Nade
Luottopelaaja
Näistä vois laittaa suoraan ikuista bannia...Eli onko tämä nyt sittenkin totta!
Näistä vois laittaa suoraan ikuista bannia...Eli onko tämä nyt sittenkin totta!
Mattila, räsänen, rafkin perus liigajyriä?
Rafkin on rooliinsa hyvä hankinta.
Eiköhän rafkinista nopeasti kasva tapparassa uusi ”mikael seppälä”.
Rahkeita on juuri samaan rooliin.
Edelleen uskon, että samalla rahalla on saatavissa Rafkinia kovempi pelaaja. Omasta mielestäni aika reippaastikin yliarvostettu.
Ei tässä ole mitään virheitä tehty.Tapparan Tillu, joka ei tee virheitä toisin kuin meidän Tillu, on nyt purkanut seuraavat sopimukset ihan viime aikoina. Hienoa reagointia eikä siis lainkaan virheitä!
Oskari Manninen, 2 vuoden sopimus, purettu ensimmäisen vuoden joulukuussa.
Heikki Liedes, 2 vuoden sopimus, purettu ensimmäisen kauden jälkeen.
Otto Somppi, 2 vuoden sopimus, purettu toisen kauden syksyllä
Ruben Rafkin, 2 vuoden sopimus, purettu ensimmäisen vuoden keväällä.
Ei tässä ole mitään virheitä tehty.
Täydellistä reagointia joka osoittaa vain ja ainoastaan kuinka raudanluja ammattilais organisaatio Tappara on ja näistä kaikista liikkeistä oikein huokuu "tApPaRaN vOiTtAvA sEuRaKuLtTuUrI"
Saako täällä kehua itseään? No teen sen kuitenkin ja laitan kommentin viime elokuulta Tampere Cupin ajoilta:Kyllä ipa1970 ainakin yllättyi Rafkinin floppaamisesta totaalisesti
Kyllähän tuo siis aikalailla meni juuri kuten ajattelin. Paljon turhia jäähyjä, peliälyn ja puolustuspelin kanssa ongelmia ja lopulta laitettiin pihalle ennen ensimmäisen kauden alkua. En tiedä oliko Ilves hänen perässään, mutta kyllähän tässä väistettiin iso floppi. Eikä varmaan HIFK:ssa olla myöskään pahoillaan.Rafkinin vertaaminen Seppälään on kyllä aikamoinen loukkaus Seppälää kohtaan. En usko että Turussa kovin moni harmitteli, kun itsensä tilanteista ulos pelaava ja turhia jäähyjä ottava Rafkin vaihtoi seuraa. Varsinkin verrattuna Seppälään, joka ei koskaan pelannut itseään ulos mistään tilanteesta vaikka ajoikin välillä vastaan. Rafkinilla on toki kaikki eväät ja raamit olla yhtä hyvä kuin Seppälä, mutta tällä hetkellä on vielä peliälyn kanssa paljon tekemistä.
Juuri näin. Siellä uskalletaan myöntää virheet ja heittää pa***t pois rattailta.
Rafkin hyvä lisä Tapparan Tillun CVseen.Tapparan Tillu, joka ei tee virheitä toisin kuin meidän Tillu, on nyt purkanut seuraavat sopimukset ihan viime aikoina. Hienoa reagointia eikä siis lainkaan virheitä!
Oskari Manninen, 2 vuoden sopimus, purettu ensimmäisen vuoden joulukuussa.
Heikki Liedes, 2 vuoden sopimus, purettu ensimmäisen kauden jälkeen.
Otto Somppi, 2 vuoden sopimus, purettu toisen kauden syksyllä
Ruben Rafkin, 2 vuoden sopimus, purettu ensimmäisen vuoden keväällä.
