Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara 14.11.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
No vähän niin kuin joo jos haluat verrata pelaajia keskenään?
No kumpikin aivan hasardeja. Ehkä napsu laatua olisi maistunut meidänkin pakistoon.

Sinne olisi mahtunut Jokipakka ja Johansson molemmat.

Täydellisen kamala erä. Avlla parhaat paikat.

Ei tää nyt kyllä mtn lupaile.

Ajatella että tämänkin onnistut siis selkeästi kiistämään.
Mulle on ihan sama mitä sää länkytät, tää paska ei lopu ennen kuin tämän laivan upottaja vaihdetaan toiseen mieheen. Forkkakin tajusi sen kun oltiin viimeisenä, mutta homma unohtui kun noustiin pari sijaa ylöspäin. Siinä nähdään foorumin vaatimustaso. Surullista. Onneksi kohta alkaa Pirkkahallissa höntsäpelit ja fudiksen topicit nousee sivun yläreunaan.

Tappara näköjään pelaa niin puhdasta peliä ettei tule jäähyn jääjyä #ammattituomarit
Tämäkin on ihan perseestä. Ekassa erässä Tapparan pelasti tuomarit, mutta toisessa Ilvestä ei sitten näkynytkään.

Ilveksen jänne on ihan helvetin ohut. Hienoa erää seuraa 9/10 kertaa aivan paska erä, jossa aloitteet annetaan vastustajalle ja hävitään kaikki kaksinkamppailut.

Mitähän vittua on taas touhuttu viimeinen pari viikkoinen. Napsuteltu sormia uuteen rytmiin.

Johansson ja Jokipakka vetää kummatkin sitä 22-25 minuuttia ja ylivoima-aikaa pitää antaa jo roolin takia. Peliaikaa ei voi jakaa kuinnsen 60 minuuttia peliä kohti.

Itse en vaihtaisi.
Mun kasaamassa jengissä olisivat molemmat.

Peluuttaminenkin vähän kysymysmerkki. Nyt toki Mänty kun putosi niin pakkokin kierrätellä, mutta oman pään alotuksiin Näden kenttää yms, niin haloo valmennuksellekin.

Kaveri vierasjoukkueena laittaa sinne ykköskenttää ja me selviytymään nelonen. Toisessa erässä, kun sieltä on todella pitkä matka vaihtoon

No kumpikin aivan hasardeja. Ehkä napsu laatua olisi maistunut meidänkin pakistoon.

Sinne olisi mahtunut Jokipakka ja Johansson molemmat.
Puhutaan mielummin Jesper Mattilasta.
Jesper Mattila me oltais tarvittu tälle kaudelle

Johansson > Jokipakka
Jokipakka > Pelli

Jokipakan palkka on varmasti isompi kuin Pellin.

Maalin peli! Vielä tullaan!

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin