• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tampereen Tappara

Soho

Tähtipelaaja
Ehdottomasti näin. Vaikka Ilveskin voisi ehkä tarvittaessa osake anneilla paikata jotain, niin erinomainen asia että opetellaan omilla tulemaan toimeen, ja sillä reseptillä vielä saamaan menestystäkin. Luulen että jos semmaosta "laiskaa rahaa" on kovasti saatavilla, niin saattanee tekeminenkin muuttua laiskaksi.
Ite tykkään kanssa tästä tyylistä. Ripan johdolla tämä seura on jo toista kertaa nostettu korkealle. Meillä ei ehkä ole otettu niitä kaikkein kovimpia riskejä, mutta strategiassa on pysytty. Jokaisella kaudella on nykyään mahdollisuus taistella mestaruudesta ja siinä sivussa on luotu vakaata pohjaa talouteen. Yhteisöllisyys on myös kehittynyt sarjan malliseuraksi.

Ripa täyttää kesällä 63. Aika pian on se aika, kun pitää alkaa miettiä jatkajaa. Miten pitkään Ripa jatkaa, miten pitkään Tillu jatkaa? Noi on isoja kysymyksiä tulevaisuuteen.

Slite

Luottopelaaja
Toki UTJ:n taidot hinnoitella pelaajat oikein merkkaa paljon. Silti tuossakin taitaa näkyä myös se, että pelaajien hinta-laatusuhde ei ole tällä hetkellä ihan yleiselläkään tasolla kohdallaan.
Varmasti kyllä rahaa palaa paljon, jos kaiken maailman kaapeli-Räsäsille ja Mattiloillekin maksellaan sellaisia rahoja kuin on mainittu,

El Reino

Tähtipelaaja
Aron aikana on kaivettu ihan itse kuoppaa, kun saatiin kaikenlaisia yliampuvia koronakorvauksia perutusta CHL-kaudesta (eli yhden kuluerän poistumisesta). On ihan itse lyöty huutokaupassa pelaajista pöytään ylihintaa, joten nyt on turhaa marista näistä (on toki Aro aiemmin todennut, että henkilöstökuluissa on tultava alaspäin).

Levitön Äijä

Vakiokokoonpanossa
Ja jos huhut yhtään paikkaansapitävät, niin tappura ei edelleenkään taida rakentaa "lupaavien junnujen varaan" vaan tulevankin kauden joukkueeseen on jokunen eeronelimarkkanen lyöty kiinni koska "nimekkäitä kotomaisia"...

Peikonjahtaaja

Vakiokokoonpanossa
Ja jos huhut yhtään paikkaansapitävät, niin tappura ei edelleenkään taida rakentaa "lupaavien junnujen varaan" vaan tulevankin kauden joukkueeseen on jokunen eeronelimarkkanen lyöty kiinni koska "nimekkäitä kotomaisia"...
Eihän se salaisuus ole että Tuomenoksa on vetänyt Jussi Toikan pelikirjalla sopimusneuvotteluissa. Ihan avoimestihan tuosta puhutaan. Sen takia en itse Mattilan veljeksiä arvostele. Omalle pojallekin olisi viesti ollut siinä kohtaa "äkkiä se kynä käteen".

Eikä sekään lopputulema miten se päättyi ollut yllätys. Tapparakin on ollut tunnettu siitä että raha käytetään fiksusti. Tämän linjan Leinonen - Rautakorpi - Tapola loi. Nyt Tappara etsii itseään ja sopivia henkilöitä oikeille paikoille. Katsotaan miten Vuorinen onnistuu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Eihän se salaisuus ole että Tuomenoksa on vetänyt Jussi Toikan pelikirjalla sopimusneuvotteluissa. Ihan avoimestihan tuosta puhutaan. Sen takia en itse Mattilan veljeksiä arvostele. Omalle pojallekin olisi viesti ollut siinä kohtaa "äkkiä se kynä käteen".
Mä en kyllä tätä pysty ymmärtämään en mitenkään. Meidän seurauskollisena kasvaneet lapset jos haluaisi mennä palkan takia Tapparaan, harmittaisi helvetisti tiettyjen arvoasioiden opetuksen epäonnistuminen. Meillä priorisoidaam palkkaa ylemmäksi monta asiaa. Uskallan sanoa, että porkkanahousuissa ei lapsiani nähdä.

Kyseessä ei ole kahden seuran duopoli. Maailmassa ja Suomessa on lukuisia maksukykyisiä seuroja. Voi mennä Lukkoon, HIFKiin. Menköön vaikka Kärppiin. Mutta paikallisvastustajaan, joka on vieläpä näin umpimuovinen, ei mene. Hyvän palkan saa muualtakin. Jos Tappara tarjoaisi parhaan palkan, saisi mennä toiseksi parhaalle palkalle. Lojaalius on arvokkaampaa. Vaikka se toinen ei olisi Ilves. Ykköskymppitonnit miinus verot ei voi olla sen arvoisia, että porkkanat kiskoo jalkaansa.

