Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Olkoon veskat olleet sysipaskoja, mutta ei ole valmennuskaan onnistunut edes tyydyttävästi.

Välttävä on toistaiseksi mun silmissäni valmennuksen onnistumisen arvosana. Tällaista jos loppukausikin on, niin arvosana muuttuu hylätyksi.

Ja jos kausi tällein jatkuu loppuun asti, ni kauden jälkeen saa mun puolesta Niemelä pakata hymykuoppansa ja lähteä jonnekkin ihan muualle.

Viimeksi muokattu:
Itse näen erittäin huolestuttavana sen, että näihin mainittuihin epäkohtiin ei ole saatu petrausta syksyn ja 18 liigaottelun aikana. Kuten toteat, ovat helppoja korjata. Kun näin ei tapahdu, niin missä syy?

Ei ole homma ihan jiirissä todellakaan. Paatti vuotaa jostain, mutta mistä?
Sinänsä nuo oman alueen täytöt tai vaihtovirheet eivät ole järjestäen joka pelissä olleet niin katastrofaalisella tasolla kun eilen, eli näiden osalta voin ehkä vielä hyväksyä "yksittäistapaus" meriselityksen. Ilves on kuitenkin pääosin ollut erittäin hyvä nimenomaan kakkoserissä ja vastaavia keskialueen käännöistä tulleita maaleja, joissa miehet hukkuu vaihtovirheiden ja laiskan puolustamisen kautta, ei ole onneksi näkynyt kuin hyvin harvoissa peleissä.

Mutta jäähykuri on kyllä ollut todellakin ongelma koko kauden ja se on ehkä isoin ongelma, joka vain pitää ratkaista. En tiedä mikä siihen auttaa, mutta eilenkin joka ikinen jäähy minkä Ilves otti (3 kpl + Henman siinä kohtaa kun peli oli ohi) oli aivan älytön ratkaisu.

Mutta jäähykuri on kyllä ollut todellakin ongelma koko kauden ja se on ehkä isoin ongelma, joka vain pitää ratkaista. En tiedä mikä siihen auttaa, mutta eilenkin joka ikinen jäähy minkä Ilves otti (3 kpl + Henman siinä kohtaa kun peli oli ohi) oli aivan älytön ratkaisu.
Voidaan pitää eltaantuneena vanhan liiton toimintana, mutta itse kysyisin tähän vinkkejä Jortikalta ja Summaselta. Myös muuan K. Jalonen voi vinkata Niemelälle jotain työkaluja. Nuo perseilyjäähyt näyttäytyy itselle joko huonohenkisen joukkueen sooloiluna ja turhautumisena tai sitten kurittoman jengin "mitä väliä" -touhulta.

Mikähän vi**u Hölöllä ja valmennuksellakin on. Tuntuu, että sielläkin osastolla selkäranka ei pysy nikamillaan. Lähinnä huudetaan vain naama punaisena tuomareille, kun sen sijaan voisi keksittyä asioihin millä pystyt vaikuttamaan pelin kulkuun. Tapa reagoida ei palvele juuri nyt joukkuetta.

Haastot ovat myös kerta toisensa jälkeen menneet penkin alle, (toki päätös pitää tehdä suht nopeasti) mutta parikin kertaa on tullut fiilis, että joukkueen etu ei ole ollut ykkössijalla näissä.

Viimeksi muokattu:
Takaisin