JK
Guest
Vs: Täällä puramme Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa
Ilves-perhe on yhtenäisempi kuin koskaan...
Ilves-perhe on yhtenäisempi kuin koskaan...
Nixu sanoi:Minä ainakin valitsen "puoleni" ihan julkisuuteen tuodun tiedon perusteella, niin varmasti moni muukin.
Nixu sanoi:Sehän on sitten selänpesu-kerhon omaa puusilmäisyyttä jos rahvaalle ei haluta yhtään avata päätökseen johtaneita faktoja.
HeGe41 sanoi:Teillähän sitä tietoa pitäisi olla, koska olette niin vahvasti puolenne valinneet. Ei mun tiedoilla pitäisi siten olla mitään merkitystä. Olettehan muodostaneet mielipiteenne jo saadun tiedon perusteella.
Älkää vain sanoko, että Marko-fanitatte vailla mitään tietoa mistään. Sehän olisi melkoisen naurettavaa.
HeGe41 sanoi:Teillähän sitä tietoa pitäisi olla, koska olette niin vahvasti puolenne valinneet. Ei mun tiedoilla pitäisi siten olla mitään merkitystä. Olettehan muodostaneet mielipiteenne jo saadun tiedon perusteella.
Älkää vain sanoko, että Marko-fanitatte vailla mitään tietoa mistään. Sehän olisi melkoisen naurettavaa.
D4 sanoi:Jos sulla, HeGe, oikeasti on jotsin parempaa TIETOA asioista, joiden perusteella on syytä olla positiivinen, niin etkö sittern ihan aidosti voi avata näitä yhtään?
D4 sanoi:Minulla ei ole minkäänlaista tietoa pelaajien aivoituksista tällä hetkellä, mutta jos esim. Keränen pelaa ensi kaudella Ilveksessä, niin olen erittäin positiivisesti yllättynyt.
HeGe41 sanoi:D4 sanoi:Jos sulla, HeGe, oikeasti on jotsin parempaa TIETOA asioista, joiden perusteella on syytä olla positiivinen, niin etkö sittern ihan aidosti voi avata näitä yhtään?
Ei ole mitään syytä olla positiivinen. Jos ostajaehdokas ei ole sitä mitä ostajaehdokkaan piti olla, niin silloin ei voi olla positiivinen.
Kovasti paljon toivoin, että Sjöblom olisi ollut sitä mitä lääkäri määrää. Syystä ja toisesta näin ei sitten lopulta ollut.
Mitä tulee nykyiseen hallitukseen, niin vituilleen on lähiaikoinen mennyt asia jos toinenkin. Tässä lista:
- Sjöblomin taustatietojen selvittäminen jäi kesken, koska diili oli saatava (tästä syystä DD:ssä molemminpuolinen purkuklausuuli)
- The Listan kasaaminen
- Vaitiolosopimuksen alaisen tiedon levittäminen henkilöille, joille ne eivät kuulu
Edelleen painotan, että uskon vahvasti, että HeGen tiedot on peräisin juurikin näiltä piruilta, jonka mukava paikka olis lähteny Sjöblomin tullessa omistajaksi. Vaikea ymmärtää miten kukaan voi uskoa noita hyvävelikerholaisiaHeGe41 sanoi:D4 sanoi:Jos sulla, HeGe, oikeasti on jotsin parempaa TIETOA asioista, joiden perusteella on syytä olla positiivinen, niin etkö sittern ihan aidosti voi avata näitä yhtään?
Ei ole mitään syytä olla positiivinen. Jos ostajaehdokas ei ole sitä mitä ostajaehdokkaan piti olla, niin silloin ei voi olla positiivinen.
Kovasti paljon toivoin, että Sjöblom olisi ollut sitä mitä lääkäri määrää. Syystä ja toisesta näin ei sitten lopulta ollut.
Mitä tulee nykyiseen hallitukseen, niin vituilleen on lähiaikoinen mennyt asia jos toinenkin. Tässä lista:
- Sjöblomin taustatietojen selvittäminen jäi kesken, koska diili oli saatava (tästä syystä DD:ssä molemminpuolinen purkuklausuuli)
- The Listan kasaaminen
- Vaitiolosopimuksen alaisen tiedon levittäminen henkilöille, joille ne eivät kuulu
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Edelleen painotan, että uskon vahvasti, että HeGen tiedot on peräisin juurikin näiltä piruilta, jonka mukava paikka olis lähteny Sjöblomin tullessa omistajaksi. Vaikea ymmärtää miten kukaan voi uskoa noita hyvävelikerholaisia
Eiköhän juurikin tällä viikolla ole paketoitu monenkin pelaajan pelaaminen ensi kauden Ilveksessä. Jos Sjöblom kerran ei Ilveksen omistajaksi tule ja hän HeGen mukaan asian sössi ja nyt Sjöblomin poistuttua kuvioista Keränen voisi hyvinkin jatkaa Ilveksessä. Paitsi HeGe kun tietää, ettei jatka, niin silloin HeGen täytyy myös tietää, että Keränen on tehnyt sopimuksen jo muualle. Epäilen suuresti näitä HeGen "tietoja". Jos jotain tiedetään, kerrotaan tiedot tai pidetään turpa kiinni eikä elvistellä "tiedoilla" mitä ei kerrota.HeGe41 sanoi:D4 sanoi:Minulla ei ole minkäänlaista tietoa pelaajien aivoituksista tällä hetkellä, mutta jos esim. Keränen pelaa ensi kaudella Ilveksessä, niin olen erittäin positiivisesti yllättynyt.
