Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa

No suurin piirtein kaikki ihan perusajatuksesta lähtien.

Mutta jos nyt otetaan tämä boldattu:

"Missään muussa kilpailevassa organisaatiossa ei tälläistä toimintaa katsottaisi."

Mitä luulet, että jos jokin puolueeton ulkopuolinen taho tekisi kattavin analyysin siitä, kuinka eri Liiga-seuroja on johdettu vaikkapa nyt 2020-luvulla, niin olisiko Ilves siellä pohjasakassa, vai jossain muualla? Meillä on todellakin tällä hetkellä monessa mielessä aihetta tyytymättömyyteen, mutta kohtalaisen huvittava ajatus, että seura, joka on nostettu suhteellisen lyhyessä ajassa aivan nollapisteestä siihen asemaan, mitä se on tässä viime vuodet ollut, olisi jokin sellainen häpeäpilkku, jonka "toimintaa ei missään muussa kilpailevassa organisaatiossa katsottaisi", kun ihan jo samankin sarjan kilpailevista organisaatioista löytyy jos jonkinlaista sirkusta.
Siis pointtina mulla ei ole teloa alas sitä faktaa, että Jalo on suurimpia syitä meidän ylösnousemukselle.

Mun pointti on se, että asiat mitä on tapahtuneet vuoden 22 välierätappion jälkeen Tpslle ovat aivan karmeeta. Tarviiko mun eritellä niitä nyt tähän alle vai tiedätkö mitä tarkoitan?

Takaisin