Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara 14.11.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Kucerik on ilveksen puolustajista eniten jäällä ollut pelaaja silloin kun omiin tulee maaleja (19 miinusta, eli noin yksi per peli).

Kamppailuvoitoissa Ilveksen heikoimpia (46%) ja puolustajista heikoin.

Tuohon päälle monta täysin väärin luettua tilannetta, mistä vastustaja on tehnyt maalin suoraan tsekin virheestä. Muun muassa tänään ihan puhtaasti 2-1 maali omiin.

Mutta joo Facepalm!

1763143876286.png

Tappara pullasorsat saa näköjään kaikissa peleissä vertailussa eniten ylivoimaa. Pillipiiparit vaihtoon ja tapparan kanssa omaan sarjaansa munia kaiveleen..

Kucerik on ilveksen puolustajista eniten jäällä ollut pelaaja silloin kun omiin tulee maaleja (19 miinusta, eli noin yksi per peli).

Kamppailuvoitoissa Ilveksen heikoimpia (46%) ja puolustajista heikoin.

Tuohon päälle monta täysin väärin luettua tilannetta, mistä vastustaja on tehnyt maalin suoraan tsekin virheestä. Muun muassa tänään ihan puhtaasti 2-1 maali omiin.

Mutta joo Facepalm!
Ootteko ipa1970 ja raunon kanssa paljon pussailleet tänään?

Tuomareista valittamisen voisi kanssa lopettaa. Ok, yksi jäähy meni ohi ja siitä mouhot sai ekan maalinsa, mutta sen jälkeen Ilves on ollut aivan vastaantulija eikä mouhoilla ole ollut mitään vaikeuksia olla rikkomatta kesyjä kisuleita.

Nauran jo ääneen näille sun jutuille. Jos siis Ilveksessä on Johansson niin Jokipakalle ei ole paikkaa? Kyllä ne nyt samaan joukkueeseen mahtuisivat.

Nyt on kyllä iso itsepetos miehellä menossa.

Itse olen päättänyt etten ala yhdenkään muualle menneen perään itkemään vasn keskitän kaiken siiihen joukkueeseen joka Ilveksellä on koska se on se ainoa joukkue.

Kukin tyylillään.

Vaikka Jokipakka ei ois tänään maalia tehnyt niin olisin silti ipaan ottanut tällä kaudella. Mutta keskitytään nyt tähän peliin ja käydään tämä vääntö sitten jossain toisessa ketjussa.

Mulle on ihan sama mitä kaiken maailman potkupallofanit luulee tietävänsä pelistä nimeltä jääkiekko keskittyen lähinnä vinkumaan asiasta kuin asiasta kuinka itse tietää paremmin ja jos ei itse niin kollektiivisesti foorumi ainakin.

Jod/kun upottaja vaihtuu toiseen niin itkun määrä ei vähene. Se on fakta.
Ilvesfoorumin ylläpito kutsuu maailman suosituinta pallopeliä potkupalloksi :D Todennäköisesti tuo halveksimasi laji tulee niittämään enemmän menestystä lähivuosina kuin sinun suosima marginaalilaji. Todennäköisesti myös tämä kuolaamasi upottaja tulee tarvitsemaan potkupallon apuja, kun perseilee kendon puolella vuodesta toiseen. Riittääköhän Jukkolan ja Söderbäckin myyminen kuittaamaan Timon aiheuttamat tappiot tältä kaudelta?

Itse olen päättänyt etten ala yhdenkään muualle menneen perään itkemään vasn keskitän kaiken siiihen joukkueeseen joka Ilveksellä on koska se on se ainoa joukkue.

Kukin tyylillään.

Kukin tyylillään. Jos asiat olisivat sinusta kiinni meillä ei olisi 2000-luvulla tehty yhtä ainoatakaan muutosta ja Vincent olisi vielä puikoissa.

TIMII

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin