Ville Meskanen

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
853
Jep, aika samoilla mietteillä menen.
Saa nyt nähdä kun noin ",kovimmat tietäjät" heräilee, niin onko jollakin jotain oikeaa tietoa tuosta.
Tuo on urheiluromantikolle kiintoisa ajatus, että tulee kasvattajaseuraansa 20-maalin miehenä ja palkka olisi vaikka alle 100 k€.
Näinpä juuri. Olisihan se jotenkin uskomaton ajatus, että olisi alle tuon. Olkoot mitä oli. On ollut viimeaikoina hyvä roolissaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 635
Sama kuin toimitusjohtaja vaihtaa bussikuskiksi mutta palkka pysyy samana. Tyytyväisiä ollaan työpanokseen.
Sää oot nyt kyllä nyt lähiaikoina kiivennyt johonkin mökö mökö puuhun.

Edelleen odottelen sitä faktaa siihen, että Ilves ei maksaisi kenellekkään yli 250k koska mää nyt ihan faktana tiedän, että toi ei pidä paikkaansa.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 495
Sää oot nyt kyllä nyt lähiaikoina kiivennyt johonkin mökö mökö puuhun.

Edelleen odottelen sitä faktaa siihen, että Ilves ei maksaisi kenellekkään yli 250k koska mää nyt ihan faktana tiedän, että toi ei pidä paikkaansa.
Suurusluokka on oikea. Ei lähellekään turusien luokkaa kuten tiedät.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 495
Kyse ei ole nyt siitä.
Sää väitit FAKTANA, että Ilves ei maksa kenellekkään 250k.

Jos en ole väärin ymmärtänyt niin Ilveksen tarjous Turuselle oli eurolleen sama kuin Kärppien.
Aloit nyt itse mökö-linjalle. Voi nelosessa olla vaikka kuinka kalliita miehiä (Meskanen), mutta sitten se näkyy muuten kädettömyytenä rosterissa. Ei ole toki Liigan kallein mies neloskentässä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 635
Aloit nyt itse mökö-linjalle. Voi nelosessa olla vaikka kuinka kalliita miehiä (Meskanen), mutta sitten se näkyy muuten kädettömyytenä rosterissa. Ei ole toki Liigan kallein mies neloskentässä.
Mun pointti on tässä se, että mitä me sille Meskaselle nyt voidaan tehdä? On varmasti helvetisti liian kallis neloseen, mutta jos Meskanen ei itse halua pois Ilveksestä niin eipä me sille mitään sitten voida.

Vai pitäiskö meidän hommata joku halvempi pelaaja sinne neloseen ja laittaa Meskanen palkkapussinsa kanssa poppareille? Eikös toi nyt tulisi vielä kalliimmaksi?

En meinaan usko, että Meskasesta olisi kiinnostunut tällä hetkellä yksikään Liiga seura varsinkaan tuolla palkalla.

Eikä meidän pelaajabudjetti yhteen Meskaseen kaadu se on aivan varma.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
933
Mun pointti on tässä se, että mitä me sille Meskaselle nyt voidaan tehdä? On varmasti helvetisti liian kallis neloseen, mutta jos Meskanen ei itse halua pois Ilveksestä niin eipä me sille mitään sitten voida.

Vai pitäiskö meidän hommata joku halvempi pelaaja sinne neloseen ja laittaa Meskanen palkkapussinsa kanssa poppareille? Eikös toi nyt tulisi vielä kalliimmaksi?

En meinaan usko, että Meskasesta olisi kiinnostunut tällä hetkellä yksikään Liiga seura varsinkaan tuolla palkalla.

Eikä meidän pelaajabudjetti yhteen Meskaseen kaadu se on aivan varma.
Aivan varmasti Mese saataisiin johonkin muualle pellailee ja palkanmaksusta ainakin 80% uuden seuran hoidettavaksi.

