Mitäkö samaa? Haetaan taklaajaa tappeluun. Sillä ei ole merkitystä, kuka sen tappelun aloittaa. Keskitalo on nyt itsekin tapellut ennenkin, mutta meinaat ihan oikeasti, että Tanuksen olisi pitänyt itse haastaa Tyrväinen?
Tappara kuittaa väärinkohtelut kovin keinoin – SM-liigan rajut tappelut puhuttavat: "Kaikki ovat tienneet".
www.mtv.fi
Tässä haastattelussa Aaltonen ja Kivi toteavat yhteen ääneen, että tällainen siistii peliä. Olen samaa mieltä heidän kanssaan tästä, mutta pidän samalla siistimistapaa ehdottoman vääränä. Liigan pitäisi siistiä peli rangaistuksilla. Nyt Liigan tuomaritoiminta ja kurinpito on munattomuudeltaan antanut homman luisua tähän pisteeseen siirtämällä vastuun rangaistusten antamisesta kärsineelle joukkueille. Annetaan poikien pelata ja pitää peli puhtaana omin keinoin. En tykkää yhtään, tämä on paluu sinne Nielikäisten ja VandenBusschien aikakaudelle.