Jäähykuningas18
Luottopelaaja
EnYllätyitkö?
EnYllätyitkö?
Juu, öitä.Blegi ? .. ei kyllä taida olla oikea nimi...
Tillu kyykyttää Sahlstedtia? Tietysti Nokia Arena > Kivikylän Areena. Ketkäs näistä senttereistä pitää tuntumaa yllä Kooveessa? Tikka, Kontiola, Sebök, Lehterä, Audette, Mäntykivi.... huhhuh.Jatkoajassa:
"Huhua on nyt liikkeellä, että Ilveksellä ja Audettella olisi neuvotteluyhteys."
Jatkoajassa:
"Huhua on nyt liikkeellä, että Ilveksellä ja Audettella olisi neuvotteluyhteys."
Tillu kyykyttää Sahlstedtia? Tietysti Nokia Arena > Kivikylän Areena. Ketkäs näistä senttereistä pitää tuntumaa yllä Kooveessa? Tikka, Kontiola, Sebök, Lehterä, Audette, Mäntykivi.... huhhuh.
LeKiin sitten Ruotsalainen ja Platt.
Ei kyllä kauhean luotettavan kuuloinen huhu/huhuaja ollut...
Eli tämäkö kaveri kertoi että Audette olisi tulossa meille, jos on Tapparan asioista perillä?Sama kaveri laittoi nyt:
"Ensimmäinen kerta oli itellekin tänään kun kuulin. Tapparan asioista perillä oleva kaveri tästä kertoi. Siinä samalla, kun vähän tyrmäsi tämän Lehterä homman, mistä keskusteltiin. Ei ole mikään tuuleen huutelija, tämä kaveri, joten pidän ihan potentiaalisena huhuna. Omaa lähdettään ei avannut, mutta ei näitä päästä heittele."
Neuvotteluyhteydestä puhui, siitä vielä pitkä matka sopimukseen.Eli tämäkö kaveri kertoi että Audette olisi tulossa meille, jos on Tapparan asioista perillä?
Kaikki kolme.Audettee ja Lehterää..... Lehterän kanssako ei sopimusta tullut ja nyt kiikarissa Audette? Täs keväällä ollu niin hurjia huhuja että mitä seuraavaks... Dantfort,..
Itse kyllä kuulin jotain ihan toisenlaistaEi ole Lehterä tulossa Ilvekseen. Fakta.
Itse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.Itse kyllä kuulin jotain ihan toisenlaista
Elät menneisyydessä. Tuli jo viime kaudelta.Itse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.
Kyllähän sielä on hieman kovemmat nimet pöydällä kun Saipan pelaajatItse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.