Varmaan optiossa sitten joku ulkomaanpykälä...
Tämmöstä se on menestyvillä joukkueilla, ei sille mitään voi. Sille taas voi ketä hommataan tilalle.
Kyllä luulis, että jos Tikan optio olis ollut joukkueen, olisi jatko täällä jo ilmoitettu.
Juuri näin.Tuskin tässä miehestä luovuttu on. Jos lähtee, niin sitten optio on siihen antanut pelaajalle mahdollisuuden.
Niin uutisessa kerrotaan, että HV:n urheilujohtaja on ollut Malmössa EHT:n aikana katselemassa Tikkaa.
Ihan vielä en tätä juttua kyllä purematta niele.
99% tapauksista optio on aina joukkueella, mutta ruotsista kun lyödään tarpeeks rahaa pöytään niin voi ääni kellossa muuttua varsinkin jos Tikalla on myös itse halu siirtyä. Näinhän kävi mm. Leinon kanssa.Kyllä luulis, että jos Tikan optio olis ollut joukkueen, olisi jatko täällä jo ilmoitettu.
99% tapauksista optio on aina joukkueella, mutta ruotsista kun lyödään tarpeeks rahaa pöytään niin voi ääni kellossa muuttua varsinkin jos Tikalla on myös itse halu siirtyä. Näinhän kävi mm. Leinon kanssa.
1. Ilves lunastaa Tikan optionMitenkäs tällainen asia teknisesti menee? Pitäisikö Ilveksen silloin lunastaa ensin optio, jotta Tikalla olisi sopimus seuraavasta kaudesta Ilvekseen? Siis jos viittasit siihen, että uusi seura maksaisi Tikasta Ilvekselle.
EDIT: @Pok ehtikin jo antaa esimerkin Leinosta.
99% tapauksista optio on aina joukkueella, mutta ruotsista kun lyödään tarpeeks rahaa pöytään niin voi ääni kellossa muuttua varsinkin jos Tikalla on myös itse halu siirtyä. Näinhän kävi mm. Leinon kanssa.