RajamäenEki
Vakiokokoonpanossa
Jessus.. Okei tappara on paska ja minä myös. Eteenpäin.
Hienoa, jos meidän entisten pelaajien kautta saamme aikaan tämän "kulttuurivaihdon"En osaa sanoa, missä määrin tähän lopputulokseen liittyy urheilujohdon fiksaatio hankkia EX-Ilveksiä joukkueeseen enemmän kuin Ilveksessä on pian omia kasvatteja.
Tänäänhän Tapparalla tosiaan senioritempaus, oliko niin että yli 70-vuotiaat ilmaiseksi peliin? Naapurin pappa oli tohkeissaan menossa ensimmäistä kertaa Areenalle.
Eli siis voidaan päätellä että se oli sun syy..Jätkä löi oikeasti. Saatana muistan kuinka kirjoitin kaverille, että onhan Ipa nyt saletissa kun 1 voitto riittää vikasta 5 pelistä.
Taitaa CHL karata naapurilta ulotumattomiin
En itsekään uskalla avoimesti vielä ilakoida tappara-ystävieni edessä. Mutta sen olen heille suoraan sanonut, että tekisi heille todella hyvää sellainen 40 vuoden kullaton putki. Ja tämän sanoin kaikella rakkaudellani heitä kohtaan, koska välitän heistä niin paljon, ja tämä kasvattaisi heitä suuresti ihmisenä.Kyllä mäkin iloitsen. Mutta hiljaa itsekseni.
Mulla on paljon ystäviä ja kavereita, jotka kannattaa tapparaa.
Niiden aikana ääneen en ainakaan uskalla vielä iloita.
Ei ainaka tässä suhteessa lähtökohta oo paras mahdollinen. Euroopassa tunnetuksi tekeminen, vaikkei pelaa edes sitä CHL Liigaa. Tosin helpottaa Liigassa pärjäämistä jossei pelaa CHL,ää ainaki runkosarjan osalta.Onko sekään oikeasti katastrofi? Toki, jos visioi tekevänsä oranssista hupparista jonkun kv-brändin, niin näkyvyyttä tarvittaisiin.
Olen minäkin heille sanonut, että etteköhän oo voittanut jo tarpeeksi, et eikö nyt ois jo meidän vuoro.En itsekään uskalla avoimesti vielä ilakoida tappara-ystävieni edessä. Mutta sen olen heille suoraan sanonut, että tekisi heille todella hyvää sellainen 40 vuoden kullaton putki. Ja tämän sanoin kaikella rakkaudellani heitä kohtaan, koska välitän heistä niin paljon, ja tämä kasvattaisi heitä suuresti ihmisenä.
Summataan yks väliaikatieto:
Tuomenoksa huono ->
Vähä-Ruohola hyvä ->
T:n roolia pienennetty jo viime kaudella ->
V:n roolia kasvatettu oletettavasti samalla?
Täähän on muuten kaikkien palstan öyhöttäjien märkä uni. Tillu paska + tappara hyvä, ja nyt ollaan tulossa siihen että tapparan Tillu vapautuu tehtävästään samalla kun meidän Tillun soppari loppuu!!! Match made in heaven!Summataan yks väliaikatieto:
Tuomenoksa huono ->
Vähä-Ruohola hyvä ->
T:n roolia pienennetty jo viime kaudella ->
V:n roolia kasvatettu oletettavasti samalla?
Nää tuli ajatuksina vastaan tätä ketjua lukiessa. Kai se on hyvä olla perillä naapurinkin syvemmistä kuvioista. Meneekö suunnilleen noin?
Tuli vaan mieleen eräs keskustelu tämän alustan ulkopuolella, jossa Tillua moitittiin huonosta joukkueen rakenteesta, kuluvan kauden nippu kyseessä.
Kysyin, että kuka olis onnistunut paremmin?
"Seliini"
Menin hiljaiseksi. Ihailen toisten kykyä nähdä vaihtoehtoisiin multiversumeihin.
Erikoista tosiaan sikäli, että nämä tämän kauden hankinnat ei ainakaan parempia ole kuin kausi sitten. Jos nämä ovat Vähä-Ruoholan kädenjälkeä, niin ei kovin hyvältä näytä hänen kannaltaan.Jos tämä pitää paikkaansa, niin tämän kauden perusteella tuo on iso munaus Tapparan toimistolta.
Tää olikin hyvä pointti. Vieläköhän esim. ipa1970 ym vaihtaisi ut:t naapurin kanssa päikseen.Täähän on muuten kaikkien palstan öyhöttäjien märkä uni. Tillu paska + tappara hyvä, ja nyt ollaan tulossa siihen että tapparan Tillu vapautuu tehtävästään samalla kun meidän Tillun soppari loppuu!!! Match made in heaven!
En itse heitä kokonaan laske pois siitä, etteivät poffeissa olisi vaikea voitettava joukkue ja, että eivät voisi taas pelata finaaleissa.
Meinaatko että tämä mitä täällä kirjoitetaan vaikuttaa johonkin?Joo, tässä räävitään nyt kunnolla huolella päätä ja ilkutaan ja sitten Tappara tulee heti puolivälierissä vastaan. Siellä on kuitenkin poff-rutiinia melkosesti... Reilussa kuukaudessa peli voi muuttua paljon paremmaksi ja hankintojakin kerkee vielä tekeen. Paperilla Tapparan rosteri on edelleen kova.