Kerrohan arvon neropatti, ihan nimillä, ketä pelaajia olisit jättänyt hankkimatta viimeisen kolmen vuoden aikana? Kelle olisit sorvannut jatkoa jotka on muihin seuroihin päästetty ja etenkin, ketä olisit hankkinut. Kyllä minä mielelläni itseäni viisaampia kuuntelen kun kerron noin hyvin tiedät joukkueen kasaamisen dynamiikan.
En ole utj, niin outoa kysyä ketä olisit hankkinut.
Voisin vaikka mitä nimiä laitella, olisi jälkiviisastelua.
Melko helppoa nimetä tältä kaudelta ketä en olisi hankkinut, tai paremminkin sanoisin etten olisi näin montaa kysymysmerkkiä näillä talouden resursseilla ottanut.
Uskon että koskela saa melko hyvän korvauksen palveluksistaan.
Oletan myös ilveksen taloudellisen resurssin riittävän laadukkaan, tasapainoisen ja menestyvän rosterin rakentamiseen ilman riskejä kun utjn tieto taito on riittävä.
Toistan itseäni.
On kaksi nimeä joille olen valtavirrasta poiketen ollut kriittinen, joihin en ole uskonut.
Pennanen ja koskela.
Ennen tätä kautta, ennen tätä rosteria, olen sanonut ettei koskela osaa rakentaa joukkuetta.
Jälleen todistanut tämän.
Liikaa riskejä.
Koskelan isoin ongelma että täyttää kärkiroolin pelaajia riskihankinnoilla, niillä kuuluisilla arpa lipukkeilla.
Palvekin oli tällainen jos katsoo edelliset 4-5 kautta, tämä arpa osui kymppiin.
Kuitenkin oli riski rooliinsa, kuten oli myös kodytek.
Tällä kaudella sitten se paska osunut leveällä rintamalla tuulettimeen.
Nättinen ja najman varmasti olleet kaavailuissa isoon rooliin.
Väisäsestä björqvistiin kuviteltu jotain epätodellista.
En usko tähänkään koskelan joukkueeseen.
Isossa kuvassa meillä oli liiga kauden alussa tuo 7 ottelun ykkösvitjan suonenveto.
Päällimmäisenä kuitenkin nyt viimeisistä 10 pelistä 8 pinnaa, eikä unohdeta myöskään umpisurkeaa chl taivalta.
Voisin nimetä floppeja lähikausilta monta, vielä enemmän pettymyksiä
Tottakai onnistuneita on myös.
Kuitenkin, jos puolet on ensinmainittuja, se on hemmetisti liikaa.
Ruokonen, tuulola, crewe, gregoire jnejne.