• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tampereen Tappara

Status
Viestiketju on suljettu.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Hyvin on liput menny kaupaksi noista hinnoista huolimatta.

Jos/kun nämä loppuun myydään niin joku fiksumpi voisi nopeasti laskea paljonko Tappara näistä nettoaa meitä enemmän
Dont worry! Riittää, kun Nättinen pitää kesällä pari reenikertaa palkatonta - netotaan paljon enemmän.

Muoks: Onhan noi tapsujen hinnat kyllä jo luokkaa hävyttömät.

Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
katso liitettä 13342

Kyllä pitää uskoa olla ja ennen kaikkea pinkkaa, että pystyy käymään peleissä ja ostaan tän paidan!
Ei saatana mä häpeän noita mouhoja ainakin yhtä paljon kuin nämä pari mouhohuoraa luulee Supin Tukkien mutsin häpeävän häntä. :D

Saitte sitten tv-sarjasta vedettyä tälläisen väsyneen yrityksen luoda jotain uskoa yhteisöön ja hakea muka jotain altavastaajan asetelmaa. Teidän usko nähtiin jo runkosarjan lopulla ja sitten espoo-sarjan aikana. Siellä porukka repi kausareita, uhattiin olla menemättä enää koskaan peleihin ja tuomittiin koko joukkue alimpaan helvetiin. Nyt sitten kuin taikaiskusta te saatanan siankuselle haisevat parasiitit olette taas tosifaneja ja olette aina "USKONEET". Huutista teidän uskolle.:D

Ette ansaitse mitään muuta kuin paskaa ja kun te nyt kerran tätä foorumia luette niin vihaa ja kuolemaa kaikille mouhoille.
Mattila on huora.
Itke Otto, itke.

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Toi paita on niin surkee viritys.
Päiväkodissakin askarrellaan paremmin :D
Ja muutenkin, ihan oikeasti BELIEVE !
Häpeen.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
mutta missä maailmoissa tuollaisia kirjoittelevat elää?

Tätä minä olen kauan jo miettinyt. Ei varmasti ole kaikki asiallista, ei varmaan kaiken aina tarvitsekaan olla asiallista kun tunteella eletään, mutta se, miten tietyt ihmiset ottavat nämä asiat niin äärettömän vakavasti hämmentää minua suuresti. :D

El Reino

Tähtipelaaja
Karkaa nyt vähän käsistä taas hommat (toki odotettua), jos pitää Aamulehteen soitella tai kunnianloukkauksia ruveta etsiskelemään. Kenellä on arjen keskellä oikeasti aikaa ja jaksamista ottaa internet-foorumit näin vakavasti?

Otolla?

Kukaan ei soita mihinkään muualle, vaan Otto soittaa tai hakee paikalle. On se kuitenkin suoraselkäinen kaveri, joka ei kättelyistä valehtele tai suostu raiskaajan kanssa pelaamaan.

Edit. @kirvesrinnassa - ei ollut vittuilua sinun asialliseen viestiisi, vaan sarkasmia tähän absurdiin tilanteeseen

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Kyllä mulla ainaki nousi kulmat noista.

A) iso kynnys maksaa Tapulle isoja rahoja
B) paljon törkeämmät hinnat kuin Ipalla
Toimivaa mentaaliakrobatiaa korkealta tuntuvien lippuhintojen osalta on tsekata NHL:n eri seurojen vastaavia viime playoffeista. Meillä on ihan hyvin asiat.

Ainoa harmi vain, että tällä tukee m*uhoja.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Miten Jalo liittyy Ilvesfoorumiin? Ei tietääkseni rahoita tämän palstan toimintaa.

Ja kyllä mä ainakin voin keskustella aamulehden kanssa vaikka loputtomiin jos haluavat. Olen ainakin itse sananvapauden kannalla ja en itse ymmärrä esimerkiksi sitä, että keskisormen näytöstä voi saada kunnianloukkaussyytteen. Siellähän olisi koko naapurin katsomo syytteissä, jos joku haluaisi sen nostaa esim. pelaajista.

Ne mitä poistellaan niin ovat vaan usein ihan jo luettavuuden kannalta merkityksellisiä.

Viranomaisen yhteydenottoon vastataan kyllä, jos sellainen tulee.

