Levitön Äijä
Vakiokokoonpanossa
Ja todennäköisesti Don Tillpehöör viskas Stranankin pihalle ihan vaan pikkujoulusketsinä. Tuskin on kateltu uusia ukkoja tai jopa Vahvistuksia loppukautta ajatellen..?
Jep. Tuo intensiteetti kun saataisiin pidettyä pelissä niin hyvältä näyttäisi. Sopivaa voitonnälkää ja äijämäisyyttä. Tappara-matsiin lähdettiin haastajana ja jotenkin tuo haastajan asema sopii aina suomalaisille joukkueille. Tänään uusi peli ja uusi asetelma, toivottavasti joukkueella on sama voitonnälkä.Olihan Ilves hyvällä jalalla liikkeellä. Isokokoiset Sustr ja Brickley näyttivät kuin hidastetun elokuvan hahmoilta Ilveksen pelaajiin verrattuna. Tapparan Mini-Me -kokoiset hyökkääjätkin pidettiin helpon näköisesti parhaan sektorin ulkopuolella pääosan ajasta. Jäähyjä tuli, mutta oltiin tällä kertaa kuitenkin riittävän vittumaisia.
Ehkpä on ollut treenijumia tai ehkäpä jotain muuta. Katsotaan nyt vielä kuitenkin tovi, eikä vedetä liian aikaisin johtopäätöksiä.
Mä jään oottelee rakiticin viiltävää analyysiä. Ja sit heti perään ipa1970.
Kaiken kaikkiaan kun tuota rosteria katselee, alkaa siitä paistaa aika mielenkiintoinen tilastofakta. On kokeneempaa sopivasti, on parhaassa peli-iässä olevaa mukavasti ja on vielä nuoriakin sopivassa suhteessa. Näin siis kilpailu, kehittyminen ja yhteen puhaltaminen saattaapi tehdä melkoisen tarinan.
Kyllä se hymy hyytyy ja mieli muuttuu, kun Tillu lompsii koppiin fläppitaulu kädessä ja näyttää miten sitä yv:tä kuuluu pelata."Olen kuullut paljon hyvää Liigasta, kaupungista, ihmisistä ja erityisesti Ilveksen johdosta. Oli helppo päätös tulla Ilvekseen."
- Lukas Svejkovsky 15.11.2024
"Olen kuullut paljon hyvää Liigasta, kaupungista, ihmisistä ja erityisesti Ilveksen johdosta. Oli helppo päätös tulla Ilvekseen."
- Lukas Svejkovsky 15.11.2024
Stransky tuosta toki jo poistui ja uusi kaveri on nyt 2 viimeiseen peliin tehnyt 3+1 tehot, eli kyllä siellä on tuloksenteon kanssa myös laitureilla haastetta.Ykkösen takana laiturit viimeiset 10 ott.;
Stransky 2+4 -3
Björkqvist 0+1 -4
Väisänen 1+2 -5
Könönen 0+0 -2
Mese 3+2 0
Ratinen 0+2 0
Bau 2+2 4
Senat;
Nättinen 2+4 -3
Borg 0+3 -5
Najman 0+2 -4
Tuossa siis nuo jälkimmäiset 10 peliä pelatuista 20 matsista.
(Eikä 20 pelin otanta todellakaan parempi.)
Epätodelliset tilastot versus meidän pistesarake, 1,9p/matsi.
Olisi kuvitellut että parannusta olisi tehoissa näkynyt kun ympäristö, pelitapa, joukkue tullut jo tutuksi.
Itse nyt vahvasti sitä mieltä että pakosti tuo sentteristö heijastaa ketjujen ja laitureiden tekemistä.
Ketjut suorittaa pitkälti sentterinsä näköisesti.
Kun keskikaista ei pysty rakentamaan ja luomaan peliä tarpeeksi laadukkaasti se peilaa isosti koko vitjan tekemiseen.
Varsinkin jos laiturikaluston vahvuudet elää pitkälti kiekollisesta sentteristä.
Ällistyttävän olemattomat ovat mm ratisen, meskasen, stranskyn maalimäärät/ tehot tältä kaudelta.
Sama pätee muihinkin laitureihin.
En usko pelitavalliseen syyhyn enkä sattumaan että kaikki pelaa riman alle.
Vakuuttuneempi olen että nyt on tehtävä korjausliikkeet keskikaistalle.
Ei ala. Kyllä tuohon yksi vahvistus vielä kaivataan hyökkäykseen ja yksi pihalle.Kiitos. Nyt alkaa Tillun duunit olla tehtynä tälle kaudelle.
Ei ala. Kyllä tuohon yksi vahvistus vielä kaivataan hyökkäykseen ja yksi pihalle.
Kiitos. Nyt alkaa Tillun duunit olla tehtynä tälle kaudelle. Ainahan voi fantasiarosteria pyöritellä ja yrittää korvata kaikki alisuoriutuneet "varmoilla vahvistuksilla", mutta realistista se ei ole. Pallo on nyt valmennuksella ulosmitata tuosta rosterista kaikki irti. Mestaruuteen asti on edellytykset, jos homma natsaa.