• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tampereen Tappara

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Täällähän täys mayhem päällä :D
Korjatkaa jos virheitä mutta summasummarum viim. 8 tuntia

A) Mouhujrvelaeset ei osta Ipan peliin lippuja
B) Tappara nostanu lippujen hinnat +300%
C) Osastolainen kutsunut kaupungilla hu*raa hu*raksi. Taput suuttuneet ja soittaneet propagandalehteen ja sheriffille.
D) Trapera pitää itseään niinkuin oikeesti itseään altavastaajina :D

Mun aivot sulaa
Joo just noin.

BELIEVE

El Reino

Tähtipelaaja
IMG_3556.jpeg

Ei tuo nyt ainakaan ihan kuumille kiville mennyt.

Onnisille sitten loput ja pahvikypäriä jakoon, niin on tunnelmaa.

Viimeksi muokattu:

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Täällähän täys mayhem päällä :D
Korjatkaa jos virheitä mutta summasummarum viim. 8 tuntia

A) Mouhujrvelaeset ei osta Ipan peliin lippuja
B) Tappara nostanu lippujen hinnat +300%
C) Osastolainen kutsunut kaupungilla hu*raa hu*raksi. Taput suuttuneet ja soittaneet propagandalehteen ja sheriffille.
D) Trapera pitää itseään niinkuin oikeesti itseään altavastaajina :D

Mun aivot sulaa
A) mouhijärveläiset ei osta heidän eikä meidän isännöimään peliin lippuja.
Muuten olet hajulla.:D

Vamuli Sainionpää

Vakiokokoonpanossa
En tiedä onko joku jo maininnut täällä seuraavaa; Olen suhteellisen varma, että Tappara ei laita lippujaan vielä neljänteen peliin myyntiin tarkkaillen lipunmyyntiä nyt noilla kammohinnoilla. Määrittelee vaan "Teknisenä virheenä"...

El Reino

Tähtipelaaja
Believe.

Pieni altavastaaja nousee vielä kolminkertaisin budjetein operoivia mammutteja vastaan. Treenattukin on vain sulaneilla ulkojäillä ja saatu palautumiseen laputettuja banaaneja.

Henki voittaa materian. Suuretkin voivat kaatua.

Believe.

B

Luottopelaaja
Ei mikään epäluottamuslause sinua kohtaan, mutta oli pakko käydä Tapparan verkkosivuilla katsomassa, että ei ole photoshoppi. Uskottava se on. Hieno paita.
Tämä. Mitä helvettiä? Vai onko tää joku ilmaislippujakelu-koulun paitadesign-skaban tuotos?

Tonze

Vakiokokoonpanossa
Isoa jos totta. Henkinen alistus on jo alkanut.

Julius Mattila on huora!

Itse et vaihtas YITiltä Skanskalle jos sieltä tarjottas vitonen enemmän tunnilta ja autoetu?

Täälä ihmiset kuvittelee, että noi omat kasvatit elää jossain velassa Ipaa kohtaan ja tänne pitäs tulla jotenkin halvemmalla.

Ja erikoisen hyvin se Julle on ihon alle päässy, vaikka ei ole juuri mitään kaukalossa esittäny.

Ja ei ollu Janko pelkästään sulle.