Emme ole ylläpidossa vastuussa kenenkään kirjoittelusta.

Oli aika OT mutta mua ainakaan mikään aamulehden kolumni kiinnosta.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Hyvin on liput menny kaupaksi noista hinnoista huolimatta.

Jos/kun nämä loppuun myydään niin joku fiksumpi voisi nopeasti laskea paljonko Tappara näistä nettoaa meitä enemmän
6000 lippua myymättä
3000 playoff-kausikorttia
1000 aitiokerros
=
myyty 2500-3000 lippua

Eli on kyllä umpisurkeasti vetänyt lippukauppa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Toimivaa mentaaliakrobatiaa korkealta tuntuvien lippuhintojen osalta on tsekata NHL:n eri seurojen vastaavia viime playoffeista. Meillä on ihan hyvin asiat.

Ainoa harmi vain, että tällä tukee m*uhoja.
Siis onhan karmeita hintoja vähän ties missä kaikessa. Mutta vertasinkin Ipan hintoihin samoihin tapahtumiin.

El Reino

Tähtipelaaja
6000 lippua myymättä
1000 aitiokerros
=
myyty 2500-3000 lippua

Mielenkiintoista nähdä, kuinka tässä käy. Ainakin playoff-kausarin ostaneet voivat olla tyytyväisiä ratkaisuunsa.

Soho

Tähtipelaaja
6000 lippua myymättä
1000 aitiokerros
=
myyty 2500-3000 lippua

Tätä minäkin laskeskelin. Toistaiseksi mennyt todella heikosti lippuja. Kuitenkin kysymys on perjantain pelistä. Jonkun verran voi toki tuo tekninen vika hidastaa.

El Reino

Tähtipelaaja
Onhan varmasti laskettu sen varaan, että perjantain paikallinen pudotuspeleissä myy vaikka katsojien raiskaushinnoilla.

Kipuraja voi kuitenkin tulla vastaan monella.

Soho

Tähtipelaaja
Mikäs juttu tämä? Oli ainakin melkoista säätöä saada liput tuolloin heti klo 15.
Jotain hässäkkää siellä on ollut. Vähän sieltä täältä kuulunut ja täältäkin lukenut, että lippujen lunastamisessa on ollut osalla vaikeuksia. Tappara jo tiedottikin, että teknisen vian takia neljännen pelin liput tulevat myöhemmin myyntiin.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Jotain hässäkkää siellä on ollut. Vähän sieltä täältä kuulunut ja täältäkin lukenut, että lippujen lunastamisessa on ollut osalla vaikeuksia. Tappara jo tiedottikin, että teknisen vian takia neljännen pelin liput tulevat myöhemmin myyntiin.
Kiitoksia, pohdin myös tuota keskiviikon matsin kohtaloa ja siinähän se tulikin. Joo jotain pientä teknikaalia oli tossa iltapäivälläkin.

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Täällähän täys mayhem päällä :D
Korjatkaa jos virheitä mutta summasummarum viim. 8 tuntia

A) Mouhujrvelaeset ei osta Ipan peliin lippuja
B) Tappara nostanu lippujen hinnat +300%
C) Osastolainen kutsunut kaupungilla hu*raa hu*raksi. Taput suuttuneet ja soittaneet propagandalehteen ja sheriffille.
D) Trapera pitää itseään niinkuin oikeesti itseään altavastaajina :D

Mun aivot sulaa

Toutain

Luottopelaaja
Onhan varmasti laskettu sen varaan, että perjantain paikallinen pudotuspeleissä myy vaikka katsojien raiskaushinnoilla.

Kipuraja voi kuitenkin tulla vastaan monella.

Tässä painaa vielä tuo selkeä kontrasti Ilvekseen. Eihän se nyt irtolippua harkitsevasta Tappara-kannattajasta hyvältä näytä. Nämä ovat vielä sellaisia pelejä, että irtolippuja ostavat saattavat käydä katsomassa yhden tai pari, koska liian kallista lystiä muuten. Neutraali peleistä kiinnostunut(niitäkin näissä on) valitsee Ilveksen kotiottelun, eikä ole kaukaa haettu ajatus, että joku Tapparankin kannattaja niin tekisi.

Status
Viestiketju on suljettu.