Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lähtökohtaisesti juurikin näin, mutta hetki sitten oltiin oisko ollu neljän pisteen päästä kotiedusta. Ei sillon pidä tyytyä mihinkään säälipleijaripaikkaan vaan tavotella sitä kotietua, vaikka rosteria kattomalla utopialta tuntuukin. Se mun pointti olikin, et kun Corsosta päästy, ois pitäny heti vahvistaa joukkuetta, ettei ny organisaatio näyttäis suosiolla tyytyvänsä säälipleijaripaikkaan, ku muut jengit ympärillä vahvistuu ja Ilves ei näytä kiirehtivän vahvistustensa kanssa. Ja niin kuin sanoin edellisessä viestissä, et nykysijoitus ja pisteet jo loistosuoritus tolta jengiltä, mutta ei kai siihen silti tarvi tyytyä.Asylum sanoi:Hahah Ookko tosissasi? Säälit on lottovoitto tälle porukalle, vaikka olis Corso ja Pessi täydes iskussa.
Asylum sanoi:Millä vahvistaa? Tuokkola itse on sanonut, että joukkueeseen haetaan P-Amerikkalaista pelaajaa, jolla on kokemusta Eurooppalaisesta kaukalosta... Ei kuulemma millään ECHL-arvalla. Aika vaikea on löytää tuollaista pelaajaa. Moni muukin tarvii tuollaista.
HeGe41 sanoi:Onko Ilveksen organisaatiossa voittajia? Löytyykö niitä operatiivisesta johdosta? Valmennuksesta? Pelaajistosta?
Musta tuntuu että Ilves-Hockey Oy:tä vaivaa voittajien puute kautta linjan. Voittajat haluavat voittaa. Voittajat osaavat voittaa. Siksi voittajat ovat voittajia. Ketkä Ilves-Hockey Oy:ssä ovat voittajia?
Viiri Viidessä Vuodessa yms. skeida on häviäjän puhetta. Viisi Viiriä Viidessä Vuodessa on voittajan projekti. Ammattilaisurheilussa pitää aina lähteä voittamaan. Aina. Ei vasta kolmen vuoden tai viiden vuoden päästä. Voittaminen pitää olla tavoitteena heti. Onko Ilves-Hockey Oy:n tavoite voittaa tällä kaudella? Miten on asian laita ensi kaudella? Toimiiko voittava organisaatio kuten Ilves-Hockey Oy toimii?
Tällä hetkellä Ilves-Hockey Oy on jäitä poltellessa -tilassa. En kehota tai rohkaise ketään toimimaan kuten itse toimin, mutta minä en tule kausikorttiani uusimaan ennen kuin tuosta jäitä poltellessa -tilasta on päästy eroon. Seura kun kuulemma tekee kaltaisekseen. Minä en halua, että minuun tarttuu tämä sama tekemisen meininki mikä Ilves-Hockey Oy:ssä on juuri nyt.
bruttokansantuote sanoi:Loistavan kauden pelanneella Gysbersilläkin on vähän lipsunut ote viime peleissä, eilen sähläsi Kolppasen kanssa voittomaalin jatkoajalla HPK:lle (kun ei luistellut), ja tänään Gysbersillä paha merkkausvirhe, kun Gysbers ei tehnyt mitään, kun Viitaluoma pääsi Gysbersin vierestä vapaasti laittamaan kiekon maaliin.