Tampereen Tappara

Blackhawk

Luottopelaaja
Sentterihankinnat vihkoon ym.?
Ja tällä palstalla on kadehdittu heidän sentterihankintoja..:D Mutta kyllä, se kiekollinen ykkössentterityyppi puuttu, vaikka muuten esimerkillistä toimintaa. Ei silti selity kyykkäys yhdellä pelaajalla.

Blackhawk

Luottopelaaja
En tiedä. Tälläkin palstalla niin monen kirjoittajan toimesta ylistetty ja kehuttu, että he varmasti nostavat häntäänsä kun kysytään..

Asylum

Luottopelaaja
Ja tällä palstalla on kadehdittu heidän sentterihankintoja..:D Mutta kyllä, se kiekollinen ykkössentterityyppi puuttu, vaikka muuten esimerkillistä toimintaa. Ei silti selity kyykkäys yhdellä pelaajalla.

Yksi teini, yksi glorifioitu kolmossentteri ja kaksi nelossentteriä. Mut hei, osaa ne alottaa!

Keltavihreä

Luottopelaaja
Mä uskallan iloita. Suosittelen kaikille muillekin, sillä nämä ilonhetket tulee koettua, eikä mikään lopputulema vie niitä enää pois. Ihan samoin uskallan iloita jokaisesta Ilveksen voitosta ja onnistumisestakin, vaikka yksikään kesken kauden tapahtuvista ei takaa mestaruutta. Aivan sama logiikka näissä pätee. Henkilökohtaisesti kokisin jääkiekon seuraamisen aika tyhjänpäiväiseksi, jos en uskaltaisi iloita ja jopa julkisesti ilakoida asioista ennen kuin kahdeksan kuukautta on täynnä ja lopputulos selvillä.
Kyllä mäkin iloitsen. Mutta hiljaa itsekseni.

Mulla on paljon ystäviä ja kavereita, jotka kannattaa tapparaa.

Niiden aikana ääneen en ainakaan uskalla vielä iloita.

toskala

Luottopelaaja
katso liitettä 12304
Tätä päivää olen odottanut. Tämä mies on sanaton.

vevtnh64f3561.jpg

Blackhawk

Luottopelaaja
Yksi teini, yksi glorifioitu kolmossentteri ja kaksi nelossentteriä. Mut hei, osaa ne alottaa!
Ei selity sillä. ”Rikun uudet vaatteet” varmaan lähempänä. Ja edelleen, mikään ei ole varmaa ennen viimeisen finaalin loppusummerin sointia.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Teini=Keskinen, glorifioitu kolmossentteri=Mattila? Ja nelossentterit=Rauhala ja Räsänen. Taas kiiskeilen sen verran, et Keskinen kyl ikäisekseen todella hyvä senu etenkin tähän sarjaan. Räsänen täysin menee kolmossenust ja Mattilal iha hyvät näytöt kärkisenuks. Saako noi eväitä onnistuu on sit eri juttu. Ja Keskisen ilmeisest pitäs olla johtava kiekollinen senu tol iäl, se on turhan paljon odotettu.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ei selity sillä. ”Rikun uudet vaatteet” varmaan lähempänä. Ja edelleen, mikään ei ole varmaa ennen viimeisen finaalin loppusummerin sointia.
Mut täytys ottaa iha katseluun naapurin peli. Mitä sielt leirist kuullu, alkukaudest peli oli samaa mitä finaaleis, ihan ku kausi ei olis katkennu ikin. Ja viime paikallises oli mun mielest tosi hyvä. Miks ihmees ruottalainen olis laittanu toimivaa uuteen uskoon ja pystyykö ne palaan siihen toimivaan?

El Reino

Tähtipelaaja

Viittasin toki viime kauteen, jolloin sentteristö oli kauden kynnyksellä:
Camper
Somppi
Rönni
Rauhala

Keskisen läpimurto pelasti paljon ja lopuksi tuotiin Kontiola eläkkeeltä sisään.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Viittasin toki viime kauteen, jolloin sentteristö oli kauden kynnyksellä:
Camper
Somppi
Rönni
Rauhala

Keskisen läpimurto pelasti paljon ja lopuksi tuotiin Kontiola eläkkeeltä sisään.
Tähä verrokiks se meirän viime kauden senut. Vielki karvat nousee pystyy, kun Pendon paketin piti hajota nii pahasti. Viime kauden senut oli luokkaa älytön meil.

Toutain

Luottopelaaja
Se ompi semmonen juttu toverit että finaaleissa taasen pelannee vaikka nyt heikompi jakso onkin. Vuosien varrella opittua.
Toivon ja rukoilen että olen väärässä.

Kertoisitko mulle vielä näistä vuosien varrella oppimistasi kausista, joilla 30 ottelun heikomman jakson jälkeen ovat pelanneet finaaleissa? Mä oon seurannut vasta vajaat 35 vuotta, niin en ihan kaikkea ole nähnyt.

Blackhawk

Luottopelaaja
Se ompi semmonen juttu toverit että finaaleissa taasen pelannee vaikka nyt heikompi jakso onkin. Vuosien varrella opittua.
Toivon ja rukoilen että olen väärässä.
Oot lähempänä olla väärässä, kuin vuosiin. Mutta todennäköisemmin silti oikeassa.

RajamäenEki

Vakiokokoonpanossa
Kertoisitko mulle vielä näistä vuosien varrella oppimistasi kausista, joilla 30 ottelun heikomman jakson jälkeen ovat pelanneet finaaleissa? Mä oon seurannut vasta vajaat 35 vuotta, niin en ihan kaikkea ole nähnyt.
Tähän pätee sama vertaus kun saksan potkupallo maajoukkueeseen.

Pok

Tähtipelaaja

2003 kun Tappara katkaisi 15 vuoden mestaruudettoman putken ne oli runkosarjassa viides, mutta muuten ovat kyllä olleet jo runkosarjassakin ihan terävimmässä kärjessä aina finaalissa pelatessaan. Tietysti voihan Tappara ihan hyvin vielä jonnekin runkosarjan nelossijalle tälläkin kaudella nousta, 7 pinnaa vaan eroa, mutta toisaalta, 8 pistettä eroa 13. sijaan tänään. Saa nähdä onko viikonlopun jälkeen 4. sija vai 13. sija lähempänä.