Lapsiani en voi täysikäisenä komentaa, mutta siihen asti kasvatan tiettyihin arvoihin. Toisten omaan ei kosketa ilman lupaa. Suomi on kotimaa ja siksi aina tärkein. Arvot rahan edellä. Jnejne. Jos joskus kiekkoa työksesi pelaat, koskaan et vedä oransseja housuja jalkaan ja ura päätetään keltavihreissä.

Siinäpä se ja niillä mennään.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mä en kyllä tätä pysty ymmärtämään en mitenkään. Meidän seurauskollisena kasvaneet lapset jos haluaisi mennä palkan takia Tapparaan, harmittaisi helvetisti tiettyjen arvoasioiden opetuksen epäonnistuminen. Meillä priorisoidaam palkkaa ylemmäksi monta asiaa. Uskallan sanoa, että porkkanahousuissa ei lapsiani nähdä.

Kyseessä ei ole kahden seuran duopoli. Maailmassa ja Suomessa on lukuisia maksukykyisiä seuroja. Voi mennä Lukkoon, HIFKiin. Menköön vaikka Kärppiin. Mutta paikallisvastustajaan, joka on vieläpä näin umpimuovinen, ei mene. Hyvän palkan saa muualtakin. Jos Tappara tarjoaisi parhaan palkan, saisi mennä toiseksi parhaalle palkalle. Lojaalius on arvokkaampaa. Vaikka se toinen ei olisi Ilves. Ykköskymppitonnit miinus verot ei voi olla sen arvoisia, että porkkanat kiskoo jalkaansa.

Lapsiani en voi täysikäisenä komentaa, mutta siihen asti kasvatan tiettyihin arvoihin. Toisten omaan ei kosketa ilman lupaa. Suomi on kotimaa ja siksi aina tärkein. Arvot rahan edellä. Jnejne. Jos joskus kiekkoa työksesi pelaat, koskaan et vedä oransseja housuja jalkaan ja ura päätetään keltavihreissä.

Siinäpä se ja niillä mennään.
Näitä toki on helppo heitellä ja kirjoitella ja sitä kautta arvostella kuplan ulkopuolelta.

Soho

Tähtipelaaja
Havuhan vakuutti Mylinkin puhelahjoillaan, onkohan mies päässyt puhumaan jollekin Tapparan johtohenkilöllle niin johan alkaa sopimuslappua löytymään
Taisi Oulussa vakuuttaa eniten Mylin mummon. Varmaan siis jutellut pehmoisia Tapparankin päättäjien mummojen kanssa. Ketä ne päättäjät siellä nyt ikinä ovatkaan tällä hetkellä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Näitä toki on helppo heitellä ja kirjoitella ja sitä kautta arvostella kuplan ulkopuolelta.
Ketä arvostelin? Minkä kuplan ulkopuolelta?
En ole arvostellut edes Mattiloita kertaakaan.

Minulla on tietyt kasvatusperiaatteet ja jos ne eivät kanna hedelmää, olen pettynyt. Sekä siihen, miten olen arvoni lapsilleni välittänyt että miten he mahdollisesti toimivat. Minä en pysty ymmärtämään, miten seurauskollinen vanhempi kehoittaisi lapsiaan sopimukseen paikallisvastustajan leiriin. Minä kun en ole muita mitenkään ylempänä, ei minun ymmärtämättömyyteni ole kenenkään arvostelua.

Jos lihansyöjä ei ymmärrä vegaania, ei kai hän vegaania valinnoistaan arvostele?

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Oletko itse kuplan sisällä?
En kai niin sanonut. Mutta on se vähän eri asia kun ne tarjoukset on oikeasti pöydällä ja niissä on esim. 50t€ eroa. Urheilijan ura on verrattain lyhyt.

Onko muuten Mikko Rantanen ja muut änäripelaajat h****a kun mittauttavat oman maksimaalisen arvonsa tuola rapakon takana?

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
En kai niin sanonut. Mutta on se vähän eri asia kun ne tarjoukset on oikeasti pöydällä ja niissä on esim. 50t€ eroa. Urheilijan ura on verrattain lyhyt.

Onko muuten Mikko Rantanen ja muut änäripelaajat h****a kun mittauttavat oman maksimaalisen arvonsa tuola rapakon takana?
Ei kiinnosta pätkääkään joku änäri. Jos Rantanen olisi Ilveksen kasvatti ja menisi tapparaan sen takia että he antavat 50k enemmän niin kyllä, olisi huora.

M22

Luottopelaaja

En oikeastaan halua tähän keskusteluun lähteä, mutta ei muuten tainnut Rantanen siellä rapakon takana sitten valita sitä rahakkainta mahdollisuutta?

Gregsu

Vakiokokoonpanossa
1000017393.jpg

tappara fanit perustanut faniryhmän A-junnuille.