WsQ sanoi:Toivottavasti oli vain tilanteeseen kyllästyneen fanin heitto, mutta sattumalta kuulin, että Tuokkola olisi lähtökuopissa. Kädet ja jalat ristiin, että näin ei ole.
Ilves sanoi:Mikäli Tuokkola lähtee lätkimään niin itsellä katoaa loputkin uskon rippeet tästä touhusta. Tuokkola=Ilveksen uusi tuleminen näin minä tämän olen mieltänyt.
Juurikin näin. Eräät tapparalaiset koittavat hämmentää tät muutenkin kuumana käyväää soppaa ja mm. akitoivat ilvesläisiä boikotoimaan pelejä. Eivät sentään kehtaa pyytää kääntymään tapparalaisiksi.Jikomn sanoi:Uskottteko oikeesti jotain tapparan foorumilla kirjoitettua huhua. Tapparafanit yrittää nyt parhansa mukaan aiheuttaa sekasortoa meidän keskuudessamme. Tuokkolalla on sopimus, hänellä on perhe ja hänet pestattiin jo ennen kuin omistajavaihdoksesta oli edes tietoa.
Edustaja sanoi:Taitaa olla niin, että pelitaktiselta älyltään Tumppi vie jopa eniten arvostamiani J. Jalosta ja J. Rautakorpeakin.
wasama sanoi:Tuokkola osoitti taas tänään kuinka upea tyyppi hän on.
Johdatti Ipan kaiken kohun keskellä voittoon ja käveli
pelin jälkeen jäälle kiittämään faneja.Mahtavaa toimintaa.
Näin kun Ipan johtokin toimis.Kunnioittais faneja ja laittais
seuran asiat kuntoon,eikä tappelis asioista.
Tuokkola meni jäälle Ilveksen fanipäätyyn kiittämään yleisöä.
- Piti kiittää yleisöä, kun on ollut sen verran tiukat kaksi päivää. Yleisö on meille tärkeä ja me arvostamme kokemaamme tukea. Olemme todella iloisia, että yleisö on ollut meidän tukena kaikkein näiden vaiheiden jälkeen, Tuokkola summasi.
- Pystyimme 2-2-tilanteesta kääntämään pelin voitoksi. Olen järjettömän ylpeä pelaajistani.
Hermes sanoi:Voisiko olla kyse myös muista johtamisominaisuuksita kuin pelitaktisesta osaamisesta?
Väitän, että motivaatiolla, itseluottamuksella ja muilla kuin taktisilla ja taidollisilla tekijöillä on vähintään yhtä tärhkeä merkitys. Joukkue sitoutuu ja on todella yhtenäinen sekä toteuttaa taktiikkaa ja osaa ja saa myös itse tehdä päätöksiä kentällä. Ei ole siis valmennettu vaan ohjattu myös itse ajattelemaan ja ottamaan vastuuta.
Tuokkola on kyllä hieno mies ja valmentaja.
Hermes sanoi:Edustaja sanoi:Taitaa olla niin, että pelitaktiselta älyltään Tumppi vie jopa eniten arvostamiani J. Jalosta ja J. Rautakorpeakin.
Voisiko olla kyse myös muista johtamisominaisuuksita kuin pelitaktisesta osaamisesta?
Väitän, että motivaatiolla, itseluottamuksella ja muilla kuin taktisilla ja taidollisilla tekijöillä on vähintään yhtä tärhkeä merkitys. Joukkue sitoutuu ja on todella yhtenäinen sekä toteuttaa taktiikkaa ja osaa ja saa myös itse tehdä päätöksiä kentällä. Ei ole siis valmennettu vaan ohjattu myös itse ajattelemaan ja ottamaan vastuuta.