ipa1970
Tähtipelaaja
Yritti? Sehän meille riittää?No yritti ainakin jotain hankkia. Miten tuo olisi pitänyt sitten mielestäsi ratkaista? Olla hankkimatta ketään?
Nyt ei tavallaan hankittu ”mitään”.
Kunhan törsättiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritti? Sehän meille riittää?No yritti ainakin jotain hankkia. Miten tuo olisi pitänyt sitten mielestäsi ratkaista? Olla hankkimatta ketään?
Kucerik on ilveksen puolustajista eniten jäällä ollut pelaaja silloin kun omiin tulee maaleja (19 miinusta, eli noin yksi per peli).*facepalm
Oliko lihava poika maastokuvio housuilla?Huutista mouhojen skinareille jotka pyrki Ilvespäätyyn![]()
Ootteko ipa1970 ja raunon kanssa paljon pussailleet tänään?Kucerik on ilveksen puolustajista eniten jäällä ollut pelaaja silloin kun omiin tulee maaleja (19 miinusta, eli noin yksi per peli).
Kamppailuvoitoissa Ilveksen heikoimpia (46%) ja puolustajista heikoin.
Tuohon päälle monta täysin väärin luettua tilannetta, mistä vastustaja on tehnyt maalin suoraan tsekin virheestä. Muun muassa tänään ihan puhtaasti 2-1 maali omiin.
Mutta joo Facepalm!
Mihkäs se nyt perkele loukkaantui?Juu ei näy Mäntyä.
Nauran jo ääneen näille sun jutuille. Jos siis Ilveksessä on Johansson niin Jokipakalle ei ole paikkaa? Kyllä ne nyt samaan joukkueeseen mahtuisivat.
Nyt on kyllä iso itsepetos miehellä menossa.
Ilvesfoorumin ylläpito kutsuu maailman suosituinta pallopeliä potkupalloksiMulle on ihan sama mitä kaiken maailman potkupallofanit luulee tietävänsä pelistä nimeltä jääkiekko keskittyen lähinnä vinkumaan asiasta kuin asiasta kuinka itse tietää paremmin ja jos ei itse niin kollektiivisesti foorumi ainakin.
Jod/kun upottaja vaihtuu toiseen niin itkun määrä ei vähene. Se on fakta.
Ei poista mun pointtia mitenkään. Ei yhtään mitenkään.Tiedät itsekin että ilman sotaa Jokipakka ei olisi pelannut edes sitä kautta![]()
Itse olen päättänyt etten ala yhdenkään muualle menneen perään itkemään vasn keskitän kaiken siiihen joukkueeseen joka Ilveksellä on koska se on se ainoa joukkue.
Kukin tyylillään.
Silloinkin jatkosopimuspahvi oli pöydällä. Ei siis kerro kyllä mitään.Ei poista mun pointtia mitenkään. Ei yhtään mitenkään.