Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Siis missä Kucerik on hyvä?Joka on hyvä jonka näkee ne ketkä mistään mitään tietää. Ja totennäkösesti ~70kiloeuroa halvempi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis missä Kucerik on hyvä?Joka on hyvä jonka näkee ne ketkä mistään mitään tietää. Ja totennäkösesti ~70kiloeuroa halvempi
Tämä juuri. Ei tartte enää ikinä pukea kauneinta päällensä!Kehtas jjpakka viä kunnolla tuulettaa. Vitun kusipää ei ikinä enää tänne kiitos
*facepalmMillä perusteella Radek on hyvä? Ilveksen heikoin puolustaja alkukauden osalta. Lahjoitettuja maaleja nyt toistakymmentä.
Kaikki varmasti tiedostaa, että tällä kaudella on mennyt aika vihkoon monessa asiassa, mutta tartteeko se Tillu sitä Tillu tätä ja ulos, viestiä ihan joka viestissä?Mulle on ihan sama mitä sää länkytät, tää paska ei lopu ennen kuin tämän laivan upottaja vaihdetaan toiseen mieheen. Forkkakin tajusi sen kun oltiin viimeisenä, mutta homma unohtui kun noustiin pari sijaa ylöspäin. Siinä nähdään foorumin vaatimustaso. Surullista. Onneksi kohta alkaa Pirkkahallissa höntsäpelit ja fudiksen topicit nousee sivun yläreunaan.
No yritti ainakin jotain hankkia. Miten tuo olisi pitänyt sitten mielestäsi ratkaista? Olla hankkimatta ketään?Onneksi meidän Timo ratkaisi jo tuon maalivahti ongelman.
Mulle on ihan sama mitä sää länkytät, tää paska ei lopu ennen kuin tämän laivan upottaja vaihdetaan toiseen mieheen. Forkkakin tajusi sen kun oltiin viimeisenä, mutta homma unohtui kun noustiin pari sijaa ylöspäin. Siinä nähdään foorumin vaatimustaso. Surullista. Onneksi kohta alkaa Pirkkahallissa höntsäpelit ja fudiksen topicit nousee sivun yläreunaan.
Mun kasaamassa jengissä olisivat molemmat.
Vähän niinku se täällä aiemmin mainittu Nättisen tilanne, jolla vietiin Callen maali viimekaudella.Eikös se Nykänen pitänyt kucerykista kiinni siinä kulmassa, olisko siinäkin ollut jäähyn paikka
Johansson ja Jokipakka vetää kummatkin sitä 22-25 minuuttia ja ylivoima-aikaa pitää antaa jo roolin takia. Peliaikaa ei voi jakaa kuinnsen 60 minuuttia peliä kohti.
Itse en vaihtaisi.
Me pelattiin yksi kausi niin, että molemmat oli ja Jokipakka ei tahtonut jäädä Ilvekseen sen kauden jälkeen.Mun kasaamassa jengissä olisivat molemmat.
Jokipakka olisi tänne halunnut. Eiköhän ne samaan jengiin olisi Johanssonin kanssa mahtunut. Ylivoimavitjojakin on yleensä kaksi.Olettaen että sun kasaamassa jengissä on loputttomat budjetit, peliaikaa voi jakaa loputtomasti, kukaan ei loukkaannu, kukaan ei kinua lisää peliaikaa eikä ole tyytymätön rooliinsa eikä hae vain isompaa sopimusta.
Kyllä mäkin teininä änäriä pelatessa voitin mestaruuden joka kausi ja kaikki treidit oli onnistuneita
Oliko tää se kuuluisa trecrew?Huutista mouhojen skinareille jotka pyrki Ilvespäätyyn![]()
Tiedät itsekin että ilman sotaa Jokipakka ei olisi pelannut edes sitä kauttaMe pelattiin yksi kausi niin, että molemmat oli ja Jokipakka ei tahtonut jäädä Ilvekseen sen kauden jälkeen.
Olisko tässä jotain?
Piti selvästi ja siitä kucerik hermostu, mutta olis pelannu ite sen paremmin.Eikös se Nykänen pitänyt kucerykista kiinni siinä kulmassa, olisko siinäkin ollut jäähyn paikka mistä se maali tuli
Jokipakka ja Johansson pelasi meillä samaan aikaan.Nauran jo ääneen näille sun jutuille. Jos siis Ilveksessä on Johansson niin Jokipakalle ei ole paikkaa? Kyllä ne nyt samaan joukkueeseen mahtuisivat.
Nyt on kyllä iso itsepetos miehellä menossa.
Jokipakka nyt kävi täällä, mutta tää Rautiainen on vähän mysteeri. Miten se oikein kustiin.Jokipakka ja Rautiainen naapurin ykköspakki ja ykköshyökkääjä.
Harmi ettei taso riitä meille.
Ah, natsicrew on siis elossa edelleen.Huutista mouhojen skinareille jotka pyrki Ilvespäätyyn![]()