Tänään poppareilla. Varmaan Niemelä pahuuttaan laittanut katsomoon.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 156
Sinä ja sinun haarukkasi. Turha selitellä täällä jostain 50k palkasta ja haarukoista. Lähempänä 150k kuin 100k se on ja siinä on lähemmäs 50k liikaa. Ei Ilves kuitenkaan kylve rahassa.
Ei saa ville 150k. Toki aika on mahdollisuus, että mulle on valehdeltu.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 156
Lukiko tuossa, että saa 150k? Sanoin, että lähempänä 150k kuin 100k ja siinä on silloin 50k liikaa.
Ei saa lähempänä 150k kun 100k. Toki ei Villen tarvi kaupassa miettiä mitä levitettä ottaa leivän päälle.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 805
Ei se popparit aina kaikkea kerro kun rotaatiota käytetään. Löytäiskö joku tilasto nikkari mitä Mesen pistesaldot on viime kausina ollu 10kierroksen jälkeen ja paljon koko kauden saldo? Tämä siksi et onko faktaa et Mesellä alkukausi olisi ollut useasti tahmea.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 237
Eikä sun tarvikkaan, mä kerron vaan mitä olen itse kuullut.
Kerrotko mitä oot kuullut, hieman täsmällisemmin? Ja ilmeisesti itse pidät lähdettä luotettavana? Jos et voi lähdettä kertoa, niin kuvaile vähän.
Tuntuu, että muut lähteet ovat luokkaa "vauva.fi"
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 156
Kerrotko mitä oot kuullut, hieman täsmällisemmin? Ja ilmeisesti itse pidät lähdettä luotettavana? Jos et voi lähdettä kertoa, niin kuvaile vähän.
Tuntuu, että muut lähteet ovat luokkaa "vauva.fi"
Palkasta ja Ilvekseen takaisin siirtymisestä tullut tietoa hyvin luotettavalta taholta. Ja palkasta, että Ville suostui huomattavaan palkanalennukseen. Lähde on hyvin hyvin lähellä Meseä.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 362
Tämä palkanalennus on helppo uskoa vaikka asiasta en tiedä mitään muuta kuin sen että Mese ihan aidosti oikeasti haluaa pelata Ilveksessä mahdollisimman pitkään.
Vaikka Tillu millaista alennuslappua tarjoisi ensi kaudeksi on se Meselle yksi varteen otettava vaihtoehto koska nyt on jälkikasvuakin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 156
Tämä palkanalennus on helppo uskoa vaikka asiasta en tiedä mitään muuta kuin sen että Mese ihan aidosti oikeasti haluaa pelata Ilveksessä mahdollisimman pitkään.
Vaikka Tillu millaista alennuslappua tarjoisi ensi kaudeksi on se Meselle yksi varteen otettava vaihtoehto koska nyt on jälkikasvuakin.
Tämä oli yksi syy miksi rahasta päästiin yhteisymmärykseen. Mese halusi tulla Tampereelle ja pelata Ilveksessä. Asua täälä perheensä kanssa.
 

tggmn

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
629
jaa a, eipä tästä taida enää maalintekijää tulla. itse tuota koittanut tekemisen kautta katsoa maalintekotilanteissa, niin on vaan niin puutteellinen kehonhallinta ja mailatekniikka, sutii sit sinne ja tänne. Muuteha se on pelannu iha ok.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 279
On tämä kyllä melkoista shittiä, meillä on joukkueessa viime kaudella melko pahan loukkaantumisen kokenut ison Ilves-sydämen omaava OMA KASVATTI jonka kuntoutuminen tässä nyt ottaa aikaa enempi tai vähempi. Meillä ei näitä Ilveksiä tässä muukalaislegioonassa liikaa ole, niin kyllä se nyt vaan silti on että hänestä pitää päästä eroon liki hinnalla millä hyvänsä. Ja tilalle ”kuka vaan” kelle Ilves ei merkitse mitään? Ilves ei ole peliäkään hävinnyt Mesen takia mutta tottakai hänen pitää parantaa ja on niin tehnytkin kokoajan. Mutta eihän näille räksyttäjille mikään tule riittämään, vaikka olisi piste per peli tahdissa ja tulisi vaikka viiden pelin kiikarijakso niin samat lätinät alkaisi samantien. Ladatkaa Maso hockey Manager niin pääsette toteuttamaan itseänne ymmärrystä vastaavissa olosuhteissa.
 
Ylös