Sen mitä itse olen ymmärtänyt niin ihan tykätty on. Luulen että Aition tiedot ovat mallia ”yksittäinen pelaaja ei tykkää” tms.Mietin vain, että mikähän oikeasti on Grönborgin rooli näissä? Aition tietojen mukaan ei mikään kaikista pidetyin valmentaja ole ja tottakai tekee peluutusratkaisut, joten pelaajien rooli ei välttämättä ole se, mitä he itse ovat ajatelleet sen olevan.
Tottakai voidaan, mutta nyt Tapparalla on taas leveyden kanssa ongelmia heti kun tulee ensimmäinen loukkaantuminen. En tiedä miten Tappara on miettinyt roolituksia ja pelaajistoaan, mutta tällä hetkellä puolustus on tällaisessa tilanteessa leveyden osalta:Sopimuksia siis voikin myös purkaa eikä odotella/toivoa, että on keväällä sitten kova. Ehkä.
Niin sehän siinä juuri on, että aika subjektiivista on aina kokemukset tuollaisista. Eihän pelaajalla varmasti kiva ole olla, jos ei saa sitä roolia mitä itse ajatellut. Sen takia niiden painoarvo aina tuollaisille. Joku kokee hyvänä, joku toinen ei.Sen mitä itse olen ymmärtänyt niin ihan tykätty on. Luulen että Aition tiedot ovat mallia ”yksittäinen pelaaja ei tykkää” tms.
Mutta onhan toimintatapa ihan erilainen, kun ei pelien jälkeen tule koppiin ja kieli on eri niin ehkä joillain pelaajilla voi olla sellainen fiilis, että koutsi jää etäiseksi.
Osallistuttaa kyllä paljon pelaajia palavereissa ja yhdessä keskustelevat asioista.
Varsinkin tuo kieliasia on monelle sellainen, tässä kun meidänkin porukkaa katsoo niin ihan hyvä että koppikielenä on suomi, herranjumala kuinka paskaa englantia nuo kaikki puhuvat tuo kissa sylissään kun pitäisi pari sanaa sanoa![]()
Vai Tapparan Tillujen? Eikös siellä ole huhujen mukaan jo kolme sellaista. Tuomenoksa, Vähä-Ruohola ja Grönborg.Rafkin hyvä lisä Tapparan Tillun CVseen.
Totta kai hyvä jos pääsee ”turhakkeista” eroon, mutta kun niitä alkaa olemaan enemmän kuin 1 tai 2 niin sit voidaan jo vähän miettiä Tapparan Tillun tekemisiä, että onko ihan nappiin mennyt.
Vai Tapparan Tillujen? Eikös siellä ole huhujen mukaan jo kolme sellaista. Tuomenoksa, Vähä-Ruohola ja Grönborg.
Kieltämättä vähän tolta se ulospäin näyttääkin.Vai Tapparan Tillujen? Eikös siellä ole huhujen mukaan jo kolme sellaista. Tuomenoksa, Vähä-Ruohola ja Grönborg.
Sun on pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt oikeasti voi olla noin kujalla. Eihän?Sopimuksia siis voikin myös purkaa eikä odotella/toivoa, että on keväällä sitten kova. Ehkä.
Avaa hiukan?Sun on pakko olla trolli. Eihän kukaan nyt oikeasti voi olla noin kujalla. Eihän?
Sopimuksen purkuun tarvitaan yhteisymmärrys, eli ilman pelaajan suostumusta ei niitä voi purkaa. Aloite sopimuksen purusta on tässä tapauksessa saattanut tulla Rafkinilta itseltään, kun pääsee siirtymään kovempaan liigaan ja oletettavasti kovemmalla palkkapussillakin.Avaa hiukan?
Välillä Ilveksen osalta kuultu että ei sopimuksia noin vain pureta ja vaihdella palasia.
Voisin heittää parit melko kalliit hutihankinnat, jota Ilveksessä on roikotettu ja odotettu hamaan tappiin sitä tason ihme nousua.
Rafkinin kohdalla naapuri teki kalliin(rahallisesti) virheen joka myönnettiin ja "korjattiin".