Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara 14.11.2025

Status
Viestiketju on suljettu.
Ilveksen täydellinen kyvyttömyys tuohon fyysiseen peliin on kyllä jo ihan naurettavaa. Siellä ollaan pylly pystyssä joka kulmassa ja viittoillaan käsi pystyssä tuomaria apuun. Tappara veti erässä kymmenkunta pommia Ilveksiä ihan pystyyn. Onneksi ei muita pydonnut kuin Mäntykivi. Pelin kuva oli sellainen, että olisi luullut enemmänkin osuneen.

Henman keissi osoitti, että meitä voi paukuttaa kuinka paljon vaan, me otetaan nöyränä vastaan.

Kehtas jjpakka viä kunnolla tuulettaa. Vitun kusipää ei ikinä enää tänne kiitos
Tämä juuri. Ei tartte enää ikinä pukea kauneinta päällensä!
Sää voit olla ilonen, vaikka tollasessa kohtaa teet maalin, mutta toinen asia on sitten, että tuuletatko sää niinku jotain isoa maalia tai kuivan kauden päättymistä. Oksettava tyyppi!

Mulle on ihan sama mitä sää länkytät, tää paska ei lopu ennen kuin tämän laivan upottaja vaihdetaan toiseen mieheen. Forkkakin tajusi sen kun oltiin viimeisenä, mutta homma unohtui kun noustiin pari sijaa ylöspäin. Siinä nähdään foorumin vaatimustaso. Surullista. Onneksi kohta alkaa Pirkkahallissa höntsäpelit ja fudiksen topicit nousee sivun yläreunaan.
Kaikki varmasti tiedostaa, että tällä kaudella on mennyt aika vihkoon monessa asiassa, mutta tartteeko se Tillu sitä Tillu tätä ja ulos, viestiä ihan joka viestissä?

Mitä ihmeen lisäarvoo se tuo, että kaikki täällä foorumilla huutais samaa asiaa?

Tuskin yhtään mitään, koska täälläkin on aika pieni osa Ilveskannattajista.

Mulle on ihan sama mitä sää länkytät, tää paska ei lopu ennen kuin tämän laivan upottaja vaihdetaan toiseen mieheen. Forkkakin tajusi sen kun oltiin viimeisenä, mutta homma unohtui kun noustiin pari sijaa ylöspäin. Siinä nähdään foorumin vaatimustaso. Surullista. Onneksi kohta alkaa Pirkkahallissa höntsäpelit ja fudiksen topicit nousee sivun yläreunaan.

Mulle on ihan sama mitä kaiken maailman potkupallofanit luulee tietävänsä pelistä nimeltä jääkiekko keskittyen lähinnä vinkumaan asiasta kuin asiasta kuinka itse tietää paremmin ja jos ei itse niin kollektiivisesti foorumi ainakin.

Jod/kun upottaja vaihtuu toiseen niin itkun määrä ei vähene. Se on fakta.

Mun kasaamassa jengissä olisivat molemmat.

Olettaen että sun kasaamassa jengissä on loputttomat budjetit, peliaikaa voi jakaa loputtomasti, kukaan ei loukkaannu, kukaan ei kinua lisää peliaikaa eikä ole tyytymätön rooliinsa eikä hae vain isompaa sopimusta.

Kyllä mäkin teininä änäriä pelatessa voitin mestaruuden joka kausi ja kaikki treidit oli onnistuneita

Johansson ja Jokipakka vetää kummatkin sitä 22-25 minuuttia ja ylivoima-aikaa pitää antaa jo roolin takia. Peliaikaa ei voi jakaa kuinnsen 60 minuuttia peliä kohti.

Itse en vaihtaisi.

Nauran jo ääneen näille sun jutuille. Jos siis Ilveksessä on Johansson niin Jokipakalle ei ole paikkaa? Kyllä ne nyt samaan joukkueeseen mahtuisivat.

Nyt on kyllä iso itsepetos miehellä menossa.

Muistan kesältä Kucerik vs Jokipakka väittelyn. Suurin osa oli ensin mainittuun tyytyväinen, no hedelmät alkaa kypsyä

Olettaen että sun kasaamassa jengissä on loputttomat budjetit, peliaikaa voi jakaa loputtomasti, kukaan ei loukkaannu, kukaan ei kinua lisää peliaikaa eikä ole tyytymätön rooliinsa eikä hae vain isompaa sopimusta.

Kyllä mäkin teininä änäriä pelatessa voitin mestaruuden joka kausi ja kaikki treidit oli onnistuneita
Jokipakka olisi tänne halunnut. Eiköhän ne samaan jengiin olisi Johanssonin kanssa mahtunut. Ylivoimavitjojakin on yleensä kaksi.

Unohdin että ollaan köyhä seura niin ei kotimaisia laatupelaajia saada.

Me pelattiin yksi kausi niin, että molemmat oli ja Jokipakka ei tahtonut jäädä Ilvekseen sen kauden jälkeen.

Olisko tässä jotain?
Tiedät itsekin että ilman sotaa Jokipakka ei olisi pelannut edes sitä kautta :)

Eikös se Nykänen pitänyt kucerykista kiinni siinä kulmassa, olisko siinäkin ollut jäähyn paikka mistä se maali tuli
Piti selvästi ja siitä kucerik hermostu, mutta olis pelannu ite sen paremmin.

Noin muuten Tappara ottanu fyysisesti Ilveksestä otteen. Aika puhki oltiin tokas eräs ja pitkis myllyis. Noinkohan tulee kolmannes eräs noutaja ku ei puhtia ole. Katellaan.

Nauran jo ääneen näille sun jutuille. Jos siis Ilveksessä on Johansson niin Jokipakalle ei ole paikkaa? Kyllä ne nyt samaan joukkueeseen mahtuisivat.

Nyt on kyllä iso itsepetos miehellä menossa.
Jokipakka ja Johansson pelasi meillä samaan aikaan.

80% foorumista haukkui Jokipakan aivan paskaksi. Itse en kuulunut niihin.

Täytyy lähteä kaiveleen löytyykö sulta näitä "Jokipakka on flegu" viestejä? :)

Status
Viestiketju on suljettu.
Takaisin