Aika samoilla linjoilla itsekkin kuullut. En tiedä kuinka tosissaan yhtä toista ulkomaalaista sentteriä Ilves myös kysellyt KHL:sta, mutta kovaa on yritys. Ei tässä Ilveksellä ole kauheasti varaa arpoa, jos toinen tarttuu täkyyn ja toinen odottelee päätöstä.Audetesta ei ole minulla mitään käsitystä muuta kun lukenut täältä foorumilta..Lehterän tilanne on ainaskin ollut neuvottelut(näkemys eroja ollut rahasta)…Ilves kuitenkin ykkös vaihtoehto jos Suomeen tulee näin ymmärsin rivien välistä tämä aamuna..sisäpiiristä…
Audetesta ei ole minulla mitään käsitystä muuta kun lukenut täältä foorumilta..Lehterän tilanne on ainaskin ollut neuvottelut(näkemys eroja ollut rahasta)…Ilves kuitenkin ykkös vaihtoehto jos Suomeen tulee näin ymmärsin rivien välistä tämä aamuna..sisäpiiristä…
Ei tässä Ilveksellä ole kauheasti varaa arpoa, jos toinen tarttuu täkyyn ja toinen odottelee päätöstä.
Jos pyytää 500k kannattaa maksaa se ennemmin Artulle tietää ainakin mitä saa…"Eri näkemys rahasta". Ompa jännä. Lehterä pyytää 500 000 ja Ilves pystyy tarjoamaan puolet tästä? Sveitsissä maksavat mitä pyydetään.
Jos pyytää 500k kannattaa maksaa se ennemmin Artulle tietää ainakin mitä saa…
Tuskimpa kellekään näistä on sopimusta tarjottu.Itse ainakin vesi kielellä odotan, onko se Loimaranta, Metsävainio vai Lantta.
Ymmärrätkö sarkasmia ?Tuskimpa kellekään näistä on sopimusta tarjottu.
Ei ole. Kaksi nimeä tapetilla. Rahoitus on kunnossa. Toinen Suomalainen ja toinen on ulkomaalainen.Jokohan tämä on maalissa? Tulee nyt sitten kuka tulee.
Samaan "ykkössentteri" kastiin?toinen on ulkomaalainen.
Suomalainen vai suomalainen?Ei ole. Kaksi nimeä tapetilla. Rahoitus on kunnossa. Toinen Suomalainen ja toinen on ulkomaalainen.
Korjaus tähän huhuun. Lähteeni oli ilmesesti vain vittuillu minulle ja heitti tuon huumorilla… Tämän voi siis vetää yliItse kuullut, että eräs sentteri tulossa Saipasta.
Yllättyneet:Korjaus tähän huhuun. Lähteeni oli ilmesesti vain vittuillu minulle ja heitti tuon huumorilla… Tämän voi siis vetää yli