paremmin. Todella harvoin onnistuu nämä joilla on muutenkin vaikeaa.
Ykkönen vähän kärsii kun Supi on niin keskenkuntoinen.kyllä se sieltä tulee.Kyllä se niin vaan on, että niin kauan kuin Köntsä ja Kappe tuossa rosterissa pelaavat, ei hyvä heilu. Mutta ei tänään siihen kaaduttu. Ykkönen ei ollut tasollaan.