Jäähykuningas18
Luottopelaaja
No eo todellakaan jakanut. Ja tottakai vaikuttaa katsojamääriin.Ilmaisliputhan ovat tunnetusti ainoa katsojamääriin vaikuttava asia. Toissakaudella Ilves ilmeisesti jakoi niitä enemmän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eo todellakaan jakanut. Ja tottakai vaikuttaa katsojamääriin.Ilmaisliputhan ovat tunnetusti ainoa katsojamääriin vaikuttava asia. Toissakaudella Ilves ilmeisesti jakoi niitä enemmän?
Toki seurathan saa noista lipuista usein täyden hinnan kun yhteistyökumppani ne ostaa ensin ja sitten heidän nimissä jaetaan ilmaseks. Toki näin ei kai ole aina toimittu
Kyllä niistä mun ymmärtääkseni "hyvä hinta" saatiin. Ainakin siltä Modulightin ekasta tempauksesta. Ja ei minulla ei ole vedenpitävää faktaa, kaikki perustuu kuulopuheisiin.En kyllä usko, että saavat koskaan likimainkaan täyttä hintaa. Ei tuo niin hyvää mainosta ole, että jonkun kelloliikkeen tms. kannattaisi laittaa isoja summia tällaiseen
Kyllä niistä mun ymmärtääkseni "hyvä hinta" saatiin. Ainakin siltä Modulightin ekasta tempauksesta. Ja ei minulla ei ole vedenpitävää faktaa, kaikki perustuu kuulopuheisiin.
Puoli off topic: Modulightiahan ei enää näy meidän seurojen mainoksista kun osakkailta tuli valituksia, että "tuhlaavat" liikaa rahaa lätkään
Miksi?Mä vihaan t*pparaa
Jostain syystä osakkaat olivat sitä mieltä:Puoli off topic: Modulightiahan ei enää näy meidän seurojen mainoksista kun osakkailta tuli valituksia, että "tuhlaavat" liikaa rahaa lätkään
Miksi ei?Miksi?
Mulla on sen verran tietoa että aikoinaan ostin yritykselleni muutamia satoja lippuja peleihin jotka eivät olleet mitään huippusuosittuja niin maksoin lipuista jokusen euron kpl…
Jep. Omistan nykyään itsekin osan kyseistä firmaa.Jostain syystä osakkaat olivat sitä mieltä:
katso liitettä 14890
Tämä on hyvä kaikkien tietää. Onko joku epäillyt, ettet vihaisi? Nyt kaikki tietävät,että olet tosi fani.Mä vihaan t*pparaa
Ei tässä nyt ainakaan omalta osalta ollut kyse pelkästään koululaisista.Sitten vielä kun ottaa huomioon että pelkästään Tampereella on vajaat 20 000 peruskoululaista ja ympäryskunnissa toiset samanmoiset. Kyllä noita kamppiksia saa olla aika monta että jokaiselle lippuja saadaan.
Jos oletetaan että kaikki Pirkanmaan 38 000 peruskoululaiset pääsisivät kerran vuoteen katsomaan runkosarjapelin se tekisi 633 lippua per peli. Täysin mutulla mutta jos oletetaan että jokainen realistisesti pääsee peruskoulussa kolmesti peliin ilmaiseksi se tekee keskimäärin 211 katsojaa/runkosarjapeli.
Ilveksen katsojakeskiarvo pyörii siellä 8 500 tienoilla tässä puhutaan reippaasta 2% katsojista jotka ovat saaneet ilmaisen lipun. Olettaen että jokainen pirkanmaan peruskoulainen edes sitä lunastaa, todellisuudessa mennään varmaan reilusti tämän alle. Omasta mielestä ihan perusteltavissa oleva määrä hyväntekeväisyyttä joka toimii suoraan seuran ja lajin pitkäjänteisenä markkinointina.
Edit: ennen kuin joku kysyy lähteitä, oppilaiden määrä on chatgpt:n hallusinoima vuodelta 20-21, katsojakeskiarvo ulkomuistista. Mutta ballparkia tässä itse hainkin.
Juurikin näin. Ei ne firmat lähellekään täyttä hintaa niistä lipuista maksa.Mulla on sen verran tietoa että aikoinaan ostin yritykselleni muutamia satoja lippuja peleihin jotka eivät olleet mitään huippusuosittuja niin maksoin lipuista jokusen euron kpl…
Tarviiko tätä ihan oikeasti jonkun edes kysyä Ilveksen foorumilla?Miksi?
Nyt kun tuli puheeksi niin rehellisesti kiinnostaa mistä kaikkialta se viha on tullut, kun tuo on jotain, mitä itse en henkilökohtaisesti ymmärrä. Onko opittu vanhemmilta, Tapparalaiset vittuillu koulussa liikaa, vai mistä se viha on saanut alkunsa.Tarviiko tätä ihan oikeasti jonkun edes kysyä Ilveksen foorumilla?
Se ylimielisyys ja kusipäisyys mitä ainakin itse on vuosia joutunut kokemaan teidän puolelta on yksi syy. Sitten kaikki se muovisuus siihen päälle. Nuff said.Nyt kun tuli puheeksi niin rehellisesti kiinnostaa mistä kaikkialta se viha on tullut, kun tuo on jotain, mitä itse en henkilökohtaisesti ymmärrä. Onko opittu vanhemmilta, Tapparalaiset vittuillu koulussa liikaa, vai mistä se viha on saanut alkunsa.
Itsellä ei Ilvekseen ole oikein minkäänlaista vihasuhdetta, mutta vituttaa vaa kuunnella kuittailua tappion jälkeen enemmän kun muilta![]()
Se ylimielisyys ja kusipäisyys mitä ainakin itse on vuosia joutunut kokemaan teidän puolelta on yksi syy. Sitten kaikki se muovisuus siihen päälle. Nuff said.
Uteliaisuudesta, mitä tarkoitat tuolla ”muovisuus” viittauksella….?Se ylimielisyys ja kusipäisyys mitä ainakin itse on vuosia joutunut kokemaan teidän puolelta on yksi syy. Sitten kaikki se muovisuus siihen päälle. Nuff said.
Molemmat. Seura yhtä ylimielinen ja kusipäinen kuin faninsa. Kyllä, faninsa. Eivät ole kannattajia. Pelkkiä gloryhunttereita.Hyvä kysymys onkin, että vituttaako
A) Seura
B) Joukkueen fanit
Useimmiten kyse lienee jälkimmäisestä.
Katsotaan nyt toki, vaihtuuko toimari ollenkaan, mutta ei Penttilää millään muotoa mielyttäväksi persoonaksi voi kuvailla. Toisaalta, vaikka mulkku oletkin, liike-elämässä voi silti menestyä.Tyyppihän sen ratkaisee ja tosiaan en Ari Penttilää tunne, joten voi olla nappivalintakin - kommenttini kohdistuu hänen taustaansa.
Täähän se ois.Hyvä kysymys onkin, että vituttaako
A) Seura
B) Joukkueen fanit
Useimmiten kyse lienee jälkimmäisestä.