näsinneula
Luottopelaaja
Nämä ovat kaikkien omia mielipiteitä.
Itse näen että kevään pelaavassa joukkueessa oli taitoa juuri sen verta mitä nähtiin.
Kovin harva ymmärtää että esim virta on saanut luoda lukon pelaamista vuosia minkä tuloksia nähtiin viikolla.
Myrrältä lähti joukkue vaihtoon jouluna.
Lähes kaikki tärkeät osa-alueet, nojattu pelisapluuna ja kärki-/luottopelaajat lähti.
Tillun plan Bksi osottautui että myrrällä oli aikaa 3,5 kk !! luoda ”uusi joukkue”, yhteishenki, kentälliset, pelisapluuna huomattavasti syksyä heikommalla rosterilla.
Tähän kun huomioidaan vielä, että tillun vahvistukset lähteneiden tilalle tipahteli pikkuhiljaa, ja lisäksi vajaasta miehistöstä mm parikka oli pitkään sivussa.
Tillu sainasi Myttysen, väyrysen, aution joulukuun lopussa, joni ikonen tuli 2vuoden tauolta keskenkuntoisena kakkossenaksi tammikuun lopulla eli 2,5kk ennen pleijareita, salmela löytyi helmikuun alussa tosteriin eli reilu 2kk ennen pleijareita ja vielä mieho ja hankinta väyrynen tippui ja syksyn sylkykuppi lepistä leivottiin ykkössentteri. Tähän tietenkin vielä peltolan kausi pakettiin.
Vielä kun kaikki nämä tulleet osoittautuivat enemmän tai vielä enemmän hudeiksi niin pitäisi jokaisen kiekosta ymmärtävän tajuta että pelitavan muuttaminen tuolla aikataululla , vieläpä muuttaa sitä valmentajan ”ajatustavan vastaiseksi” on helvetin vaikea tehtävä.
Olen satavarma että myrrä teki kaiken mitä pystyi tuossa ajassa saamaan joukkueesta irti, enkä usko kenenkään valmentajan noilla tillun muutoksilla ja vastoinkäymisillä pystyneen parempaan tulokseen.
Omaa kirjoituhistoriaani voi penkoa ja joulusta asti olen kirjoituksissani seissyt samojen ongelmien ja mielipiteiden takana kuin seison tänäänkin.
Tästä syystä en ole pettynyt myrrään pätkääkään.
Hyvin paljon asiaa, ollaan ytimessä.
Helppo huudella pettymystään, kun rakas seura ei menesty (taaskaan).