Ville Meskanen

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kyllä pitää olla Mesen asenteeseen tyytyväinen. Ei mielestäni ole todellakaan seuraavien korvattavien joukossa
Kyllä lähtijöiden listalla pitäisi olla Väisänen ja Björkqvist ennen Meskasta.

Toki Björkqvist ansaitsee vielä näyttöpaikan kun ei ole tosiaan paljoa pelannut, mutta Könönen nyt ollaan kyllä jo nähty eikä meinaa sitten mitenkään lähteä peli rullaan vaikka KEspoota vastaan jotain väläyttelikin.

• Tykkää
Reactions: 000

Pok

Tähtipelaaja
Itse olen ruvennut miettimään parin vuoden jatkosopimusta, mutta ei enää nuoruuden snaipperin statuksella vaan ihan jo lähtökohtaisesti nahkansa luoneena kokeneena kolmos- ja nelosketjun jyränä, jonka kauden pisteoletus ja /-tavoite on se 15-20 pinnaa ja nöyrää peliä joukkueen eteen ja loukkaantumis/maajoukkuekutsusumissa voi sitten tuurata ylivoimalla ja ylemmissä ketjuissa.

Tietysti palkkalapussakin pitäisi sitten näkyä uusi rooli.

Nahkan luominen urallaan myöhemmin on täysin mahdollista. Paras esimerkki tietysti Raipe joka maajoukkuessa oli aikanaan ykkösylivoiman suvereeni pelintekijä, mutta profiloitui sillä tasolla vielä vanhoilla päivillään nelosketjun puolustavaksi liimamieheksi kahden pihvin välissä, mutta itselle tulee aina mieleen Tuomas Vänttinen, jonka Hessu Mälkiä otti aikanaan SaiPassa esimerkiksi löysääkin löysemmästä pelin ulkopuolella hiihtelevästä pelaajasta sanomalla mm., että "jos jossain on pullaa tarjolla, niin Vänä löytyy sieltä aina sitä nassuttamassa" ja uransa myöhempinä aikoina olikin prototyyppi kiekon syömiseen valmiina olevasta taistelijasta, joka ei anna rajallisista taidoista huolimatta koskaan piiruakaan periksi.

Viimeksi muokattu:

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Itse olen ruvennut miettimään jatkosopimusta, mutta ei enää snaipperin statuksella vaan ihan jo lähtökohtaisesti nahkansa luoneena kokeneena kolmos- ja nelosketjun jyränä, jonka kauden pisteoletus on se 15-20 pinnaa ja nöyrää peliä joukkueen eteen.

Se taitaa osin näkyä jo. En usko että palkka muodostuisi ongelmaksi mahdollisessa jatkopahvissa.

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Itse olen ruvennut miettimään parin vuoden jatkosopimusta, mutta ei enää nuoruuden snaipperin statuksella vaan ihan jo lähtökohtaisesti nahkansa luoneena kokeneena kolmos- ja nelosketjun jyränä, jonka kauden pisteoletus ja /-tavoite on se 15-20 pinnaa ja nöyrää peliä joukkueen eteen ja loukkaantumis/maajoukkuekutsusumissa voi sitten tuurata ylivoimalla ja ylemmissä ketjuissa.

Samaa mieltä. Vaikka ei tällä hetkellä ole maalitykki, toisi kuitenkin edelleen alempien ketjujen laidoille maalintekouhkaa, yhden mahdollisuuden ylivoimapeliin ja stunttimiehen kärkiketjuihin lyhyempiin loukkeihin. Ja kyllä ainakin minä kaipaan joukkueeseen myös lisää (perusteltua) ilvesläisyyttä, siksikin Mese ennen samantasoista tuontimiestä.

Vormisto

Rivipelaaja
Kyllä lähtijöiden listalla pitäisi olla Väisänen ja Björkqvist ennen Meskasta.

Toki Björkqvist ansaitsee vielä näyttöpaikan kun ei ole tosiaan paljoa pelannut, mutta Könönen nyt ollaan kyllä jo nähty eikä meinaa sitten mitenkään lähteä peli rullaan vaikka KEspoota vastaan jotain väläyttelikin.
Ehdottomasti. Björkqvist vielä ansaitsee näyttöä, varsinkin jos loukissa pelasi alkukaudesta. Mutta ei näistä kolmesta kukaan tuo pöytään mitä Ville tuo

IhanJuniori

Junioripelaaja
Samaa mieltä. Vaikka ei tällä hetkellä ole maalitykki, toisi kuitenkin edelleen alempien ketjujen laidoille maalintekouhkaa, yhden mahdollisuuden ylivoimapeliin ja stunttimiehen kärkiketjuihin lyhyempiin loukkeihin. Ja kyllä ainakin minä kaipaan joukkueeseen myös lisää (perusteltua) ilvesläisyyttä, siksikin Mese ennen samantasoista tuontimiestä.
No olishan se nyt aivan silkkaa hulluutta lähteä korvaamaan Meskanen jollain tuontitavaralla.

Meskanen on nyt meillä sellainen työteliäs 3-4 ketjun pelaaja jolta löytyy kuitenkin "sitä jotain" laukauksen muodossa ja täytyy antaa myös posia siitä, että jos Ville pääsee kelaamaan kunnon vauhdit niin kyllähän se sen kiekon tuo alueelle vaikka yksin.

Kyllä meidän kokoonpano ongelmat on ihan jossain muualla kuin 13min keskiarvolla pelaavassa Meskasessa.

Lerppu

Luottopelaaja
No olishan se nyt aivan silkkaa hulluutta lähteä korvaamaan Meskanen jollain tuontitavaralla.
Jos palkka ja rooli ovat sopusoinnussa, niin ehdottomasti näin.

En tiedä onko tämä Meskanen versio.2 Hölön vai Villen aikaansaannosta, mutta täytyy sanoa kaiken kritiikin jälkeen, että on hienoa katsella peliä tällä hetkellä. Typerät kiekonmenetykset ja muutenkin pienet hölmöilyt on karsittu melkein nolliin ja tällä hetkellä painaa niska limassa hommia joukkueen eteen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jos palkka ja rooli ovat sopusoinnussa, niin ehdottomasti näin.

En tiedä onko tämä Meskanen versio.2 Hölön vai Villen aikaansaannosta, mutta täytyy sanoa kaiken kritiikin jälkeen, että on hienoa katsella peliä tällä hetkellä. Typerät kiekonmenetykset ja muutenkin pienet hölmöilyt on karsittu melkein nolliin ja tällä hetkellä painaa niska limassa hommia joukkueen eteen.
Eiköhän se Mesen omaa tuotosta ole, tuohan on viime kaudesta hyvää jatkumoa, eniten lämmittää miten sopeutuu rooliin kuin rooliin.

Ei ole pelkkää puhetta Villen suusta, että kaikki roolit käy jos joukkue menestyy.