Tampereen Tappara

Toutain

Luottopelaaja
Ei ole ja varsinkin osalla kestää aika pitkään päästä takaisin peleille. Puhakka ollut Tapparalta nyt 3 viikkoa sivussa saman taudin takia, joka kiertänyt joukkueessa.

Mielestäni Tapparan podcastissa Juha Juujärvi totesi jossain vaiheessa, että Puhakka ei pelaa tällä viikolla. Podcast oli siis nauhoitettu viime viikon tiistaina, mutta pointti on se, että minkälainen tauti on kyseessä, jos valmentaja tietää varmuudella tiistaina, ettei pelaaja ole mukana tulevan viikonlopun matseissa? (Korjatkaa joku, jos olen kuullut omiani. Niin hullu en ole, että tuosta uudestaan kuuntelisin).

Podcastista jäi myös mieleen kohta, jossa Juujärvi kertoi, että joulupukki tulee aiemmin kuin osa pelaajista palaa kaukaloon. Ketähän kaikkia tässä saatettiin tarkoittaa? Juolevia ja Matinmikkoa varmaan ainakin?

Tallustelija_

Tulokas
Mielestäni Tapparan podcastissa Juha Juujärvi totesi jossain vaiheessa, että Puhakka ei pelaa tällä viikolla. Podcast oli siis nauhoitettu viime viikon tiistaina, mutta pointti on se, että minkälainen tauti on kyseessä, jos valmentaja tietää varmuudella tiistaina, ettei pelaaja ole mukana tulevan viikonlopun matseissa? (Korjatkaa joku, jos olen kuullut omiani. Niin hullu en ole, että tuosta uudestaan kuuntelisin).

Podcastista jäi myös mieleen kohta, jossa Juujärvi kertoi, että joulupukki tulee aiemmin kuin osa pelaajista palaa kaukaloon. Ketähän kaikkia tässä saatettiin tarkoittaa? Juolevia ja Matinmikkoa varmaan ainakin?
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin Puhakalla mykoplasma/keuhkokuume. Keuhkokuume on tautina vittumainen ja saattaa viedä pitkään siitä toipuminen. Matinmikolla taisi käsi murtua ja Juolevilla saattaa olla ura kokonaan paketissa. ☹️

Toutain

Luottopelaaja
Jos oikein olen ymmärtänyt, niin Puhakalla mykoplasma/keuhkokuume. Keuhkokuume on tautina vittumainen ja saattaa viedä pitkään siitä toipuminen. Matinmikolla taisi käsi murtua ja Juolevilla saattaa olla ura kokonaan paketissa. ☹️

Juu, tällaista vähän mietinkin, kun liikkeellä ollut.

Pok

Tähtipelaaja
Juolevihan jo korvattiin Sustrilla, eli ei ole mitkään kovin isot odotukset, että tällä kaudella pelaisi.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Aiheeseen kuuluen, onko kellään tietoa mikä Juolevilla on? Onko tulossa peleille vielä tällä kaudella?

Välilevyn pullistuma. Pahimmassa tapauksessa kaverin pelit on ammattilaisena pelailtu. Toivotaan nyt, että parantuisi edes kevätkaudelle, huikea pelimies terveenä ollessaan.

Lähde on hyvin luotettava tässä.

Blackhawk

Luottopelaaja
Kirvescastia mainostettiin areenan ledilaidoissa ”Kirvescast - Sarjan kovin podcast”. Kukapa sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse, mutta melkoista aliarvioimista muita kohtaan. :D

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Kirvescastia mainostettiin areenan ledilaidoissa ”Kirvescast - Sarjan kovin podcast”. Kukapa sen kissan hännän nostaa ellei kissa itse, mutta melkoista aliarvioimista muita kohtaan. :D

No kyllähän jokainen seura melkein mainostaa itseään maan viihdyttävimpänä, kaupungin ainoana intohimona tai jotain muuta vastaavaa. Tuskin tuolla ketään muuta haluttiin painaa alas

WillieGunn

Luottopelaaja
No kyllähän jokainen seura melkein mainostaa itseään maan viihdyttävimpänä, kaupungin ainoana intohimona tai jotain muuta vastaavaa. Tuskin tuolla ketään muuta haluttiin painaa alas

Näinpä, mutta vastaavasti aika ison mussutuksen teilläkin on saanut "Tampereen ykkönen - ILVES" huuto ;) Vaikka luulisi Tapparan kannattajien tajuavan että se on mielipide Ilves-fanien keskuudessa. Ei kysymys kumpi voitti viimeksi mestaruuden jne...

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Näinpä, mutta vastaavasti aika ison mussutuksen teilläkin on saanut "Tampereen ykkönen - ILVES" huuto ;) Vaikka luulisi Tapparan kannattajien tajuavan että se on mielipide Ilves-fanien keskuudessa. Ei kysymys kumpi voitti viimeksi mestaruuden jne...

Joo on kyllä naurettavaa miten tuosta huudosta jaksaa joku aina aukoa päätä ja olen siitä meidän foorumilla maininnutkin, kyllä itsellenikin Tappara on aina Tampereen ykkönen vaikka pelattaisiin Suomi-sarjaa. :)

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Ensiksi Tapparan isännöimän paikallisen jälkeen mellakoidaan ja nyt julkaistaan jo julkisia uhkailuvideoita internetissä, tätä se teetti kun Sini & Ornst sallivat mustat t-paidat kannattajakatsomossa. Ei tällainen tavallinen mies enää Tapparan isännöimään paikalliseen uskalla.

Janko

Luottopelaaja
Mikä tää on? :D

Tällaiselle uhkailulle on ehdottomasti pantava heti stoppi – ja täyskielto. Vastaava ei saa enää ikinä toistua! Vastaavaa uhkailua kuin nyt ei saa tapahtua enää yhdellekään pelaajalle, valmentajalle tai millekään joukkueen kanssa toimijalle!