Olen muuttunut mies. Psykoosi ohi. Rakastan rauhaa
SiniOranssi_Kolmospaita Luottopelaaja Viestejä 1 616 eilen klo 20:13 #19 101 Olen muuttunut mies. Psykoosi ohi. Rakastan rauhaa
Cigaro Luottopelaaja Viestejä 2 705 eilen klo 20:14 #19 102 @SiniOranssi_Kolmospaita kärrää tällä hetkellä naapurin kannattajaosastoa Ilvesfoorumilla.
Matoash Luottopelaaja Viestejä 6 402 eilen klo 20:14 #19 103 Julius Mattila on nähnyt Tapparan salaisuuden – Ilves-fanien huudot pyyhitty pois mielestä Sentteri ihailee Veli-Matti Savinaisen vaikutusta joukkueeseen. www.aamulehti.fi huutelut otettu muisteluun (tilaajille)
Julius Mattila on nähnyt Tapparan salaisuuden – Ilves-fanien huudot pyyhitty pois mielestä Sentteri ihailee Veli-Matti Savinaisen vaikutusta joukkueeseen. www.aamulehti.fi huutelut otettu muisteluun (tilaajille)
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 5 606 eilen klo 20:15 #19 104 Varotan nyt asiasta. Jos ei lopu niin saa huili aikaa kyllä.
El Reino Tähtipelaaja Viestejä 12 353 eilen klo 20:16 #19 105 SiniOranssi_Kolmospaita sanoi: Olen muuttunut mies. Psykoosi ohi. Rakastan rauhaa Laajenna klikkaamalla Believe. (Siihen päälle jooga-asento ja luottamus siihen, että hyvä voittaa pahan ja oikea-uskoiset pääsevät nirvanaan)
SiniOranssi_Kolmospaita sanoi: Olen muuttunut mies. Psykoosi ohi. Rakastan rauhaa Laajenna klikkaamalla Believe. (Siihen päälle jooga-asento ja luottamus siihen, että hyvä voittaa pahan ja oikea-uskoiset pääsevät nirvanaan)