Ei tule pelaamaan. Tämä asia onnistuttiin paketoimaan jo useampi viikko sitten.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Eiköhän juurikin tällä viikolla ole paketoitu monenkin pelaajan pelaaminen ensi kauden Ilveksessä. Jos Sjöblom kerran ei Ilveksen omistajaksi tule ja hän HeGen mukaan asian sössi ja nyt Sjöblomin poistuttua kuvioista Keränen voisi hyvinkin jatkaa Ilveksessä. Paitsi HeGe kun tietää, ettei jatka, niin silloin HeGen täytyy myös tietää, että Keränen on tehnyt sopimuksen jo muualle. Epäilen suuresti näitä HeGen "tietoja". Jos jotain tiedetään, kerrotaan tiedot tai pidetään turpa kiinni eikä elvistellä "tiedoilla" mitä ei kerrota.
Sehän se oma pointti olikin, ettei tänne tän sekoilun keskellä ketään saa jäämään. HeGen mukaan Sjöblom sössi Keräsen jatkon lopullisesti ja vielä parin päivän sisään HeGe sanoi täällä et nyt kun Sjöbom ulkona niin mahkuja pitää Keränen, ehkä. Näin siis HeGe sanoi. Mielestäni uskomatonta paskaa ja nämäkin kuultuna todennäköisesti hyvävelikerholaisilta. Osaa ne ainakin manipuloida. Ei tommonen puuhastelukerho mitenkään muuten voi johdossa noin kauaa olla.D4 sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Eiköhän juurikin tällä viikolla ole paketoitu monenkin pelaajan pelaaminen ensi kauden Ilveksessä. Jos Sjöblom kerran ei Ilveksen omistajaksi tule ja hän HeGen mukaan asian sössi ja nyt Sjöblomin poistuttua kuvioista Keränen voisi hyvinkin jatkaa Ilveksessä. Paitsi HeGe kun tietää, ettei jatka, niin silloin HeGen täytyy myös tietää, että Keränen on tehnyt sopimuksen jo muualle. Epäilen suuresti näitä HeGen "tietoja". Jos jotain tiedetään, kerrotaan tiedot tai pidetään turpa kiinni eikä elvistellä "tiedoilla" mitä ei kerrota.
No, sinällään Keräsen otteet ovat olleet sen verran hyviä tällä kaudella, että ihan huolimatta näistä sähläyksistä, tai jostain minulle käsittämättömistä vihjailuista Sjöblomin suuntaan, Keräsen jatko Ilveksessä olisi kaikkea muuta kuin selvää. Näinollen oli ehkä hiukan huono esimerkki tähän kohtaan, mutta tuohon paikalle voi yhtä lailla mielestäni pistää kenet tahansa nykypelaajan, jonka sopimus loppuu kauden lopussa, ja joka saattaisi alkukauden otteidensa perusteella kelvata muuallekin.
Ja, toisin päin: Kenetköhän tavoittelemisen arvoisen pelurin tämän hetken Ilves saisi houkuteltua joukkueeseen?
HeGe41 sanoi:Mitä tulee nykyiseen hallitukseen, niin vituilleen on lähiaikoinen mennyt asia jos toinenkin. Tässä lista:
...
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:HeGe41 sanoi:Teillähän sitä tietoa pitäisi olla, koska olette niin vahvasti puolenne valinneet. Ei mun tiedoilla pitäisi siten olla mitään merkitystä. Olettehan muodostaneet mielipiteenne jo saadun tiedon perusteella.
Kiinnostaisi tietää mistä HeGe41 olet saanut tietosi. Itse en mitään tiedä muuta kun Ilveksen hallituksen käsittämättömät mokailut(nimilistat ja lausunnot) ja älyttömöt tappiot vuodesta toiseen ja älyttömän suuret menot (miinustettuna pelaajien palkkamenot) verrattuna liikevaihtoon ja muihin Liigaseuroihin. Vaikea uskoa että HeGen tai kenenkään muunkaan negatiiviset tiedot Markosta olisi lähtöisen mistään muualta, kuin hyvävelikerholaisilta ja tuuletusuhan alla olevilta ja niiden uskottavuus kaiken maalaijärjen mukaan missään asiassa, mitä suustaan päästävät on täysi nolla. Eli ihmettelen suuresti näitä "tietoja" minkä perusteilla moni on asettunut Sjöblomia vastaan.
hyppyri sanoi:Olisko näille asioille lähdettä? ("rahavirrat ym") Ihan uteliaisuuttani kyselen.