Ei ole huhu. Tieto.
Sama yleinen suhtautuminen pätee ihan jokaiseen joka uskaltaa antaa kritiikkiä tillulle?
Voisi myös sanoa että minä olin se joka osui oikeaan pennasen suhteen.
Siitä huolimatta uskot täysin näitä pendoa liputtaneita takinkääntäjiä paremmin.
Pudottavatko muutoin valu porukasta?
Häilyvä on uskottavuuden raja.
Toistan, että iso tyytymättömyys on itsellä ollut pennaseen ja koskelaan.
Mainitsin tämän siksi että eiköhän tähän jälleen vastata että pakosti osuu kun ei mihinkään ole tyytyväinen.
Kertaan, kauden alussa olen kehunut veskat, pakiston, hölön.
Kritisoinut isosti hyökkäyksen ja joukkueen kokoamisen.
Seuraavaksi odotellaankin tähän tekstiin agenda höpötyksiä.
Korjaisitko lainauksen oikein tekstistäni. Nyt siinä on jotain sinun lisäyksiä...
Tähän nyt vielä, että sun kirjoituksia luen äärimmäisen harvoin, koska olet älä huomio listallani.
Kun noita sun kirjoituksien vastauksia on foorumilla pirusti , niin joskus saatan lukea tekstisi. Mutta nykyään en yleisesti ottaen tiedä mitä olet kritisoinut ja milloin, kun mun silmissäni kaikki uskottavuutesi meni jo ajat sitten ja sitä kautta en lue mitä kirjoitat.
Että sun kirjoituksista en lähde kinaan, kun en tiedä mitä kirjoitat. Osaan vain arvata. Jokkea jumaloit ja Tillu ei osaa tehä yhtään mitään. Arvaan, että yli 90% kirjoituksistasi on tätä edelleen.
Ja sun tiedot on mulle yhtä uskottava kuin sinun huhusi.
Mutta se siitä. Tää keskustelu tuskin johtaa mihinkään järkevään keskusteluun, joskaan ei tämäkään kirjoitukseni sitä hirveästi ole.
Edit. Äläkä nyt jälleen kerran nolaa itseäsi ja ala leijumaan jollain, että tiesit Pendon olevan huono, kun vielä jumaloit Pendoa ja Tapparaa siinä kohtaa ku Tappara oli hankkimassa Pendoa (Silloin kun mediassa ja foorumeilla niin näin vielä uskottiin)
Tämmöstä tuuliviirisontaa ku tänne suoltaa, niin mulle on sen jälkeen ihan sama mitä tänne kirjoittelee. Uskottavuus "tiedoissa" ja huhuissa ja yhtään missään on täys nolla.