M22
Luottopelaaja
Onko tietoa, että eikö oikeasti ole sopimusta, vai eikö vaan kärsi julkaista, kun Ilveksen kausi on kesken?Ei ole vielä mihinkään sopimusta..
Onko tietoa, että eikö oikeasti ole sopimusta, vai eikö vaan kärsi julkaista, kun Ilveksen kausi on kesken?Ei ole vielä mihinkään sopimusta..
Kolmena viime keväänä olen ollut äärimmäisen pettynyt ja vihainenkin mutta en Tilluun ole ollut pätkääkään pettynyt.Olit viime keväällä ylistämässä Tillua torilla kuinka ollaan oltu runkosarjapisteissä parhaita? Taisi olla ruuhkaa. Nyt ei tarvitse porkkanaulinaa kuulla sentään. Eteenpäin on menty. Tärkeintä ei ole kuitenkaan vielä saavutettu.
Eiköhän tuo nyt selkeällä kielellä tarkoita, että Frimanilla ei ole sopimusta mihinkään.Onko tietoa, että eikö oikeasti ole sopimusta, vai eikö vaan kärsi julkaista, kun Ilveksen kausi on kesken?
Eikai sentään vielä 32 vuotiaana. Vaikka onkin paperit taskussa niin kyllä nykyisellä ammatillaan olisi isot rahat vielä Niken tasoisella pelaajalla lypsettävänä. Toki jos ei kiakko enää maistu.Itse kyllä veikkaan että Nikke lyö luistimet naulaan. Pieniä lapsia kotona ja tutkinto kädessä. Eiköhän kiekon jälkeinen elämäkin jo ala kiinnostamaan.
En olisi kauhean yllättynyt jos häntäkin kiinnostaisi Saksa. Etenkin kun uraa jäljellä mahdollisesti 1-2 kautta. Friman tuskin tekee velluja ja menee Saksaan vasta nelikymppisenä. Ehkä tässä on se että Ilveskin voi olla optio mutta haluaa katsoa vaihtoehdot. Tosissaan silti toivon että Ilves saisi sainattua Nybergin. Tuolla tavoin Frimanin lähtö näkyisi mahdollisimman vähän.Itse kyllä aika luotettavasta lähteestä kuulin, että Frimanin tarkoituksena olisi siirtyä muualle vaikka hänellä ei vielä sopimusta minnekään ole.
Olisiko Nybergistä sitten katsottu korvaajaa, kun hänen sopimuspurkua HV:n kanssa taidettiin huhuilla?
Miksi ihmeessä löisi? Kaveri pelaa kenties elämänsä kiekkoa ja nyt olisi sauma lähteä ulkomaille vielä.Itse kyllä veikkaan että Nikke lyö luistimet naulaan. Pieniä lapsia kotona ja tutkinto kädessä. Eiköhän kiekon jälkeinen elämäkin jo ala kiinnostamaan.
Ei tietääkseni ole edes vaihtoehtona. Taitaa nyt olla keskittyminen tähän yhteen asiaan ja kun kausi on ohi, miettii seuraavaa, kun tietää, että on missä pelata. Puolisonkin mielipide vaikuttaa.Itse kyllä veikkaan että Nikke lyö luistimet naulaan. Pieniä lapsia kotona ja tutkinto kädessä. Eiköhän kiekon jälkeinen elämäkin jo ala kiinnostamaan.
Friman sanoi jossain haastattelussa et ehdottomasti haluaa jatkaa uraa vielä. Siitä on jo tovi aikaa.Itse kyllä veikkaan että Nikke lyö luistimet naulaan. Pieniä lapsia kotona ja tutkinto kädessä. Eiköhän kiekon jälkeinen elämäkin jo ala kiinnostamaan.
Miksi ihmeessä löisi? Kaveri pelaa kenties elämänsä kiekkoa ja nyt olisi sauma lähteä ulkomaille vielä.
Ja "se kenen nimeä ei mainita"@iPA @Etä-Ilves @Pentti Annanen @Paatelainen @tynamo @Rantsukoff
Ym Tillu-vihaajat. Tulkaa nyt kertomaan ennen välierimatseja vaihtaisitteko Kalpan kanssa päikseen rostereita? entä Saipan? Tai Lukon.
Pääasiana onko Tillu kasannut riittävän tasokkaan rosterin finaaleihin asti teidän mielestä?
Vastaatkaa nyt ainakin tuohon viimeiseen kysymykseen ENNEN välierien alkua. En pidättele hengitystäni vastausta odotellessa.
Luultavasti olette hiljaa ja aloitatte kitinän jos käy huonosti.
Ym Tillu-vihaajat. Tulkaa nyt kertomaan ennen välierimatseja vaihtaisitteko Kalpan kanssa päikseen rostereita? entä Saipan? Tai Lukon.
Pääasiana onko Tillu kasannut riittävän tasokkaan rosterin finaaleihin asti teidän mielestä?
Vastaatkaa nyt ainakin tuohon viimeiseen kysymykseen ENNEN välierien alkua. En pidättele hengitystäni vastausta odotellessa.
Edit. muokattu eka ja suurin muttei kuitenkaan kaunein Tillu-vihaaja oikeaan muotoonsa
Eihän nää tuu vastaan mitään näihin kysymyksiin.@ipa1970
@Etä-Ilves @Pentti Annanen @Paatelainen @tynamo @Rantsukoff
@
Edit. muokattu eka ja suurin muttei kuitenkaan kaunein Tillu-vihaaja oikeaan muotoonsa
Palstan todellinen Voldemort.Ja "se kenen nimeä ei mainita"
Ensinnäkin en ole Tillu-vihaaja. Vihaaminen on turhan äärimmäisyyksiin viety negatiivinen ilmaisu, ja milloinkaan sitä ei saa kohdistaa henkilöön. Sen sijaan epäilen edelleen, että joukkuetta ei ole rakennettu mestaruuteen saakka ja välierät ovat maksimisuoritus. Se ei silti tarkoita sitä ettenkö mestaruutta tai finaalipaikkaa toivoisi ja mielellään olen väärässä.@ipa1970
@Etä-Ilves @Pentti Annanen @Paatelainen @tynamo @Rantsukoff
@
Ensinnäkin en ole Tillu-vihaaja. Vihaaminen on turhan äärimmäisyyksiin viety negatiivinen ilmaisu, ja milloinkaan sitä ei saa kohdistaa henkilöön. Sen sijaan epäilen edelleen, että joukkuetta ei ole rakennettu mestaruuteen saakka ja välierät ovat maksimisuoritus. Se ei silti tarkoita sitä ettenkö mestaruutta tai finaalipaikkaa toivoisi ja mielellään olen väärässä.